Solid snake
Guest
Träffas på Shell i Kävlinge, 17:45.
jo tack, låter perfekt..3012853Nån som vill till Sjöborakan ikväll och INTE vill köra med RR? Dvs det blir ingen större grupp...
Blir runt 18 tiden.
Backspeglar behöver man fan inte ha, det är det minsann inte lag på.3013272jo tack, låter perfekt..
förutom den lilla detaljen att jag inte får köra. För jag måste besiktiga hojen, pga av att jag saknade bakspeglar och inte hade orginallykta
Jag är på nästa onsdag om inget oväntat dyker upp =)3013550Backspeglar behöver man fan inte ha, det är det minsann inte lag på.
Fast din hoj är väl helfordonsgodkänd, och då får man inte ändra ett skit har jag för mig.
Är hojen färdig tills nästa onsdag? För jag ska ut där då igen.
Tydligen så måste man det om hojen är nyare än 2000 eller nått..3013550Backspeglar behöver man fan inte ha, det är det minsann inte lag på.
Fast din hoj är väl helfordonsgodkänd, och då får man inte ändra ett skit har jag för mig.
Backspeglar behöver man fan inte ha, det är det minsann inte lag på.
Jonte har svets har jag för mig, fråga honom.3013589Tydligen så måste man det om hojen är nyare än 2000 eller nått..
Japp, den är ju det..så efter 90 mins tjaffs så fick jag köra hem, med en anmärkninglista lika lång som pappret tillät, för han orkade inte skriva en till.
Men jag lyckades slippa undan böterna, som enligt honom skulle hamna på 5-6K.
Ja, allt tar 5minuter att återställa..förutom ljuddämparen. Det känns som att man borde ha insatsen i när man ska på besiktning, och det krävs endast 2loppor, men grejen är att hitta nån som kan..
Så om jag bara hittar någon som kan tänka sig sätta 2 loppor kan jag köra på onsdag.
Jag wheelade ju där igår!3013954flygrakan ?? .. måste juh få se dig wheela så det bara inte är
en hörsägen
Jaså, så var det väl inte innan?3013741Hojar från 1969 till 1999 måste ha backspeglar. Hojar från 1999 (helfordonsgodkännande) måste ha det antal backspeglar de såldes med.
Jaså, så var det väl inte innan?
Har till och med läst här på forumet vid ett flertal tillfällen att det inte är olagligt att inte ha speglar på sin hoj.3013989Hehe, nää innan 1969 så var det bara lag på en backspegel...
Då låter vi spriten flöda i ett par dagar och ser till att ha låst in motercyklarna i garaget. För om jag får redan på att någon här har vurpat eller kört ihjäl sig p.g.a. sprit denna helgen får ni fan stryk... / SKÅL GRABBAR
Fan,man blirju helt depp av att förstöra den genom att sätta på allt..3013550Backspeglar behöver man fan inte ha, det är det minsann inte lag på.
Gött, då ska jag wheela med din hoj.3015160Fan,man blirju helt depp av att förstöra den genom att sätta på allt..
ser ju skit ut..
kolla bara bakdelarna..
Men som det ser ut nu så kommer jag och 125rna till sjöbo på ons
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |