e nog klobbe tror jag...
Iofs kör ju Klobble en Ninja
Jag hade en Gixxer här (Kämnärsvägen 2) för bara ett par veckor sedan, det var nog mig du såg. Jag har sett dig ett par ggr när du kommit med hojen!
e nog klobbe tror jag...
e nog klobbe tror jag...
jaha, då var man vurpad då o de va inte så skoj som de verkade... sitter hemma hos päronen lite småskakig fortfarande! annars klara jag mej bra... bara lite ont i tumnageln
kommer mer sen...
tips på hur man gör med försäkringsbolaget??!
Tur att du klarade dig.2871634jaha, då var man vurpad då o de va inte så skoj som de verkade... sitter hemma hos päronen lite småskakig fortfarande! annars klara jag mej bra... bara lite ont i tumnageln
kommer mer sen...
jaha, då var man vurpad då o de va inte så skoj som de verkade... sitter hemma hos päronen lite småskakig fortfarande! annars klara jag mej bra... bara lite ont i tumnageln
kommer mer sen...
kommer mer sen...
jag e ganska säker på att de va vattenplaning som orsakade det hela... sa bara tjoff, så satt jag på ändan o kanade! men man kunde knappt valt ett bättre ställe att tratta omkull på! rakt, brett o fint (efter en jävligt svag böj), inga mötande o åker på båda sidorna
har inte kollat så noga på hojen, fick nämligen skjuts av en vänlig skäl som stannade. men all plast fram e söndersliten o styrena sitter inte så rakt längre...
JA, jag har helförsäkring... tur i oturen eftersom jag gått ett tag o funderat på om jag verkligen har råd att ha hel
jag e ganska säker på att de va vattenplaning som orsakade det hela... sa bara tjoff, så satt jag på ändan o kanade! men man kunde knappt valt ett bättre ställe att tratta omkull på! rakt, brett o fint (efter en jävligt svag böj), inga mötande o åker på båda sidorna
har inte kollat så noga på hojen, fick nämligen skjuts av en vänlig skäl som stannade. men all plast fram e söndersliten o styrena sitter inte så rakt längre...
JA, jag har helförsäkring... tur i oturen eftersom jag gått ett tag o funderat på om jag verkligen har råd att ha hel
kommer mer sen...
hon svara "det blir 60 kronor för hela månaden..."
hahaha tur man har
haha.. vad jag trodde "Jag har en försäkring hos trygghansa men vill ha hos folksam för det är billigare"
vad som var sant "ringde folksam, hade tydligen redan en fösäkring på mcen där, ringde trygghansa, hade en där med" HAHAH
smart.. två försäkringar på hojen i en månad heheh..
sa till trygghansa med slem i halsen att jag ville ha bort försäkringen för det är ju inte lönt att ha två, hon höll med , såå vad kommer det att kosta från er nu då??
hon svara... det blir... hmm vänta...... jag höll andan skit vad dyrt två försäkringar,,,, vänta lite till sa hon....... skit...... .
...
hon svara "det blir 60 kronor för hela månaden..."
hahaha tur man har
två försäkringar...
hade du fått ut 2 hojar om du klota???
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |