Samåkning i Lund

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fy fan vad jag frös igår... Men det var en trevlig runda och trevligt sällskap i alla fall...! :)

CeeJay: Är inte din kompis medlem här på SH? Du får ju se till att han blir det annars..! :)

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Så: Söndagsgazz: 15.00, Staffanstorp - Statoilmacken

1: Ado - Kanske resleiter
2: DonDanielsan
3: Majoon
4: Swish
5: Eddi
6: Chuka
7:

Jag vill verkligen hänga på ut på söndag! Håller dock på att flytta, så det beror på om jag hinner bli klar innan söndag em! :hej

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ska köra till mc-huset idag, och se om mina mc-stövlar kommit.. Någon som vill hänga på? Så kan man ju köra en sväng också..!

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
hade suttit som en keps o köra långrunda på söndag...o kanske köra liiite tidigare än kl 15 :rolleyes:

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Vi kan ta söndagsgazzet redan vid 14.00 (innan dess e ja o jente nog bakis fortfarande!!!) om ni vill de...mig gör de inte större skillnad....vill bara inte va hemma innan 19.00...tänkte ge sambon lite tid för sig själv...

Men listan blir då:
1: Ado+Jente
2: Majoon
3: DonDAnielsan
4: Swishan
5: Chuka
6: RacerX
7: (Fyll på)
8: (Fyll på)

Sorry om ja missat nån!

Last edited:

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
Motorsport i Landskrona tar 200 kr. Bröderna Hörbergs tar väl 250 kr också tror jag men de brukar inte va så glada om man kommer med eget däck.

Fahrer på forumet, han bor i Hasslarp, tar 100 kr och balanserar elektroniskt, blir jäkligt bra.

Thanx! lite långt bara.. var ligger hasslarp ? verkar finnas en kille i trelleborg som tar 150 pix

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Hoj
Fireblade -00
Fy fan vad jag frös igår... Men det var en trevlig runda och trevligt sällskap i alla fall...! :)

CeeJay: Är inte din kompis medlem här på SH? Du får ju se till att han blir det annars..! :)

Håller med om att det var lite väl kyligt på vägen hem, stod och skakade som fan när vi tog en ciggpaus halvvägs hem.

Tackar Henke_N och Swish för trevligt sällskap. Speciellt tack till dig Swish som vallade oss runt Häckeberga för första gången.

Min polare e med i SH redan men tror inte han e så aktiv med inlägg. Du får väl jaga lite liv i honom:tungan Chaimera tror jag hans nick är.

HyBris

.
Gick med
1 May 2007
Hoj
gsxr 1000 k3
Hallå grabbar. Helt ny här men drar gärna med på söndag. Om jag hinner med :crash

Last edited:

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Tjena! ÄR grymmt sugen på söndag men ka vi inte köra samma tid som vi brukade förra året eller är alla kvar i sin vinterdvala?
11:00 kanske? / glidaren

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Trodde jag skulle får mina nya stövlar idag...men icke. Tydligen tar det mer än 6 timmar för posten att åka från Staffanstorp till Hjärup!!! (ca 5km)...och att hämta upp det där, det går inte för att service är något posten helt saknar.

Irriterande som fan, hatar att åka längre sträckor i jeans och tygskor . Hade varit kul att hänga på annars. Men men, det kommer fler gånger.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Håller med om att det var lite väl kyligt på vägen hem, stod och skakade som fan när vi tog en ciggpaus halvvägs hem.

Tackar Henke_N och Swish för trevligt sällskap. Speciellt tack till dig Swish som vallade oss runt Häckeberga för första gången.

Min polare e med i SH redan men tror inte han e så aktiv med inlägg. Du får väl jaga lite liv i honom:tungan Chaimera tror jag hans nick är.

Det var ju inte direkt så att jag led av att köra lite mer hoj..! Fast kallt var det...!

Haha ja, får väl försöka skaka liv i honom..! Vet inte riktigt hur jag ska bära mej åt, men jag ska nog lyckas..! ;)

Och du nya (minns inte nicket.. ;)) Klart du ska hänga med på söndag! :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har äntligen fått ner min hoj till Lund! Har kört en runda i år och härnere. Verkar vara fina vägar. Hoppas det går bra att man joinar på sön.

Givetvis går det bra att du joinar..! :) Alltid trevligt med nytt folk, vilket är sagt ett antal ggr nu..! :) :tungan

Chaimera

Det är inte farten som dödar...
Gick med
18 Sep 2006
Hoj
GSXR 600 -01

Lite kallt men trevligt ändå som sagt. Och visst är jag medlem, och några inlägg har jag allt. :)

Kan nog haka på på söndag också om det blir nåt åka. :yoparty
Men då får du åka före Swish, så vi inte sinkar dig. ;)

Last edited:

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
woooohooooo!!! nu funkar sporhoj äntligen igen... :banana

tackar för turen igår! trist att du med zx7:an inte kunde fortsätta efter häckeberga :( men en eloge till ado som stannade kvar :tummenupp

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
riktig jävla feeeet runda igår, eller va säger du son of kramer!!? = ) vi får dra ut snart igen!! o tur att omkörningar tilläts...:D :D :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack allihop för en trevlig tur igår...! :)

Jag fick ju ta över och leda efter att Ado ställt upp vid Kawasakihaveriet...! (kawaskaki... ;))
Men det gick ganska bra, förutom en liten grusvägskörning..! :)

Trevlig dag, bortsett allas dumma kommentarer om min karta..! :mad: :D

Solid snake

Guest
2927170 Tack allihop för en trevlig tur igår...! :)

Jag fick ju ta över och leda efter att Ado ställt upp vid Kawasakihaveriet...! (kawaskaki... ;))
Men det gick ganska bra, förutom en liten grusvägskörning..! :)

Trevlig dag, bortsett allas dumma kommentarer om min karta..! :mad: :D
Var kom ni då? :va

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
woooohooooo!!! nu funkar sporhoj äntligen igen... :banana

tackar för turen igår! trist att du med zx7:an inte kunde fortsätta efter häckeberga :( men en eloge till ado som stannade kvar :tummenupp

hehe...bröt inte båda zx7orna :va

riktigt gött gazz!! får hoppas på bra väder till helgen så kan vi gazza igen!!

ni som tog bilder kan väl lägga upp några :)

nu får vi ladda till onsdagsgazzet :yoparty

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
Tack för en riktigt naaaajs körning i söndags... måste bli flera såna!!

Trist att zx7-hojen inte kunde fullfölja, men men de kommer fler gazz :tummenupp

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...