jaa bara häng på!
tror ni jag hinner få ihop den???
jaa bara häng på!
jaa bara häng på!
Favourit i repris!!! Va det inte brollans drivpaket förra gången??
Ja, ja, lycka till med meckandet så ses vi ( förhoppningsvis) imorgon
jovisst..då kom man i säng vid 4-tiden.....idag ska det bli liiiite tidigare...tror jag....
kan tyvärr inte på söndag, men det får gärna vara fint väder endå..för jag ska till Sturup!2891870
Hoppas på gött väder på söndag, så kanske vi kan dra ihop något nere i Barsebäck.
kan tyvärr inte på söndag, men det får gärna vara fint väder endå..för jag ska till Sturup!
och satans skit! chefen tvingar mig att jobba imorgon, super kris på jobbet.. kan inte tjöra håj imorgon:argsomfan
Chifen kan inte tvinga dig att jobba.2897969kan tyvärr inte på söndag, men det får gärna vara fint väder endå..för jag ska till Sturup!
och satans skit! chefen tvingar mig att jobba imorgon, super kris på jobbet.. kan inte tjöra håj imorgon:argsomfan
Få se hur skadorna ser ut då, foto...2898461Jag tänkte hänga med på söndag en runda om jag hinner och lyckas få rätt på min ljuddämpare innan dess....
Fan... ingen som har ett slip on eller helsystem till husa......
jaa bara häng på!
Klart du får ihop de, och som sagt det kanske ser värre ut än vad det är utan kåpor eller??? hur gör du annars, kan väl inte sitta hemma när vi andra gazzar , aja hoppas de löser sig.
föresten det är ingen som har ett par handskar o låna ut imorrn, mina blev stulna i garaget "flerbilsgarage", hade lagt dom brevid hojen , isf ta med bara..
//// EricMetal på frugans
kollade upp det nu.. 10 000:- hel/hel på mig på en super duke R -07
Så om man gämför med en ny sporthoj är det asbilligt. Men klart en monster eller liknande är ju billigare..
Klart du får ihop de, och som sagt det kanske ser värre ut än vad det är utan kåpor eller??? hur gör du annars, kan väl inte sitta hemma när vi andra gazzar , aja hoppas de löser sig.
föresten det är ingen som har ett par handskar o låna ut imorrn, mina blev stulna i garaget "flerbilsgarage", hade lagt dom brevid hojen , isf ta med bara..
Jag har extra till dig, tar med dem...2898635Klart du får ihop de, och som sagt det kanske ser värre ut än vad det är utan kåpor eller??? hur gör du annars, kan väl inte sitta hemma när vi andra gazzar , aja hoppas de löser sig.
vilken glidare2898187Surt med chefen...men vi ses på Sturup!
fast jag kommer att springa med fotoväst...
njae, kanske inte igentligen..2898405Chifen kan inte tvinga dig att jobba.
Men det ser ju inte bra ut om du skiter i det.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |