Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
spelar väl ingen roll hur många man blir....e ju kul oavsett...
...själv så kan jag fortfarande inte då jag inte fått tummen ur röven o fixat bettan...men snaaaaart e jag på banan igen...tror jag :rolleyes:

ska förmodligen kita på söndag istället :hoppa

kör försiktigt gajs and görls!

ja då var det sista dagen då..... ni som inte vet så har jag LOVAT Martin att betala ALL bensin hela sommaren om han fick klart hojen till imorgon....

men där sprack det..

Vad säger ni ska vi slå vad lite här..
jag säger 20:- på att martin inte kommer att köra förräns tidigast juni detta år om ens de.....

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
ja då var det sista dagen då..... ni som inte vet så har jag LOVAT Martin att betala ALL bensin hela sommaren om han fick klart hojen till imorgon....

men där sprack det..

Vad säger ni ska vi slå vad lite här..
jag säger 20:- på att martin inte kommer att köra förräns tidigast juni detta år om ens de.....

ja vet...helvete oxå....men till juni ska den lätt va klar....
sätter en hundring på att jag kommer köra innan juni Eddi!

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
nån som har koll på hur ni kommer köra 1 april, jag kan eventuellt ansluta nånstans på vägen. ska försöka komma iväg så fort som möjligt???

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
6 flack öl inköpta i danmark och 4 öl druckna.... sjukt bra väder!! tror inte inte jag kommar vara hel att köra imorgon =)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
dricka öl istället för o köra mc nä du så kan man väll inte göra. ta några mindre iaf så du hinner bli bra.

jag vet det är dåligt.. men jag tycker att öl och mc hör ihoppa och jag har kört hoj varje dag denna veckan så nu är jag värd måånga öl och lite grill.... =)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
hmm vet inte om jag kan boka upp mig på dom som finns där nu eftersom jag inte gått intro kursen bara...... fåra maila och fråga..

om du vill gå intro så e ju intro ändå innan a-torp så de ska ju va lungt o får du inte plats i intro så går de säkert bra ändå. du kan ju köra :tummenupp :)

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
jag kommer nog komma förbi o se vad det e för fjånar som ska köra imorron. vem tar tag i det hela o visar vägen osv?

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Tja,

Måste tyvärr ställa in imorgon.. Har en äldre släkting som ska flytta in på servicehem och jag måste flytta in allting.. :( Så det blev ingen körning alls för mig i helgen. Men har äntligen fått i hop mina två crossar, så nu ska de säljas (snyft!). De är så himla fina att det gör ont i mig, men vad ska man göra!?
Finns det någon ansvarsfull ordentlig där ute som vill köpa den grymmaste crosshojen som någonsin gjorts, så är det bara att kontakta mig. Jag har två stycken Husqvarna TC570 till salu. Båda i super-skick!

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Vilken natt :pussa :slicka
Nu kan alla vara lugna, jag kommer idag 13:30 :yoparty
sluta krysssa i er i listen eller hoppa ut utan lägg energin på att komma dit bara så får vi se vilka som kommer och utgår från det läget där.
/ Glidaren :crash

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Blir det någon körning idag o är det någon som känner för o leda vägen??

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...