Son Of Kramer
Ny medlem
riktig jävla feeeet runda igår, eller va säger du son of kramer!!? = ) vi får dra ut snart igen!! o tur att omkörningar tilläts...![]()
![]()
![]()
En riktigt jävla skön runda!
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
riktig jävla feeeet runda igår, eller va säger du son of kramer!!? = ) vi får dra ut snart igen!! o tur att omkörningar tilläts...![]()
![]()
![]()
Marcus sa att returwiren till gasen hade gått av, dvs fullvarv hela tiden.2928350vad var det för knas med kwakan då? var den bara tråkig eller var det alvarligt.. rök lite otäckt svart ju![]()
blir det nåt åka i helgen....verkar som det blir kasst väder![]()
Gör inget! Hela lördagen går åt att dricka öl och kolla på mer eller mindre kassa band på Delphi (AFB-festivalen, Mustasch kommer spela) (är väl så att även icke-studenter kan komma?!) och söndagen går åt att polera hoj.
nä... hela lördag o söndag går åt till att jobba (12 h/dag)!! lördagkväll ägnas till att FÖRSÖKA sova!!! bor på delphi![]()
Så går det!
Var på delphi bor du så lovar jag att komma förbi och hälsa på![]()
bor på 57.... ehrmm, 55 U menar jag! välkommen in
o bara för att du ser en blågul husa utanför nåt annat hus betyder inte de att jag egentligen bor där... finns jättemånga sånna här serru!
bor på 57.... ehrmm, 55 U menar jag! välkommen in
o bara för att du ser en blågul husa utanför nåt annat hus betyder inte de att jag egentligen bor där... finns jättemånga sånna här serru!
snart kommer polarna hit och glor hockey sen kommer vi över til ldig då.. är en 15 pers
sen har en polare hyrt hela maskin huset där det är fest hela natten för alla som vill komma.. sugna??? vet klobbe är.. han är alltiud sugenskicka ett sms så fall..
vi drar dit 12 efter schlagern.. JA jag tycker schalger är skit bra![]()
![]()
Kanske ses i maskin då, vart inbjuden av en kursare.
Men nu ska jag till delphi och kolla på mer eller mindre bra band och marinera mig i öl.
(och hälsa på KLobble)
Kanske ses i maskin då, vart inbjuden av en kursare.
Men nu ska jag till delphi och kolla på mer eller mindre bra band och marinera mig i öl.
(och hälsa på KLobble)
gör vi! dra med klobbe också..... annars sitter han bara hemma och ru**ar![]()
på torsdag är det regementets dag ute på P7. jag kommer köra hoj dit och om det e fler som e sugna så e det bara o haka på.
samling blir nånstans runt lund staffanstorp....
tid? dom öppnar kl 1000 så det blir nog avfärd runt 10 11 nånting.
1. chubaka
2. glidmedels-glen
3.
4.
Jag är med om inte hojjen skall in på bänken då. Har blivit lovad någon gång i veckan. Så sätt upp mig med kanske![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |