Någon som känner sej sjuk efter vårgazzet... det va ju inte sommar direkt
då vart hojen igenom besiktningen....blev en tur i asmountain oxå
jag kanske kommer köra lite innan..så isåfall får vi ses i staffanstorp...men meddelar här hur jag gör =)
Äh bara följ den som är framför dig så går det bra att köra fort.2903413jag vill följa med er ut någon gång grabbar (och tjejer) men ni får inte köra från mig för jag e sjukt långsam har knappt kört här nere i skåne alls så jag måste ta en helg för att reka lite vägar!
jävla lyllosar som kan köra nu...en annan måste jobba ti 1800... jäfla studenter...
fuck...regna precis...piss oxå....inte kul o köra på blöta vägar...
..gör ett nytt försök imorgon...
samling: statoil staffanstorp
tid: kommer....
avfärd: kommer+15
1. majoon
2. kimmse
3.
4.
5.
nja.. inte sjuk.. men har sjukt ont i vänster underarm. e nog inte van vid att växla ner så mycket
Jasså du har flyttat hem till kära skåne igen
ja det har ju jag med i och för sig..
skönt att vara hemma på de skånska vägarna?
en annan måste jobba 8h + 3,5h pendling varje dag, de där jävla studenterna har det bra
du menar att du inte hängde med...
Absolut, förra sommarn när du såg mig va jag bara hemma o hälsa på grabbarna i finspång i en vecka .. Måste ju säga att man saknar dom skånska vägarna när man är där, i östergötland är de ju kärlskador precis överallt, här kanman iaf hitta ett gäng skapliga fina vägar..
Allt bra annars?
jo tack bara fint här
blir det västervik i år??
kanske kan vara ett gäng från skåne som kör upp..
men blir besviken när inte Rydell och Quick ska spela
Tveksamt om det blir västervik igen, tror vi var dom yngsta på campingen och våra japanska sporthojar var väl inte dom poluläraste . funderar stark på lelleveckan på gotland lr dra en vecka i tyskland vid nurbruring lr va den heter, men du ska dit lr?
Tveksamt om det blir västervik igen, tror vi var dom yngsta på campingen och våra japanska sporthojar var väl inte dom poluläraste . funderar stark på lelleveckan på gotland lr dra en vecka i tyskland vid nurbruring lr va den heter, men du ska dit lr?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |