Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
är ganska packad nu.. men tro rjag kommer imorgon .... tror vi inte går ut.. är för fan kronprinsessant fördelse dag på tv.. måste vara hemma!!!!!!!!

men 12 staffanstorp då.... nice ses då om man pallar rätt tidigt

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Dåligt resultat jämfört med förra året? Vad jämför du med om jag får fråga? :va

Majoon: Jag har ingen aning om var vi ska köra, men säg nånstans ni vill möta upp, så tar vi oss dit!

hmm 13 stycken... o minus hälften som kommer va bakis... rätt dåligt resultat gämfört med förra året..

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
Så har de skrivit bara för att du ska få tro att du också har en sporthoj, som de stora pojkarna har.

Men i själva verket så gråter du dig nog till sömns varje kväll.

Ja klart:tummenupp
Om 1 år är jag bland dom stora pojkarna :fakta och kör förmodligen ifrån dem flesta motarder(på rakan i alla fall:gnissla) :fakta, men just nu får jag nöja mig med en slö gräsklippare som bara varvar, ser dock enligt mig ut som en sporthoj(lite mindre dock).
Skillnaden är att jag kan acceptera att jag kör en slö liten sak, medans du fortsätter och intala dig själv att motarder är snabba. :fakta

Solid snake

Guest
3053705 Ja klart:tummenupp
Om 1 år är jag bland dom stora pojkarna :fakta och kör förmodligen ifrån dem flesta motarder(på rakan i alla fall:gnissla) :fakta, men just nu får jag nöja mig med en slö gräsklippare som bara varvar, ser dock enligt mig ut som en sporthoj(lite mindre dock).
Skillnaden är att jag kan acceptera att jag kör en slö liten sak, medans du fortsätter och intala dig själv att motarder är snabba. :fakta
Köpte inte den för att vara snabb rakt fram, det kan du få stå för med din sporthoj om 1 år...

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012

:D :D :D :D

jobbade du med i lördags?? jag slapp skönt......

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
fan asså jag vill men det tar en halvtimme dit på motorväg, drygt.... sen vet jag inga direkt småvägar dit. men ni kör inte förbi höör, hörby hållet?

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f

Man kan lära en APA att köra fort rakt fram!!!
Tricket är att köra så jävla fort som jag i kurvorna på en så pass slö hoj, :arsele

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
fan asså jag vill men det tar en halvtimme dit på motorväg, drygt.... sen vet jag inga direkt småvägar dit. men ni kör inte förbi höör, hörby hållet?

Bara ta motorvägen, så lång tid kan det inte ta.
Roligare om du följer med, slipper jag vara ensam slö varvmaskin.:tummenupp
tar du GG'n i så fall?:tungan

Man kan lära en APA att köra fort rakt fram!!!
Tricket är att köra så jävla fort som jag i kurvorna på en så pass slö hoj, :arsele

Kurvorna kan man ta väldigt bra med sporthojar också, inte lika lätt om dom är mindre men allt går med lite vilja(och fart?). :tummenupp

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...