e nog klobbe tror jag...
Iofs kör ju Klobble en Ninja
![Pannkyss :pannkyss :pannkyss](/img/smilies/action-smiley-032.gif)
Jag hade en Gixxer här (Kämnärsvägen 2) för bara ett par veckor sedan, det var nog mig du såg. Jag har sett dig ett par ggr när du kommit med hojen!
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
e nog klobbe tror jag...
e nog klobbe tror jag...
jaha, då var man vurpad dåo de va inte så skoj som de verkade... sitter hemma hos päronen lite småskakig fortfarande! annars klara jag mej bra... bara lite ont i tumnageln
kommer mer sen...
tips på hur man gör med försäkringsbolaget??!
Tur att du klarade dig.2871634jaha, då var man vurpad dåo de va inte så skoj som de verkade... sitter hemma hos päronen lite småskakig fortfarande! annars klara jag mej bra... bara lite ont i tumnageln
kommer mer sen...
jaha, då var man vurpad dåo de va inte så skoj som de verkade... sitter hemma hos päronen lite småskakig fortfarande! annars klara jag mej bra... bara lite ont i tumnageln
kommer mer sen...
kommer mer sen...
jag e ganska säker på att de va vattenplaning som orsakade det hela... sa bara tjoff, så satt jag på ändan o kanade! men man kunde knappt valt ett bättre ställe att tratta omkull på! rakt, brett o fint (efter en jävligt svag böj), inga mötande o åker på båda sidorna
har inte kollat så noga på hojen, fick nämligen skjuts av en vänlig skäl som stannade. men all plast fram e söndersliten o styrena sitter inte så rakt längre...
JA, jag har helförsäkring... tur i oturen eftersom jag gått ett tag o funderat på om jag verkligen har råd att ha hel
jag e ganska säker på att de va vattenplaning som orsakade det hela... sa bara tjoff, så satt jag på ändan o kanade! men man kunde knappt valt ett bättre ställe att tratta omkull på! rakt, brett o fint (efter en jävligt svag böj), inga mötande o åker på båda sidorna
har inte kollat så noga på hojen, fick nämligen skjuts av en vänlig skäl som stannade. men all plast fram e söndersliten o styrena sitter inte så rakt längre...
JA, jag har helförsäkring... tur i oturen eftersom jag gått ett tag o funderat på om jag verkligen har råd att ha hel
kommer mer sen...
hon svara "det blir 60 kronor för hela månaden..."
hahaha tur man har
haha.. vad jag trodde "Jag har en försäkring hos trygghansa men vill ha hos folksam för det är billigare"
vad som var sant "ringde folksam, hade tydligen redan en fösäkring på mcen där, ringde trygghansa, hade en där med" HAHAH
smart.. två försäkringar på hojen i en månad heheh..
sa till trygghansa med slem i halsen att jag ville ha bort försäkringen för det är ju inte lönt att ha två, hon höll med, såå vad kommer det att kosta från er nu då??
hon svara... det blir... hmm vänta...... jag höll andan skit vad dyrt två försäkringar,,,, vänta lite till sa hon....... skit...... .
...
hon svara "det blir 60 kronor för hela månaden..."
hahaha tur man har
två försäkringar...
hade du fått ut 2 hojar om du klota???
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |