imaster
Bah
nix! contiforce sm!
har hört/läst både ris o ros om dom... måste väl prova för att få en egen uppfattning!?
Ballt. Keep us posted!
nix! contiforce sm!
har hört/läst både ris o ros om dom... måste väl prova för att få en egen uppfattning!?
bara o haka på rundorna vi kör, alternativt köra med rr på onsdagarna så kommer du få se fina vägar
Jo försöker hänga med så fort jag har tid men inte ofta som det passar med mina tider :/ därav frågan om lite schysta vägar med något fika ställe längsmed vägen när man har någon timme att köra upp.
farbror brevbärare kom med en present till mej nyss
nu kommer problemet med att dom ska på oxå... hmmm
Snacka med lennart på vianor i trelleborg, kränger och balanserar för 135 spänn, om du kommer in med fälgen
e ju sketalångt till trelleborg...
solid, va de däckpoolen a.k.a. jörgen svensson däck&fälg du menade? han ville ha 125/hjul... så de blir nog där!
men hjulen måste av oxå, så jag får väl hitta nån pall eller stubbe som jag kan ställa hojen på!? sen undrar jag om de e nån på fladden som har bil man skulle kunna låna för o köra ner med??
e ju sketalångt till trelleborg...
solid, va de däckpoolen a.k.a. jörgen svensson däck&fälg du menade? han ville ha 125/hjul... så de blir nog där!
men hjulen måste av oxå, så jag får väl hitta nån pall eller stubbe som jag kan ställa hojen på!? sen undrar jag om de e nån på fladden som har bil man skulle kunna låna för o köra ner med??
Om det ligger vid marmorstället så är det den däckshoppen jag menar.2938828e ju sketalångt till trelleborg...
Vilka mesar hela skåne e fyllt av, har vi en skit stor mc träff nu i helgen bara 10 mil från våran kust så e det ingen jävel som tar sig dit..
haha jaja om ni ändrar er kan ni ju säga till, jag ska över och ragga danskar
Tänkte att jag måste se vilka idioter ni e, så jag e på
btw, är det statoil som ligger i korsnigen N.Ringen/Svenshögsv. i N. Fäldalen?
Samling 11:00 på statoil norra i lund. avfärd 11:30.
1. chubaka
2. glidmedels-glen
3. jesse82
4. tvimaster
5. Solid
6. Naim
7. Ducce_Peter
8.
Hur dags hade folket tänkt befinna sej på P7 då? För jag pallar nog fan inte köra hela vägen in til Lund bara för att köra med er dit, när jag bor så nära...! Säg en mötesplats och tid, orka vimsa runt efter er..!
hmm.. tror vi fiskar upp er efter vägen nånstans...
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |