någon som är sugen på o köra en runda idag?
Jag och min polare tänkte dra en runda runt 19 tiden. Alltid roligare med flera.
Vi tänkte dra från Norra Fäladen runt 19.15
Any Takers????
någon som är sugen på o köra en runda idag?
fan hade varit grymt från norra fäladen men så sent så krockar det med träningensäg till om ni kör någon annan gång härifrån däremot
![]()
jag är på, vart?
Tja alla, jag kommer att flytta ner till Malmö i sommar och har sett att ni är aktiva åkare i lund så jag tänkte att jag o min Bandit 600 kanske kan få åka med på några rundor?....förutsatt att jag får garage eller liknande till att ha hojen i.
Jag och min polare tänkte dra en runda runt 19 tiden. Alltid roligare med flera.
Vi tänkte dra från Norra Fäladen runt 19.15
Any Takers????
Jag hänger gärna på...!
Statoil Norra Fäladen, eller var är mötesplatsen?
X-It: Givetvis får du köra med oss...! Alltid skoj med nytt folk..!![]()
Har inte tänkte på det än, men Statoil låter väl bra. Där vid ca 19.15 så rullar vi vid 19.30.
Alla som vill e välkomna
Hehe okej.. Ses där då..!![]()
edit: ja hänger på från F´laden.. samling vid hojparkeringen?
du ser efter den guldiga grejen viker det av neråt...det går att köra med det men det kändes lite skumt
nån som e stark som fan som vill böja tillbaka det till mig?![]()
Någon som vet någon som kan kränga på däck om man har däck och kommer in med fälgen ??? Hörde med David på hedvägen i trelleborg och han skulle ha 250 pix... lite för mycket enligt mej
Någon som vet någon som kan kränga på däck om man har däck och kommer in med fälgen ??? Hörde med David på hedvägen i trelleborg och han skulle ha 250 pix... lite för mycket enligt mej
Bara att köpa nytt, du ska bara ha metallbiten ju, resten kränger du bara av och sätter på det nya du köper.2924089du ser efter den guldiga grejen viker det av neråt...det går att köra med det men det kändes lite skumt
nån som e stark som fan som vill böja tillbaka det till mig?![]()
Trevlig runda idag! synd att de vart så kallt med glass bara=)
kollade på mitt bakdäck när ja kom hem.. ser korden på ett par ställen.. inte så konstigt att det kändes lite halkigt..=)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |