Vad dött här var... Är det ingen som är ute och kör nu för tiden?
ganska många här som e studenter... o nu börjar tentaveckorna! kanske lite därför!?
kan ju börja ladda inför onsdagsgazzet om inte annat
det är helt fantastiskt underbart att vara ute och köra nu! Jag har faktiskt haft en svacka nu i vår med mc-motivationen, men har varit ute ett par gånger i veckan och haft riktigt förbannat kul! Lånade en ZX10-07´ häromdagen, och det var bara helt sjukt! När jag skulle köra om så laddade jag lite extra. Trodde jag körde i ca 200, men tittar ner på mätaren och den står på 293(!!!).. Tur att man inte har en sån..
Jag har tentat klart nu iaf, och tänkte kolla om det blir några körningar i veckan? Måste hinna med lite till innan jag sticker till Afrika nästa vecka..!
hmm jo verkar bli att försöka hitta en parkeringslapp som gällde den 20:e. fick du också på 600kr? visste inte parkeringsböter var så jävla höga, runt 300 har jag sett förut...
ps, någon som har en parkeringslapp för den 20:e maj i delphi?
edit, hmm ser att överträdelsen är numrerad 38. "förbud att parkera. Zon" man får inte ställa hojjen alls på området då eller? känns inte som en parkeringslapp från den tiden håller då
var vill dom att vi ska ställa hojarna om det e fullt i mc-stället då? i en ruta på bilparkeringen?
var vill dom att vi ska ställa hojarna om det e fullt i mc-stället då? i en ruta på bilparkeringen?
Jag snor en plats om det är okej?2952979lägger ut här på SH en gång till.
Vi är ett gäng som sticker till Liseberg nu till helgen. Härifrån är det bara jag och Chukabowa.
Men det finns 2 platser kvar, om någon är intresserad?
Åker lördag, hem söndag. Boende, åkpass mm ingår, för ca 650 kr/person.
Behöver svar ganska snart, eftersom det ska bokas.
Klart hon fått hojen såld, det är ju därför hon kör på den.2953933Swishan - kul o se dig ute på vägarna igen....fortfarande inte fått hojen såld?! Sorry vi inte stanna för att snacka me er men hade lit brådis hem....
Hoppas alla tar de lungt ute på vägarna, kunde slutat illa för en viss moto gp förare idag....
//
Ado
Jo, jag tänkte köpa nytt ställ och hittade det här. I och med att det både är skinn och läder så måste det ju vara dubbelt så säkert som ett vanligt ställ!!
http://www.blocket.se/vi/10933693.htm?ca=23_3_s
Jag snor en plats om det är okej?
e det nån som ska ut o köra ikväll????
jepp.. blir ett jävla bröl nere i barsebäck runt 1900 ikväll
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |