bla bla bla askungen etc.
Blir det för tråkigt för er på studentrummet nån gång, så kan ni ju bara gå ut till garaget och spana in skönheten!
När är ni klara egentligen???
Wow naaajs .. du jag tar med stålborsten o polerar... plastren vill du ha den va ..
Jag tar eventuellt ner hojen imorrn.. borde iofs byta olja... hmm ...får se hur jag gör...
Wow naaajs .. du jag tar med stålborsten o polerar... plastren vill du ha den va ..
Jag tar eventuellt ner hojen imorrn.. borde iofs byta olja... hmm ...får se hur jag gör...
ja vet inte men ja ska me 1 april...om vädret tillåter.!!! varför ska inte eddi me!!?? ja ska försöka köra varje dag när d är över 5+ grader och uppehåll o ingen storm..
Jag har tagit bort mig för inte säkert jag kan den dagen... bryrs på vilken tid det är vi ska köra???
Tjenare!!
trist du inte var med i lördags...... det var roligt fast lite blåsigt haha.
Ska du köra på onsdag? jag får se om jag ska....
Jag har tagit bort mig för inte säkert jag kan den dagen... bryrs på vilken tid det är vi ska köra???
Nej ingen, du kommer förmodligen bli helt ensam där.2828264Allihop....ja börjat tänka på lelle-träffen.....11-17 juni....någon som e sugen?
Allihop....ja börjat tänka på lelle-träffen.....11-17 juni....någon som e sugen?
körning 20 mars 2007, kl. 16.30 om nån e sugen...ja ska ut! skriv gärna innan kl. 15.00 20 mars 2007.. så ja vet annars drar ja ut lone wolf....
Fyllegnu.com UPPDATERAD!
* uppdaterat Klobbes profil
* Lagt till Goba som förare
* fler citat visas i flashen vid förare
tyvärr inga bilder än :=( tog bar aen när vi var ute sist .. inte mycekt att lägaa upp
jag ska besiktiga på onsdag (imoprgon) i hörby (!!) men såg precis att det ska snöa då
Men går det att besiktiga är jag "på" för att köar på lördag!
Förresten, Jag ska flytta nu den första maj till kämnars och undrar om någon här bor där upp och isf är intresserad av att gå samman om att hitta ett garage för hojarna som vi kan använda?
PMa gärna i så fall!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |