chukabowa
Håårdcåår
Hallo Gott folk.. E' ganska sugen att hänga på lite fler folk som ska köra.. bor i kä'vlinge så de e' inte så långt ju.. Skriv när ni ska ut å busa... Ses en vacker dag på vägarna...
typ imororn om det inte regnar o e blött
Hallo Gott folk.. E' ganska sugen att hänga på lite fler folk som ska köra.. bor i kä'vlinge så de e' inte så långt ju.. Skriv när ni ska ut å busa... Ses en vacker dag på vägarna...
Ja vilket skitväder det har varit idagtyp imororn om det inte regnar o e blött
typ imororn om det inte regnar o e blött
Innan var det Statoil och Spartagaraget i Lund, nu är det var vi känner för det, ungefär.3006029Var samlar ni upp då?? eller de e' inga speciella utgångsställen??
lätt vi ska ut o brassa idag. det e näsatan tort här utanför. så om en timme kan jag va berädd.
jag e med.var och när?
henke
tror jag ska köra till kävlinge o se om solida ormen vaknar. hittar du till preem i kävlinge?
japp .när ska jag va där
typ nu nä men jag drar på mej skinnet o kör dit.. e där väll om ca 20-30 min.
Innan var det Statoil och Spartagaraget i Lund, nu är det var vi känner för det, ungefär.
Var i Kävlinge bor du då? Jag bor nere vid Scan.
Korsbacka... Såg att vissa redan dragit sig ut.. var visst uppe för sent idag verkar de som...
Hoppas ni får en go runda.. skicka gärna mail eller gb nästa gång nån får för sig att dra ut.. hakar gärna på som sagt... hörs..
Jaha där försov man sig ganska duktigt, hade till och med ställt klockan.3006303Ja jag sitter och funderar vad jag ska köra ngnstans
ser ut som goodie weather!
Jaha där försov man sig ganska duktigt, hade till och med ställt klockan.
Fortfarande bra väder ser det ut som, nån som ska ut mer idag?
Fan söndag! är fan LAG på att inte gå upp innan 10:00Jaha där försov man sig ganska duktigt, hade till och med ställt klockan.
Fortfarande bra väder ser det ut som, nån som ska ut mer idag?
Fan söndag! är fan LAG på att inte gå upp innan 10:00
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |