Samåkning i Lund

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,
Tack för rundan !!

Bifogat

• 20070715a.JPG
    20070715a.JPG
    127.8 KB · Visningar: 106
  • 20070715(002)b.JPG
    20070715(002)b.JPG
    85.5 KB · Visningar: 89
  • 20070715(001)c.JPG
    20070715(001)c.JPG
    59.4 KB · Visningar: 93

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
kom upp till höör imorgon så kör vi en runda då? ;) ska till åhus sen fast helgen om två veckor eller på vecko kvällarna kan vi sticka ut och köra bara det inte är dö långt bort....

Solid snake

Guest
3054671 kom upp till höör imorgon så kör vi en runda då? ;) ska till åhus sen fast helgen om två veckor eller på vecko kvällarna kan vi sticka ut och köra bara det inte är dö långt bort....
Köra till Höör säger du? Bra jävla bit säger jag!

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tack för en fin runda!

Marie ledde ass bra!! fin fin hoj du har också.. dock borde du byta bakdäck :tummenupp

Fick gummi slafslor ihuvudet lite då och då som lossnade från ditt bakdäck.... coolt!

Walert

***DET SOM INTE DÖDAR - DET HÄRDAR***
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
Retta-02
Måndags Gazz !!!

Hakar gärna på om det är nån som ska ut i morgon Middag/EM !!!:yoparty :tummenupp

Chaimera

Det är inte farten som dödar...
Gick med
18 Sep 2006
Hoj
GSXR 600 -01
Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. :( Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.

Solid snake

Guest
3055229 Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. :( Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.
Hörde det, krya på dig!

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Ja får oxå tacka, va en trevlig runda, tyvärr lämna ja oxå tidigare ju då ja hade andra planer.. men nästa gång blir de säkerligen hela vägen.. trevligt å lära känna hoj folk ju... Ses...

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Logga in på msn!

hehe såg det nu =))

kommer gärna ner och fotar er någon dag när ni kör motard som jag sa.... se om jag kan få några fete bilder på er!

Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. :( Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.

fy fan.. jo vi var där när marie fick ditt sms igår.... inte kul.... marie körde visst av igår på hemvägen.... vet inte så mycket men hion kommer väl in och skriver här sen.. Hon mår bra i alla fall

Last edited:

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Nu får folk se till o hålla sig på hjulen!!!
Har varit alldeles för många avåkningar denna säsongen.. På det stora hela har det ju gått bra men det känns jävligt onödigt att ligga ute i gräset o lukta på blommorna.. Seså, nu tar vi det lugnt resten av säsongen så vi ser till att det blir en säsong nästa år oxå..

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...