Go runda idag, är det bara jag som vill köra mer?
Nästa gång tycker jag att du ska ta motarden.3054631jag vill också köra mer fast på mindre vägar
Blev pizza i Tomelilla, rätt god.3054633Tack för min del av rundan,
Marie lede den fint. var maten bra för jag missade den. Åkte till min mor och spikade och klädde en dörr på ett uthus. ( fick bara fisk med potatis)
Janne.
Köra till Höör säger du? Bra jävla bit säger jag!3054671kom upp till höör imorgon så kör vi en runda då? ska till åhus sen fast helgen om två veckor eller på vecko kvällarna kan vi sticka ut och köra bara det inte är dö långt bort....
Logga in på msn!3054787Tack för en fin runda!
Marie ledde ass bra!! fin fin hoj du har också.. dock borde du byta bakdäck
Fick gummi slafslor ihuvudet lite då och då som lossnade från ditt bakdäck.... coolt!
Hörde det, krya på dig!3055229Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.
Logga in på msn!
Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |