Samåkning i Lund

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
tar nog en runda ikväll brukar köra på kvällarna

ooo... försiktigt med rådjuren bara..... o kaniner.. o kanariefåglar.. pensionärer.. o anat jävulskap som kan gömma sej i buskarna.

måste dock erkänna att jag e sugen på o följa med... men e helvetes förkyld just nu.. så jag hoppar nog. får bli en stor jäger istället :öl

Last edited:

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Najs att du skaffat dig ny hoj!! nu får vi ut o åka lite oxå!
har semester denna veckan innan skolan börjar så jag är sjukt sugen på att köra lite!!

Någon som ska ut o köra ikväll??

då kanske du e sugen på o köra nån förmiddag senare i veckan!? jag jobbar kl 14-22

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
ooo... försiktigt med rådjuren bara..... o kaniner.. o kanariefåglar.. pensionärer.. o anat jävulskap som kan gömma sej i buskarna.

måste dock erkänna att jag e sugen på o följa med... men e helvetes förkyld just nu.. så jag hoppar nog. får bli en stor jäger istället :öl

hehe ja dom jävla sakerna är farliga =))
en jäger är mycket mer uppskattat faktiskt.. tror jag tar en med haha

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
brevid mecka. auto prestanda:)

Tja, någon körning imonr "onsdag"??? börjat tycka det är lite tråkit å litta å köra själv nu:)

samam här kör varje kväll ensam runt och böörnar.. riktigt trist :=(

det är onsdagsgazz eller så är det stuntning vid Turning T klockan 1800.

JAJJAS

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Honda cbr600f sport -01 - såld. Ten7 yx160cc -09
Är ni tvugna att köra och wheela när jag övningskör bredvid? Svårt att koncentrera sig på krypkörningen :D
Körde ikväll vid Turning torso. :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tja

någon som vill ha sin hoj i mitt garage i 3 månader under uppsägningstiden?
Flyttar till helsingborg och tar med hojen så klart, så har 3 månaders uppsägningstid på mitt garage i lund. Ligger ca 800 meter från willys på norra fäladen.

skicka ett pm.. kanske har 2 platser men säkert en... 140:-/mån som sagt 3 månder bara.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
jag gör, men jag tror inte att du vill köra med mig:) toppar 90 på plan mark utan motvind och med hemlängtan:D

Jag har ju ingenting att köra med, annars hade jag ju kört rundor..! :)
Haha, var det inte du som trodde du skulle få köra på fälten för att vägarna var översvämmade..? :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har ju ingenting att köra med, annars hade jag ju kört rundor..! :)
Haha, var det inte du som trodde du skulle få köra på fälten för att vägarna var översvämmade..? :tummenupp

aha, ok... stackare :pannkyss
haha, så som jag ränner runt här på sh och så är det därifrån du känner igen mig?:rofl men jodå, det var jag:hej som tur var slapp jag leka crossnisse men det hade nog funkat det med då hojen är ganska stark på låga varv så...:rolleyes: men den är inte det snabbaste om man säger så...:D
skaffa ny hoj nu så kan vi ta en tur:tummenupp

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
aha, ok... stackare :pannkyss
haha, så som jag ränner runt här på sh och så är det därifrån du känner igen mig?:rofl men jodå, det var jag:hej som tur var slapp jag leka crossnisse men det hade nog funkat det med då hojen är ganska stark på låga varv så...:rolleyes: men den är inte det snabbaste om man säger så...:D
skaffa ny hoj nu så kan vi ta en tur:tummenupp

haha okej, den kommentaren gjorde min dag! :tummenupp

Ja, jag ska åka till Australien för pengarna, men får köpa en ny hoj till nästa säsong! :)

Walert

***DET SOM INTE DÖDAR - DET HÄRDAR***
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
Retta-02
Måndags runda ?????

Nån som e sugen på en runda i morrn måndag, vid middags tid och vid ett väglag där vattenskidor EJ är nödvändigt .....:confused: :va

PM:a eller hör av er via msn isf......:yoparty :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
haha okej, den kommentaren gjorde min dag! :tummenupp

Ja, jag ska åka till Australien för pengarna, men får köpa en ny hoj till nästa säsong! :)

haha, kul att man är till någon nytta här i världen:D
åh, australien äger!:tummenupp glöm förihelvete inte att ta solkräm ÖVERALLT! jag glömde föterna och de blev lila!:näsblod gör det, då kan jag också köra tung så då kan vi öka tempot lite också:yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
haha, kul att man är till någon nytta här i världen:D
åh, australien äger!:tummenupp glöm förihelvete inte att ta solkräm ÖVERALLT! jag glömde föterna och de blev lila!:näsblod gör det, då kan jag också köra tung så då kan vi öka tempot lite också:yoparty

Jag är inte jättekänslig för solen, men har hört att den tar på ett helt annat sätt där nere..! dessutom ska jag tillbringa 4 månader där! :)
Ja, nästa säsong återkommer jag, med hoj, och då jävlar ska det gasas! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag är inte jättekänslig för solen, men har hört att den tar på ett helt annat sätt där nere..! dessutom ska jag tillbringa 4 månader där! :)
Ja, nästa säsong återkommer jag, med hoj, och då jävlar ska det gasas! :)

inte jag heller, men där nere så...:näsblod grejen är att det är närmre ekvatorn (beroende på var i landet man befinner sig såklart) vilket ger en snävare infallsvinkel för solstrålarna vilket ger en större koncentration sol/yta ;) lyckost!:mad: :D håller med, jag är fetpå:yoparty

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...