ska kolla på hoj imorron... så jag kan nog vara jävligt sugen på o köra en runda på söndag!!
tja. är det du som kör husa som bor på magistratsvägen,(norra Fäladen)???
ska kolla på hoj imorron... så jag kan nog vara jävligt sugen på o köra en runda på söndag!!
mötte inte jag dig i höör för en vecka eller två sen? jag körde min silvriga varadero och polaren en med mito....tja. är det...
kör o kör... jag körde för 2 månader sen! sen blev den stulen men nu e de snart dags för en igen! så förmodligen e de mej du tänkte på...
fan vad gott!
vet inte riktigt när jag kan på söndag.. blir nog mot eftermiddagen/kvällen....
Hoppas man kan hängapå
mötte inte jag dig i höör för en vecka eller två sen? jag körde min silvriga varadero och polaren en med mito....
Statoil staffanstorp 17.35 17.36 är jag goneJag vill köra. Tid och plats?
/S
Statoil staffanstorp 17.35 17.36 är jag gone
tja. är det du som kör husa som bor på magistratsvägen,(norra Fäladen)???
Hej Klobbe! Oj, vad surt med din hoj!! Jag har ofta sett den när jag cyklat förbi, och ska jag vara helt ärlig så har jag varit lite orolig i o m att den stod så synligt som den gjorde - trots att du hade bra lås.
Får man fråga vad som hände? Eller den var bara borta en dag? (blev själv lite orolig nu.. har en hoj utomhus på fäladen ibland..)
den var bara borta en dag... inte ett spår lämnade dom varken efter sig själva eller efter hojen!
jag hoppades lite på att den stod FÖR synligt för att det skulle vara riktigt lockande att försöka ta den. vet ju andra ställen de står hojar på där man kan arbeta betydligt mer ostört!
men men, nu ska den nya iaf inte stå så lättillgänglig...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |