Gemensam körning till onsdagsgazzet.. samling Spartagaraget (högst upp) 17.15 om nån e sugen
Jag kommer att köra direkt dit, men vi ses där!
Gemensam körning till onsdagsgazzet.. samling Spartagaraget (högst upp) 17.15 om nån e sugen
Förs av allt måste jag tacka Goba (tror jag det va...) För den guidade turen hem, utan dig hade jag just nu varit i trelleborg, frågat efter vägen till Stockholm och slutat i Göteborg med det lokalsinnet som jag har.
Med det avklarat....måste fråga.... var det med menigen att när ni såg att jag hoppade ner som sista man att ni inte skulle stanna vid väg korsen???
I så fall vill jag tacka, för det blev 90 väg hela vägen hem och det är ju fantastiskt roligt!!
Ska det verkligen krävas att när man kör med Polack racing att man sätter en av polackerna som etta och en som sist för att hålla ihop gruppen??
Ha de gött pågar så ses vi väl imorgon.
/
J
d e fan lugnt du hade nog hittat ujtan mej...synd att de försvann bara.. men så är det när man kört i en o halv månad som jag.... ja får jobba lite me kurvteknik... hursomhelst här en bild på han ja sa va lik dig, owen wilson alltså...
sparta garaget ligger upp vid ica tuna
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...=&Vkid=11968614&isAlternateNumberResult=False
synd att gazzet sluta som det gjorde..var kanonkul annars...vi får helt enkelt försöka vara mycket mer organiserade samt försäkra oss att alla vet vilka regler som gäller...o kanske köra liiiite lugnare...var inte mycket till marginaler igår kändes det som...
visst e det kul o brassa på...men e inte värt risken att nån gör sig illa...
mycket kul att vi blev ett så stort gäng på så kort varsel!!
får ta o köra en långrunda nån dag framöver o upptäcka lite nya vägar
vill du låna e det okey...ska jag plocka ner det till lund? när e besiktningen?
Annars har jag ett till min som ligger som du kan få låna, bolt on. Tänkte om det var lite klöddigt för dig Majoon och plocka ner det.
Söderåsen är kanonfin asfalt, sjukt mycket bättre än Häckeberga...! Jag ska med dit, så om du hänger på blir du inte enda sporthojen. Men den som tycker att SOlid Snake kör sakta där måste va en riktig raceputte i så fall, för där går det undan!
Idag gick det fort minsann! Idag hamnade till och med jag i spenaten, fast jag höll mig på hjulen.2908146Söderåsen är kanonfin asfalt, sjukt mycket bättre än Häckeberga...! Jag ska med dit, så om du hänger på blir du inte enda sporthojen. Men den som tycker att SOlid Snake kör sakta där måste va en riktig raceputte i så fall, för där går det undan!
besiktningen har jag inte bokat än men ska göra nu så jag slipper körförbud ..
Men jag gör nog så att jag lånar av pgh när de blir dags så slipper du hämta det, han hade hemma . Tack annars
Det låter ju skitbra, är du hemma nåt till helgen måntro
mvh Eric
Till dem som varnade för "blåljusen" på vägen mellan Revinge-Sjöbo nu precis! Är er evigt tacksam!
glöm inte o besiktiga bara?!
Jepp, bara pm:a mig, Vet ej när du skall bes. Tänk på att med start 5 maj kör jag på SRW å då behöver jag det, bullerkrav Men för övigt e det lugnt.
/Pär
Jaha, men tänk om det kommer fler som inte har kört med oss innan då som kör som du gjorde?2909313"Ska jag leda turen så tar jag det redan här, den som kör som en idiot i gruppen, kör om etc etc får kliva av turen."
är det fortfarande mina omkörningar ni gnäller om?? HERREGUD! värre än kärringar..
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |