Samåkning i Lund

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
zx7r
fan hade varit grymt från norra fäladen men så sent så krockar det med träningen :huvet säg till om ni kör någon annan gång härifrån däremot :tummenupp

X-it

Bensinslukare
Gick med
14 May 2006
Hoj
-07 KTM SuperDuke
Tja alla, jag kommer att flytta ner till Malmö i sommar och har sett att ni är aktiva åkare i lund så jag tänkte att jag o min Bandit 600 kanske kan få åka med på några rundor?....förutsatt att jag får garage eller liknande till att ha hojen i.

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Tja alla, jag kommer att flytta ner till Malmö i sommar och har sett att ni är aktiva åkare i lund så jag tänkte att jag o min Bandit 600 kanske kan få åka med på några rundor?....förutsatt att jag får garage eller liknande till att ha hojen i.

klart du får

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag och min polare tänkte dra en runda runt 19 tiden. Alltid roligare med flera.

Vi tänkte dra från Norra Fäladen runt 19.15

Any Takers????

Jag hänger gärna på...!
Statoil Norra Fäladen, eller var är mötesplatsen?

X-It: Givetvis får du köra med oss...! Alltid skoj med nytt folk..! :)

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Hoj
Fireblade -00
Jag hänger gärna på...!
Statoil Norra Fäladen, eller var är mötesplatsen?

X-It: Givetvis får du köra med oss...! Alltid skoj med nytt folk..! :)

Har inte tänkte på det än, men Statoil låter väl bra. Där vid ca 19.15 så rullar vi vid 19.30.

Alla som vill e välkomna

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
Någon som vet någon som kan kränga på däck om man har däck och kommer in med fälgen ??? Hörde med David på hedvägen i trelleborg och han skulle ha 250 pix... lite för mycket enligt mej

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
du ser efter den guldiga grejen viker det av neråt...det går att köra med det men det kändes lite skumt

nån som e stark som fan som vill böja tillbaka det till mig? ;)

Det där borde man ju kunnna böja tillbaka där det sitter...
Kanske om du trär ett rör över änden på styret så får du lite extra kraft, var försiktig så du inte skadar gummit bara. Annars får du väl ta av hela pinnen och sätta i ett skruvstäd eller liknande.
Jag hjälper gärna till om du behöver assistans...fast inte just nu, är förkyld som satan. Kanske i helgen (har planerat att vara frisk då! :) )

Någon som vet någon som kan kränga på däck om man har däck och kommer in med fälgen ??? Hörde med David på hedvägen i trelleborg och han skulle ha 250 pix... lite för mycket enligt mej

Jag å Eddi krängde våra i S-torp på Piffes mc. Han la dock på mitt åt fel håll...den lille drummeln. Tog 200:- för arbetet.

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös

Motorsport i Landskrona tar 200 kr. Bröderna Hörbergs tar väl 250 kr också tror jag men de brukar inte va så glada om man kommer med eget däck.

Fahrer på forumet, han bor i Hasslarp, tar 100 kr och balanserar elektroniskt, blir jäkligt bra.

Solid snake

Guest
2924089 du ser efter den guldiga grejen viker det av neråt...det går att köra med det men det kändes lite skumt

nån som e stark som fan som vill böja tillbaka det till mig? ;)
Bara att köpa nytt, du ska bara ha metallbiten ju, resten kränger du bara av och sätter på det nya du köper.

Så: Söndagsgazz: 15.00, Staffanstorp - Statoilmacken

1: Ado - Kanske resleiter
2: DonDanielsan
3: Majoon
4: Swish
5: Eddi
6: Chuka
7:

Får stryka mig, tror inte att mitt bakdäck håller för en långrunda.

Last edited:

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Trevlig runda idag! synd att de vart så kallt med glass bara=)
kollade på mitt bakdäck när ja kom hem.. ser korden på ett par ställen.. inte så konstigt att det kändes lite halkigt..=)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Trevlig runda idag! synd att de vart så kallt med glass bara=)
kollade på mitt bakdäck när ja kom hem.. ser korden på ett par ställen.. inte så konstigt att det kändes lite halkigt..=)

hehehe =)
såg dig på valborg... vinka som en galning, men du dussade nog mig hehe.
Vad är det för kamera du har?

PM MIG om det är en canon eos 400D eller liknande, skulle jag gärna vilja se lite bilder från valborg. se hur kvaliten är på en sådan kamera.

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
varför e körningen så sent på söndag?

måste reservera mig för eventuell kitning oxå.....:gnissla

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...