Motorsport i Landskrona tar 200 kr. Bröderna Hörbergs tar väl 250 kr också tror jag men de brukar inte va så glada om man kommer med eget däck.
Fahrer på forumet, han bor i Hasslarp, tar 100 kr och balanserar elektroniskt, blir jäkligt bra.
Fy fan vad jag frös igår... Men det var en trevlig runda och trevligt sällskap i alla fall...!
CeeJay: Är inte din kompis medlem här på SH? Du får ju se till att han blir det annars..!
Håller med om att det var lite väl kyligt på vägen hem, stod och skakade som fan när vi tog en ciggpaus halvvägs hem.
Tackar Henke_N och Swish för trevligt sällskap. Speciellt tack till dig Swish som vallade oss runt Häckeberga för första gången.
Min polare e med i SH redan men tror inte han e så aktiv med inlägg. Du får väl jaga lite liv i honom Chaimera tror jag hans nick är.
Men listan blir då:
1: Ado+Jente
2: Majoon
3: DonDAnielsan
4: Swishan
5: Chuka
6: RacerX
7: HyBris
8: Panda
Jag har äntligen fått ner min hoj till Lund! Har kört en runda i år och härnere. Verkar vara fina vägar. Hoppas det går bra att man joinar på sön.
Fy fan vad jag frös igår... Men det var en trevlig runda och trevligt sällskap i alla fall...!
CeeJay: Är inte din kompis medlem här på SH? Du får ju se till att han blir det annars..!
Var kom ni då?2927170Tack allihop för en trevlig tur igår...!
Jag fick ju ta över och leda efter att Ado ställt upp vid Kawasakihaveriet...! (kawaskaki... )
Men det gick ganska bra, förutom en liten grusvägskörning..!
Trevlig dag, bortsett allas dumma kommentarer om min karta..!
woooohooooo!!! nu funkar sporhoj äntligen igen...
tackar för turen igår! trist att du med zx7:an inte kunde fortsätta efter häckeberga men en eloge till ado som stannade kvar
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |