Samåkning i Lund

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
zx7r
bara o haka på rundorna vi kör, alternativt köra med rr på onsdagarna så kommer du få se fina vägar :)

Jo försöker hänga med så fort jag har tid men inte ofta som det passar med mina tider :/ därav frågan om lite schysta vägar med något fika ställe längsmed vägen när man har någon timme att köra upp.

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
Jo försöker hänga med så fort jag har tid men inte ofta som det passar med mina tider :/ därav frågan om lite schysta vägar med något fika ställe längsmed vägen när man har någon timme att köra upp.

Ta en titt på den här sidan... :)
http://www.sporthoj.com/vagar.php?do=county&id=19

Jag har själv inte utnyttjat det eftersom jag är flång ny skåning och dessutom hojlös till dess att jag har en fast inkomst... Eller till dess att min sambo höjer min veckopeng... :D

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Snacka med lennart på vianor i trelleborg, kränger och balanserar för 135 spänn, om du kommer in med fälgen :tummenupp

e ju sketalångt till trelleborg...
solid, va de däckpoolen a.k.a. jörgen svensson däck&fälg du menade? han ville ha 125/hjul... så de blir nog där!
men hjulen måste av oxå, så jag får väl hitta nån pall eller stubbe som jag kan ställa hojen på!? sen undrar jag om de e nån på fladden som har bil man skulle kunna låna för o köra ner med??

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
jaaaaha!

då har vi bestämt plats o tid för torsdag.

samling 11:00 på statoil norra i lund. avfärd 11:30.

1. chubaka
2. glidmedels-glen
3. jesse82
4. tvimaster
5.
6.

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
solid, va de däckpoolen a.k.a. jörgen svensson däck&fälg du menade? han ville ha 125/hjul... så de blir nog där!
men hjulen måste av oxå, så jag får väl hitta nån pall eller stubbe som jag kan ställa hojen på!? sen undrar jag om de e nån på fladden som har bil man skulle kunna låna för o köra ner med??

hmmm tänkte inte på att ni är student valpar från lund :tungan

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös

Dra fram en gammal köksstol eller nåt, det funkar kanon... :tummenupp

AlGhouti

AlGhouti
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
Svart gsxr1000-07 med leo vince
Tjena. Jag skal tilbaka till fosterlandet till helgen. Tar med mej hojen. Undrade bara om det e någon som ska køra i helgen (Lund/Malmø området)
Har saknat lite bra vægar hær i Oslo....

Solid snake

Guest
2938828 e ju sketalångt till trelleborg...
Om det ligger vid marmorstället så är det den däckshoppen jag menar. :tummenupp

Samling 11:00 på statoil norra i lund. avfärd 11:30.

1. chubaka
2. glidmedels-glen
3. jesse82
4. tvimaster :rofl
5. Solid

Last edited:

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
zx7r

1. chubaka
2. glidmedels-glen
3. jesse82
4. tvimaster
5. Solid
6. Naim
7.

Ducce_Peter

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Ducati 750 Sport
Tänkte att jag måste se vilka idioter ni e, så jag e på ;)

btw, är det statoil som ligger i korsnigen N.Ringen/Svenshögsv. i N. Fäldalen?

1. chubaka
2. glidmedels-glen
3. jesse82
4. tvimaster
5. Solid
6. Naim
7. Ducce_Peter
8.

Last edited:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Vilka mesar hela skåne e fyllt av, har vi en skit stor mc träff nu i helgen bara 10 mil från våran kust så e det ingen jävel som tar sig dit..
haha jaja om ni ändrar er kan ni ju säga till, jag ska över och ragga danskar;);)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Vilka mesar hela skåne e fyllt av, har vi en skit stor mc träff nu i helgen bara 10 mil från våran kust så e det ingen jävel som tar sig dit..
haha jaja om ni ändrar er kan ni ju säga till, jag ska över och ragga danskar;);)

Vad tänker du på då? :va

Själv slipper jag gärna åka tio touringmil på min hoj endast för att träffa ett gäng danskar, jag har hela stan fylld av folk jag inte förstår vad de säger ändå. :hihi

Hojträff - innebär det bankörning, långturer på fina vägar eller nåt annat trevligt?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tänkte att jag måste se vilka idioter ni e, så jag e på ;)

btw, är det statoil som ligger i korsnigen N.Ringen/Svenshögsv. i N. Fäldalen?

1. chubaka
2. glidmedels-glen
3. jesse82
4. tvimaster
5. Solid
6. Naim
7. Ducce_Peter
8.

Hur dags hade folket tänkt befinna sej på P7 då? För jag pallar nog fan inte köra hela vägen in til Lund bara för att köra med er dit, när jag bor så nära...! Säg en mötesplats och tid, orka vimsa runt efter er..!

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Hur dags hade folket tänkt befinna sej på P7 då? För jag pallar nog fan inte köra hela vägen in til Lund bara för att köra med er dit, när jag bor så nära...! Säg en mötesplats och tid, orka vimsa runt efter er..!

hmm.. tror vi fiskar upp er efter vägen nånstans...

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...