Runt trelleborg!!!!! Det kan ju inte t så lång tidha ha ha / Glidaren
hahaha min lille vän du har aldrig varit så långt söderut
Runt trelleborg!!!!! Det kan ju inte t så lång tidha ha ha / Glidaren
Jag stod som flaggis i NGK kurvan igår.. såg bra ut när du körde.. men de e ju lite lurigt o hänga med douglas=) såg kul ut när instruktörerna hade fri lek efter kursen var slut=)
jag stod o fotade lite och du fastnade ett par gånger, ska slänga upp bilderna såfort jag får tid till det.
Jag tyckte jag kände igen dig ute på banan samt din hoj i depåområdet. Du stod uppe vid Micro-skylten och din hoj nere vid avfarten va? Försökte hänga på Douglas någon av de ggr han passerade mig, men i de långsammaste partierna går han säkert 10-15km/h fortare.. känns lite sådär...
De roligaste var ändå när han bromsade förbi mig inför näst sista kurvan, in i kurvan med ett knä i backen och en hand på styret... och med den andra signalerade han depåstopp... då känner man sig snabb..*hehe*
vore kul att se bilder! /olle
Precis..Han fick på ett jävla tempo mot slutet.. kändes lite som att han körde fri lek där..
Henke N>>tack för bilden! Jag hade en del gubbar i min grupp, rätt kul att se minerna på vissa av dem när det bara snackades idealspår och panikinbromsningar.. vissa verkade tro det skulle bli konbana och bromsprov från 70..![]()
Med andra ord tur som fan man handlade i Douglas grupp, han var inte rädd att dra upp tempot och lotsa oss förbi gruppen framför..
Goba>> riktigt skön körning idag, de där långa svepande svängarna genom lövskogen var riktigt härlig. Sjukt nära att slå över på vägen hem från dig..![]()
Vet nån vad man ska använda för sökord på blocket för att hitta banhojar?
har provat "banhoj", "ss" och "supersport" men hittar kanppt nåt.. tacksam för svar/olle
hmm här kommer man hem så har man fått en parkeringsbot inne på delphi? hade den mot cykelstället, 2 träd utanför den så ingen bil kan ens komma in på det området... ingen uppsikt/aktivitet står det, foto taget. lappen var innanför frontkåpan... 600spänn med... någon som vet hur man klarar sig ifrån en sån jävel?
Jag kom på en liten idé....
Om alla skulle lagt upp sitt msn så att man kan adda varandra o på så sätt lättare kommit i kontakt vid körningar...
Enligt mig en ganska god idé (som ja snott från en annan).
Så ja kan väll va först ut...
Namn: Adis
MSN: Adis_Baksic@yahoo.com
(Till Eddi: Va sägs om att lägga upp MSN adresserna på Fyllegnu.com?
Dessutomhar du fortfarande inte ändrat mitt citat! Skall vara att ja älskar LUKTEN av bränt gummi...)
//Ado
Vad dött här var... Är det ingen som är ute och kör nu för tiden?
hmm jo verkar bli att försöka hitta en parkeringslapp som gällde den 20:e. fick du också på 600kr? visste inte parkeringsböter var så jävla höga, runt 300 har jag sett förut...
ps, någon som har en parkeringslapp för den 20:e maj i delphi?
edit, hmm ser att överträdelsen är numrerad 38. "förbud att parkera. Zon" man får inte ställa hojjen alls på området då eller? känns inte som en parkeringslapp från den tiden håller då![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |