Jajemän, gemensam färd till staffanstorp idag?
låter bra!! kl 13.20 härifrån ska väl räcka...
Jajemän, gemensam färd till staffanstorp idag?
låter bra!! kl 13.20 härifrån ska väl räcka...
hehe.. jo alla ggr.. men ja må tanka oxå.. så säg 13.19?
nej men 1310 kanske? tänkte man kan ju ta den roliga vägen ut till s-torp..
inte bara harva på 108:an
FAAN!!!!
Stöldförsök på hojen. Tändingslås/styrlås knäckt, bakre bromsskiva (där låset satt) avskruvad men sitter fortfarande på hojen, dvs dom måste klippa upp den eller plocka av hjulet för att få väck den)
Bara några veckor sen den vandaliserades. Snacka om att jag är glad att jag flyttar om några månader...
Om någon undrar varför jag inte dök upp...
FAAN!!!!
Stöldförsök på hojen. Tändingslås/styrlås knäckt, bakre bromsskiva (där låset satt) avskruvad men sitter fortfarande på hojen, dvs dom måste klippa upp den eller plocka av hjulet för att få väck den)
Bara några veckor sen den vandaliserades. Snacka om att jag är glad att jag flyttar om några månader...
Om någon undrar varför jag inte dök upp...
Var har du hojen någonstanns? såg dig vid mc donalds i lund.. jag cykla över vägen i förrigår när du stod och vänta vid rödljus
Har hojen här uppe med.... men i garage så hoppas fan ingen pillar
Antar att det var McDonalds vid norra ringen du såg mig då jag inte var inte i närheten av den i stan igår. Bor inte långt därifrån, på Sankt Hans gränd och kör ofta den vägen till Statoil för att tanka innan jag sticker iväg (tog en lååång skön runda igår)
Mina står också i garage men flerfamiljsdito där folk inte alltid har vett att kolla om dörren går igen efter sig (och gör dom det så er dörrarna jävligt ranka ut) och säkert även släpper in okända då det ändå är ett område där folk kanske pratar så jäkla mycket med varandra och känner igen alla.
Såg nu att tjuvarna hade även varit under sadeln, oklart varför men kanske för att dom inte lyckades tjuvkoppla igång den (det nu lösa tändningslåset fungerade inte om man drog runt det med nyckel så dom har väl lyckats sabba något). Fan, man önskar nästan att dom lyckats så man hade sluppit klabbet med att få allt lagat och få cash i handen för att köpa något nytt... (men det lär väl vara en grotesk handläggningstid även på det)
Tur i oturen att det var den av mina hojar som är halvförsäkrad vilket väl borde täcka skador i samband med stöldförsök(?). Ska slå Folksam en pling nu och se vad dom säger...
Måste snabbt få ihop andra hojen nu. Ventiljusterar för första gången och då alla spel var för små så måste jag montera bort kam och byta shims vilket jag aldrig har gjort förr så jag har dragit mig lite. Någon som är duktig på sånt och som känner för att hjälpa till? Har ingen vettig plats att vara på så jag jobbar i samma garage som dom står parkerade i....
Edit: Läst fel så skaeanmälan kan endast göras på vardagar. Då har man något att ligga vaken och grubbla över i natt
Fy fan vad jag lider med dig.. Tänk att komma på aset mitt i akten.. få gå loss med en bussfälg på den jäveln. Lycka till med hojen och försäkringsbolaget iaf.
missade er förresten i Staffanstorp idag pga av att jag som vanligt alltid har huvet under armen.. kommer upp till garaget bara för att upptäcka att jag glömt brickjäveln till grinden, sen att jag glömt propparna.. När jag fuckat med det i en halvtimme missade jag ju er såklart. Hoppas det var usel åkning idag!! /olle
Fy fan vad jag lider med dig.. Tänk att komma på aset mitt i akten.. få gå loss med en bussfälg på den jäveln. Lycka till med hojen och försäkringsbolaget iaf.
missade er förresten i Staffanstorp idag pga av att jag som vanligt alltid har huvet under armen.. kommer upp till garaget bara för att upptäcka att jag glömt brickjäveln till grinden, sen att jag glömt propparna.. När jag fuckat med det i en halvtimme missade jag ju er såklart. Hoppas det var usel åkning idag!! /olle
OKej.. fan man missade det...
Tänkte ut imorgon och köra.. men enbart lära mig knäskrapa .. så det blir köra i samma kurva hela tiden tills man lyckas. Någon sugen på hänga på??
OKej.. fan man missade det...
Tänkte ut imorgon och köra.. men enbart lära mig knäskrapa .. så det blir köra i samma kurva hela tiden tills man lyckas. Någon sugen på hänga på??
min bild! gött o gasa lite.
väntar på glidarens bilder oxå...
jasså, de var därför de va så kul o parkera vid skylten
jag ska fan oxå få ner knät!! när hade du tänkt köra?
jasså, de var därför de va så kul o parkera vid skylten
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |