Samåkning i Lund

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
du menar hoppa upp till celtanics grupp :gnissla

tror jag ligger o cruisar istället då. men var lite sugen på o köra i snabbe gruppen. tror dock ni körde lite för fort på rakorna för att jag skulle palla hänga med. har ju inte flera kvadratmeter plast o gömma mej bakom:rolleyes:

haha tror nog du hade hängt med i pgh grupp, men i täten på cel´s grupp gick det hyfsat snabbt ju

någon som vill ut å köra nu bums ?

Last edited:

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
tror faktiskt jag komemr köra i maverics grupp i framtiden oxå. bara han inte får snigelgruppen på halsen så.

jag har kört med maverick förr, tycker att han alltid hållt ett bra tryck i täten. att det sen är folk bakom som sölar kan ju inte han rå för.

köra idag ?

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
jag har kört med maverick förr, tycker att han alltid hållt ett bra tryck i täten. att det sen är folk bakom som sölar kan ju inte han rå för.

köra idag ?

jag låg som 3:e man ett tag så det var ingen som slöade. tvärt om så fick man vänta in folk ibland.

jag ska inte köra idag.. har kört en del redan.. ska på bio med :tuttar där e ju ett helt gäng som ska köra från lund.. du missa nog dom iofs.. skulle samlas 1830 på statoil lund södra

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Förs av allt måste jag tacka Goba (tror jag det va...) För den guidade turen hem, utan dig hade jag just nu varit i trelleborg, frågat efter vägen till Stockholm och slutat i Göteborg med det lokalsinnet som jag har. :tummenupp

Med det avklarat....måste fråga.... var det med menigen att när ni såg att jag hoppade ner som sista man att ni inte skulle stanna vid väg korsen???

I så fall vill jag tacka, för det blev 90 väg hela vägen hem och det är ju fantastiskt roligt!!:huvet :huvet

Ska det verkligen krävas att när man kör med Polack racing att man sätter en av polackerna som etta och en som sist för att hålla ihop gruppen??:D

Ha de gött pågar så ses vi väl imorgon.
/
J

Last edited:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Strypningen åker ut på fredag, och ja jag har inte fått varma däck än haha så ja ska väl ut och köra en hel del. måste ju bli lite mer säker på mig själv innan sommaren kommer.
någon som har lust att hänga på? (ja det går inte allt för fort i alla fall hihi:D)

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
jag låg som 3:e man ett tag så det var ingen som slöade. tvärt om så fick man vänta in folk ibland.

jag ska inte köra idag.. har kört en del redan.. ska på bio med :tuttar där e ju ett helt gäng som ska köra från lund.. du missa nog dom iofs.. skulle samlas 1830 på statoil lund södra

ja jag missade dom, har bara eddi´s nummer men han svara inte, så jag körde en runda själv, träffade en annan polare, så körde vi ut till kanalkiosken i höllviken men det va för kallt för glass hehe

vilken bio blev det ? wildhogs hehe

Solid snake

Guest
2906864 Har du kraschat nu igen!? :tungan

Jag har iaf kört första turen idag på nästan en vecka! GRYYYMT skönt efter att ha strosat runt i Schweiz och Frankrike och tittat på alla som kör hoj utan att få köra själv. :(

Men idag! :yoparty
Jag är inte Rossi, det är nån annan i tråden. ;)

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Tradigt som fan att någon skulle behöva åka i backen idag! Menskönt att höra att det inte verkar ha blivit mer än plast som gick åt skogen varjefall.

I vilket fall som helst håller jag med Solid, åk och kolla dig ändå, lika väl, kostar 300:- och någon timme på akuten men det kan det vara värt. Skicka ett mess över msn om du vill att jag ska komma upp och hämta dig och köra dig dit.

Tycker att det var ett "ganska märkligt" gazz idag. Jag lägger mig som sisteman och efter 5min är det bara jag och en till kvar. Inte hela världen iofs men när jag snackar med andra som var med och det visar sig att någon sagt att jag + 1 lämnat börjar jag fan undra... Hur kan man säga att någon har lämnat och åkt hem om man inte vet att så är fallet??

Man slutar anldrig att förvånas..

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s

I så fall vill jag tacka, för det blev 90 väg hela vägen hem och det är ju fantastiskt roligt!!:huvet :huvet

Ska det verkligen krävas att när man kör med Polack racing att man sätter en av polackerna som etta och en som sist för att hålla ihop gruppen??:D

Ha de gött pågar så ses vi väl imorgon.
/
J

Först av allt, hemskt ledsen för att de blev så här Kazta :rolleyes: .. verkar inte som alla vet hur våra "oskrivna" regler ser ut, får trycka på dom bättre tills nästa gång!. Två väldigt viktiga saker är:
1. Vi stannar vid korsningar o samlar in hela fältet.
2. Vi kör absolut inte om varandra mer än vid korsningar o stopp. Blev omkörd så jag höll på att skita ner mig idag, tänk på det i fortsättningen! Är en väldigt stor och onödig risk som uppstår.

Iaf tack till reiseleiters o alla som dök upp, jag hade skitskoj!!... synd bara med Rossi :rolleyes:... Kändes väl som alla ville köra av sig efter vinterdvalan...

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Först av allt, hemskt ledsen för att de blev så här Kazta :rolleyes: .. verkar inte som alla vet hur våra "oskrivna" regler ser ut, får trycka på dom bättre tills nästa gång!. Två väldigt viktiga saker är:
2. Vi kör absolut inte om varandra mer än vid korsningar o stopp. Blev omkörd så jag höll på att skita ner mig idag, tänk på det i fortsättningen! Är en väldigt stor och onödig risk som uppstår.

Iaf tack till reiseleiters o alla som dök upp, jag hade skitskoj!!... synd bara med Rossi :rolleyes:... Kändes väl som alla ville köra av sig efter vinterdvalan...

Ja de verkade vara lite si o så med sammanhållningen idag.. det brukar ju funka fin fint så jag förstår inte riktigt varför det blev som det blev..
Men jag blev som sagt oxå omkörd idag ett par ggr.. o de va ja inte riktigt beredd på..

@rossi, hoppas foten e ok o att de bara va plast som gick trasigt..

Son Of Kramer

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Retta -03 banhoj

Kände inte till reglerna, gjorde mig nog skyldig till ett par omkörningar.. Sorry/olle

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
synd att gazzet sluta som det gjorde..var kanonkul annars...vi får helt enkelt försöka vara mycket mer organiserade samt försäkra oss att alla vet vilka regler som gäller...o kanske köra liiiite lugnare...var inte mycket till marginaler igår kändes det som...

visst e det kul o brassa på...men e inte värt risken att nån gör sig illa...

mycket kul att vi blev ett så stort gäng på så kort varsel!!

får ta o köra en långrunda nån dag framöver o upptäcka lite nya vägar :)

Jag tror nog fan de ska passa, jämnförde artikelnr på sunbike.se o det va samma.. :tummenupp

vill du låna e det okey...ska jag plocka ner det till lund? när e besiktningen?

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...