Samåkning i Lund

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
fråga kolon

var när hur e det tänkt att köras den 1a april...finns nån speciell runda utplanerad?

blir det en lång eller kort tur....kommer det att käkas...vilka tider rör det sig om?

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
Blir det för tråkigt för er på studentrummet nån gång, så kan ni ju bara gå ut till garaget och spana in skönheten! :tummenupp

När är ni klara egentligen??? :va

Wow naaajs :).. du jag tar med stålborsten o polerar... plastren vill du ha den va :tungan ..

Jag tar eventuellt ner hojen imorrn.. borde iofs byta olja... hmm ...får se hur jag gör...

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
Wow naaajs :).. du jag tar med stålborsten o polerar... plastren vill du ha den va :tungan ..

Jag tar eventuellt ner hojen imorrn.. borde iofs byta olja... hmm ...får se hur jag gör...

Ahh, sjysst!
Vore bra om du fick bort dekalerna ordentligt och om du kunde köra lite extra på framlampan...jag tycker den är lite bländande... :D

Klart du ska ta ner hojen imorrn! Nu är ju säsongen igång!! :yoparty

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012

OOoooooo fan vad gott hehe..:D fan vad roligt! Behöver du hjälp så hör bara av dig så kommer jag på bums:tummenupp

Har depåstöd du kan låna med så du vet om det behövs!! :yoparty

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
ja vet inte men ja ska me 1 april...om vädret tillåter.!!! varför ska inte eddi me!!?? ja ska försöka köra varje dag när d är över 5+ grader och uppehåll o ingen storm..

Tjenare!!

trist du inte var med i lördags...... det var roligt fast lite blåsigt haha.
Ska du köra på onsdag? jag får se om jag ska....

Jag har tagit bort mig för inte säkert jag kan den dagen... bryrs på vilken tid det är vi ska köra???

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Tjenare!!

trist du inte var med i lördags...... det var roligt fast lite blåsigt haha.
Ska du köra på onsdag? jag får se om jag ska....

Jag har tagit bort mig för inte säkert jag kan den dagen... bryrs på vilken tid det är vi ska köra???

tjena!! ja fan synd man inte va me.. körde lite på kvällen me bruden där bak (kunde inte hålla gas handen stilla)...men d blev inte så mycket fan va ju as kallt om fingrarna..hehe fan vi får lätt köra snart igen, d va skitkul o köra me er!! sen när d e najs väder nån dag så kan vi åka nårra vägar som ja kan uppåt landet!!hehe fan verkar som d blir piss väder hela den här veckan fakk!! snö o grejer!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Allihop....ja börjat tänka på lelle-träffen.....11-17 juni....någon som e sugen?

Vi är 11 stycken som redan bokat in oss på en stuga där. Klart du ska dit, lyssna inte på såna tråktomtar som solid snake, han vet inte vad det är att ha roligt...! :tummenupp

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
körning 20 mars 2007, kl. 16.30 om nån e sugen...ja ska ut! skriv gärna innan kl. 15.00 20 mars 2007.. så ja vet annars drar ja ut lone wolf....

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Fyllegnu.com UPPDATERAD!

* uppdaterat Klobbes profil
* Lagt till Goba som förare
* fler citat visas i flashen vid förare

tyvärr inga bilder än :=( tog bar aen när vi var ute sist .. inte mycekt att lägaa upp

Last edited:

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
körning 20 mars 2007, kl. 16.30 om nån e sugen...ja ska ut! skriv gärna innan kl. 15.00 20 mars 2007.. så ja vet annars drar ja ut lone wolf....

Jag har lab. i skolan till 17:00 ( ja, 20:e Mars 2007 :D ), annars hade jag gärna hängt med en runda :huvet

Så om det visar sig att du blir ensam imorrn (20:e Mars 2007 :tungan ), så kan du ju höra av dig här. Jag kollar direkt när jag kommer hem!

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Fyllegnu.com UPPDATERAD!

* uppdaterat Klobbes profil
* Lagt till Goba som förare
* fler citat visas i flashen vid förare

tyvärr inga bilder än :=( tog bar aen när vi var ute sist .. inte mycekt att lägaa upp

haha....hur fan låter bränt gummi ADO??? :rofl

nu ska det meckas vidare....eddi du ska fan få betala min bensin hela sommarn :yoparty

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Har suttit här och bläddrat tillbaka i tråden för att hitta närmare info om turen den 1e april...har dock ej gått för jävla bra. Men det kanske är så att det inte är sagt någon tid eller liknande?
Om det finns info, skulle någon vilja saxa in den i ett nytt inlägg? Alt. hitta på någon info om vilken tid framförallt som gäller? (Jobbar förmiddag...)

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
jag ska besiktiga på onsdag (imoprgon) i hörby (!!) men såg precis att det ska snöa då :huvet

Men går det att besiktiga är jag "på" för att köar på lördag! :tummenupp

Förresten, Jag ska flytta nu den första maj till kämnars och undrar om någon här bor där upp och isf är intresserad av att gå samman om att hitta ett garage för hojarna som vi kan använda?

PMa gärna i så fall!

Last edited:

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
jag ska besiktiga på onsdag (imoprgon) i hörby (!!) men såg precis att det ska snöa då :huvet

Men går det att besiktiga är jag "på" för att köar på lördag! :tummenupp

Förresten, Jag ska flytta nu den första maj till kämnars och undrar om någon här bor där upp och isf är intresserad av att gå samman om att hitta ett garage för hojarna som vi kan använda?

PMa gärna i så fall!

jag e oxå sugen på en liten lördags-körning!! ska ju bli kanonväder :tummenupp

jag bor på delphi, o behöver garage! om jag nu inte får plats i eddis så delar jag gärna om du har nåt på g

snart dags för mej o besiktiga oxå... o jag skulle behöva en reflex om någon råkar ha en liggandes som man kan låna? (dom e ju så förbannat dyra :rolleyes: )

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...