Samåkning i Lund

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jaa bara häng på!

tror ni jag hinner få ihop den??? :D

Bifogat

• IMG_0053.jpg
    IMG_0053.jpg
    70.8 KB · Visningar: 90

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
2891870 :rofl

:rofl

Hoppas på gött väder på söndag, så kanske vi kan dra ihop något nere i Barsebäck.
kan tyvärr inte på söndag, men det får gärna vara fint väder endå..för jag ska till Sturup!

och satans skit!:mad: chefen tvingar mig att jobba imorgon, super kris på jobbet..:mad: kan inte tjöra håj imorgon:argsomfan

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
kan tyvärr inte på söndag, men det får gärna vara fint väder endå..för jag ska till Sturup!

och satans skit!:mad: chefen tvingar mig att jobba imorgon, super kris på jobbet..:mad: kan inte tjöra håj imorgon:argsomfan

Surt med chefen...men vi ses på Sturup! ;)
fast jag kommer att springa med fotoväst...:hihi

Solid snake

Guest
2897969 kan tyvärr inte på söndag, men det får gärna vara fint väder endå..för jag ska till Sturup!

Chifen kan inte tvinga dig att jobba. :mattias

Men det ser ju inte bra ut om du skiter i det. ;)

Lilleman_82

Husa 4 Ever
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Husa FS650E
Jag tänkte hänga med på söndag en runda om jag hinner och lyckas få rätt på min ljuddämpare innan dess....
Fan...:huvet ingen som har ett slip on eller helsystem till husa......

engel_sis

Guest
jaa bara häng på!

tror ni jag hinner få ihop den??? :D

Klart du får ihop de, och som sagt det kanske ser värre ut än vad det är utan kåpor eller??? hur gör du annars, kan väl inte sitta hemma när vi andra gazzar:yoparty , aja hoppas de löser sig.

föresten det är ingen som har ett par handskar o låna ut imorrn, mina blev stulna i garaget "flerbilsgarage", hade lagt dom brevid hojen:mad: , isf ta med bara..

//// EricMetal på frugans

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Klart du får ihop de, och som sagt det kanske ser värre ut än vad det är utan kåpor eller??? hur gör du annars, kan väl inte sitta hemma när vi andra gazzar:yoparty , aja hoppas de löser sig.

föresten det är ingen som har ett par handskar o låna ut imorrn, mina blev stulna i garaget "flerbilsgarage", hade lagt dom brevid hojen:mad: , isf ta med bara..

har ett par tummvantar liggandes :D

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
kollade upp det nu.. 10 000:- hel/hel på mig på en super duke R -07
Så om man gämför med en ny sporthoj är det asbilligt. Men klart en monster eller liknande är ju billigare..

Det är nog bara Monster tidigare än -98 som är billigare, en S4R t.ex. är dyrare för mig att försäkra än en SooperDook - en RS är dyrare än en ny R1:a... :3freak

Men SuperDuken är brutalare och med ett chassi som INTE designades 1988... :hihi

Jäkla synd att du inte sa till tidigare, mina ligger bara hemma o skräpar, de hade du kunnat ta men nu tror jag inte det är nân hemma hos mig imorrn bitti dock.

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
nja.... jag kollade bara 2007 modeller då...

90% av alla hojar på bil och sportmc ligger föräksringen på 3000:- hel/hel.. förutom visssa. Typ som du säger monster s4r -07.. den kostar 10000:- hel/hel.

3000 billigare än den jag har nu och då är det halvförsäkring.. sjukt billigt är det.. vill bya :tummenupp

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
sååååja.....då var sista skruven på plats.....blev visst itne tidigare än 4....

fyyy fanvilket 6-timmarshelvete jag haft med o få tanken tät.....

brorsan kommer nog att åka direkt till eslöv...jag mååste nog tyvärr sova ett par timmar...sen snokar jag upp er senare under dagen.....

har ett par extra tror jag liggandes...ska försöka skicka me de me brorsan om du vill....

edit...de var visst mögliga...kanske itne så bra då...

Last edited:

Solid snake

Guest
2898635 Klart du får ihop de, och som sagt det kanske ser värre ut än vad det är utan kåpor eller??? hur gör du annars, kan väl inte sitta hemma när vi andra gazzar:yoparty , aja hoppas de löser sig.

Jag har extra till dig, tar med dem...

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
2898187 Surt med chefen...men vi ses på Sturup! ;)
fast jag kommer att springa med fotoväst...:hihi
vilken glidare:D

2898405 Chifen kan inte tvinga dig att jobba. :mattias

Men det ser ju inte bra ut om du skiter i det. ;)
njae, kanske inte igentligen..

men chefen är min morbror och vi är bara 2st som har hand om hela cafét..och lämna henne ensam och bli av med jobbet och få en skitlack morbro efter sig..nejtack:)

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...