Samåkning i Lund

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
e du fortfarande sugen på att bränna iväg..?? pma mej innan 13-1400..då ska ja nog ut..

ja de missa ja helt, va ute å körde lite själv istället...
nu ska man dra iväg å fiska en runda så kvällstur hinner man ej heller med...
e' här många från kävlinge eller närheten här på sporthoj som brukar köra!! Skriv te mig så kan ja kanske haka på nån annan dag.. brukar ni dra på sånna träffar i veckorna?? typ sjöbo å så?? alltid kul me nya hoj polare.. Känner bara hojbrud å heij just för stunden :yoparty

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
e' här många från kävlinge eller närheten här på sporthoj som brukar köra!! Skriv te mig så kan ja kanske haka på nån annan dag.. brukar ni dra på sånna träffar i veckorna?? typ sjöbo å så?? alltid kul me nya hoj polare.. Känner bara hojbrud å heij just för stunden :yoparty

jag bor i Landskrona.....inte så värst långt från Kävlinge.....
kanske kan köra en dag....nu vet jag vem Hojbrud är också så....

Pm:a eller nåt....

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012

tjenare!!

jag brukar vara ute varje kväll och köra några rundor. Ibland själv ibland hänger några på. Kör mest runt lund eller så då. Tänkte dra till helsingborg någon dag kanske tisdag och köra TT där.

Jag kör nästan alltid onsdagskörningarna med RR. Då startar vi från staffanstorp och kör till sjöborakan och snackar strunt. Jäkligt roligt.. träffa nytt folk mm...

häng gärna på!!!

Jobbar så jag är hemma 4 hela veckan sen efter det kör jag nästan alltid..

ses /Eddi

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Sådärja, 10 timmars skruvning så är man tillbaka efter kraschen. Lite smått och gott kvar att fixa. Dock inget stort, har varit ute en liten runda och det känns bar. Den spårar iaf vilket förhoppningsvis betyder att ramen är rak :)

Ska försöka vara med framöver igen!

Tulle

The one and only!!
Gick med
23 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 / Ktm 660 (såld) / Stulen R6
Sådärja, 10 timmars skruvning så är man tillbaka efter kraschen. Lite smått och gott kvar att fixa. Dock inget stort, har varit ute en liten runda och det känns bar. Den spårar iaf vilket förhoppningsvis betyder att ramen är rak :)

Ska försöka vara med framöver igen!

Hallo "granne" om du får lust kan vi ta en runda nån dag... Ska bara fixa servicen sen är jag på...

Snygg hoj förresten.. :)

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...