Samåkning i Lund

Solid snake

Guest
2893902 ja det var ju det....:D Så nu är det på fullt jakt efter ett slip on eller hel system... Hittade ett doma men han hade redan sålt det...:( Nån som vet om nån har ett slip on eller helsystem till salu??:)
Kollat på soe.se eller här på SH?

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Mmm.. är det ingen som kan lägga upp det här med samlingen inför skånevårenturen nånstans där man slipper leta.. Ifall det inte redan är gjort.. Sidorna förökas ju snabbt här...!

Som den håriga jätten i starwars säger (chubaka :D ) så står alltid den aktuella "träffen" på första sidan........ om man missat de :D

Jag tänkte faktiskt köra raka vägen, motorvägen på lördag till eslöv för vi ska hinna dit utan stressa. Kommer köra små vägar hela dagen sen ändå..

jag kommer filma med bullet cam så vill ni vara med på film får ni ligga förra mig... lite WWWWWWUUUUUUIIILLLLAAA med Chubaka vill jag ha på film :D :D och lite :tuttar :tuttar på swish vill vi se..

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Som den håriga jätten i starwars säger (chubaka :D ) så står alltid den aktuella "träffen" på första sidan........ om man missat de :D

Jag tänkte faktiskt köra raka vägen, motorvägen på lördag till eslöv för vi ska hinna dit utan stressa. Kommer köra små vägar hela dagen sen ändå..

jag kommer filma med bullet cam så vill ni vara med på film får ni ligga förra mig... lite WWWWWWUUUUUUIIILLLLAAA med Chubaka vill jag ha på film :D :D och lite :tuttar :tuttar på swish vill vi se..

MUAHAHHAHAHAHAHA!!!! :yoparty

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
:va känner mig inte träffad alls!!!

nej nej NEJ... stor moppe = motard .. varför? för dom ser ut som en stor moppe.

Din hoj är ju mega rajser och ska ligga föra PGH i hans grupp!!

USH hade en hemsk drömm inatt.. drömmde jag körde motard :4skrika
Jävligt skoj var det... fan

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
nej nej NEJ... stor moppe = motard .. varför? för dom ser ut som en stor moppe.

Din hoj är ju mega rajser och ska ligga föra PGH i hans grupp!!

Jag känner ironin flöda :arsele
Men visst kan jag föra gruppen...lär kanske bli i JKays tempo då :rolleyes:
Snart lördag....wiiiii.......

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe

haha... här var det inte en fråga om man ville va med på film.. utan man var fan tvungen tydligen :gnissla

Welcome to the dark side :cdevil

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag kan verkligen inte riktigt förstå det här med killar och tjusningen med bröst.... :rolleyes:

Men visst, vill ni så ska ni få... :tuttar :yoparty

Nä..o det är så mkt annat som ni inte har förstått tjusningen med heller, vilket gör att jag inte är förvånad. ;)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
haha... här var det inte en fråga om man ville va med på film.. utan man var fan tvungen tydligen :gnissla

Welcome to the dark side :cdevil

Vill du vara med på film på lördag kväll... eller dag :rofl

Tack!! love the dark side! Sitter seriöst och funderar på byta hoj. Mest pga den jääävla billiga försäkringen man får abra man inte har en så kallat sporthoj.

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Vill du vara med på film på lördag kväll... eller dag :rofl

Tack!! love the dark side! Sitter seriöst och funderar på byta hoj. Mest pga den jääävla billiga försäkringen man får abra man inte har en så kallat sporthoj.

hehe.. vad e det för film vi snackar om :brynad

du får försöka filma mina uilies så gott du kan. rekomenderar motard. men tyvärr e det pain in the ass på långa turer... bokstavligt talat.

Nä inte jag heller! :va
Ska du visa :tuttar ? Då följer nog Marcus med på lördag isåfall :D :D

jag har fan inte fattat det heller...

jag vill oxå ha bröst :tungan

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
eftersom han inte gör det själv får jag hjälpa honom....

1. Eddi
2. Cicci
3. majoon
4. don danielsan
5. Zenit
6. Swish
7. Andreas
8. Speedgirl (jävla omväg men va ska man göra)
9. chukabowa
10. Imse vimse Kimmse
11.
12.
13.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hehe, vilken fart det blev på alla.. Tiden får väl utvisa om det blir nåt :tuttar :tuttar eller inte... Men man vet ju aldrig... :tungan

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
Någon som haft problem med Bikeshop ??
jag har handlat där och dom strular som fan... köpte grejer för 3 papp. gick glad i hågen och hämtade ut grejerna så var hälften restat och hälften fel!!! så nu ligger jag ute med pengar och fel grejer, så satans störigt... har mailat och snackat med killen, men han svarar inte på när jag får resten av grejerna... så nu tänkte jag hänga ut han här... och kanske skapa en ny tråd om det oxo... får se... kanske elakt.. men va fan. kunderna ska fan skötas... !

eller ?

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...