Swish: oki....sugna på att möta upp? eller man kan hänga på ner till tommelilla oxå?
jag kör var fan som helst lider av hojabstinens...
jo, klart du kan hänga på till tomelilla.. haha..
hittar du till harlösa?
Swish: oki....sugna på att möta upp? eller man kan hänga på ner till tommelilla oxå?
jag kör var fan som helst lider av hojabstinens...
Jajebraje!
Harlösa....korvkiosken vid macken när ska jag va på plats?
bytar om till den röda sparkdräkten nu....
ta macken, pump! jag måste tanka!
kan du va där till halv typ?
När kör ni från Harlösa?
Jag befinner mig i Lund nu..
jag hinner inte heller till halv.. haha.. koom dit så fort du kan bara, så kör vi då..
Jag kommer om ca 20-25 min....
Go körning idag. tackar
Jo, men det är tråkigt att köra själv... Borde du inte få din snart?
e det ingen som e sugen på långtur på lörda?
För er som åkte igår så kan jag meddela att det gick bra att ta sig hem iaf. Lite otäckt men det gick.
Har idag ont i ljumsken, vänster knä och i ryggen. Men det går förhoppningsvis över rätt snart.
Har även plockat bort alla kåpor för att kolla skadorna. Var lite värre än vad jag trodde. Båda dämparna fram är krökta, iaf är jag säker på att en är det då det syns väldigt väl. Kunde inte avgöra med blotta ögat om styrkronan är skadad. Får se sen då jag plockar ner det. Utöver det så behöver jag nytt kopplingshandtag, fotpinne, blinkers. Tyvärr så har jag ingenstans att skruva så den får stå ett bra tag känns det som.
Så att ser ni några gaffeldelar till salu som passar min hoj säg till mig. Har börjat kolla runt lite på skrotar men med tanke på att det är det första som ryker på hojjar då de krockar så är det rätt svårt att få tag på skrotade gafflar som är i bra skick.
En fråga bara....vart fan var vi?
Förutom min blind date med stolpen så var det väldigt roliga vägar och jag tackar för mig på en stund.
Ha det gott!
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |