mj00dmixer
Ny medlem
ja ja det var en skitfin runda, tackar för ledningen chukabowa. men om någon är sugen så tar vi en imorgon också... fast utan bihanget där bak... drufus är också på...
mmm.. jag med igentligen, men sen så finns det alltid omtentor
Blir det nåt imorgon eller?
Ja då säger vi 12 då, eller kanske 13 till och med, jag ska jobba om 6 timmar igen så jag kan dra ut och köra utan att behöva jobba ihjäl mig sen efter att vi har kört.3214612Jo de blir köra av för min del å mjoodmixern me.. tänkte dra runt 12 kanske eller så för ja ska sova uppe i höör inatt så ja e' hemma tills dess..
ska du me?? du kan ju fina vägar ju, de kan inte vi rookies
låter väl som ett bra förslag... men om vi blir fler så kan man alltid träffas på ett ställe som alla känner till... 12:30 blir bra!
Precis kommit hem från jobbet, för andra gången idag.3214824låter väl som ett bra förslag... men om vi blir fler så kan man alltid träffas på ett ställe som alla känner till... 12:30 blir bra!
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.
Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut.
Tack för en riktigt schyst runda idag chuka!
Var tyvärr tvungen att dra hem för att hämta tvätten i stugan.. suck! Slänger du upp filmen här sen?
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.
Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut.
va? har den börjat klydda? har du varit stygg mot den eller nått =)
Ja det var ett jävla strulande ett tag, skitdrygt.3215821jo de e' segt att den strula hela tiden,.. men annars va de en härlig runda ju.. vi tog en sväng nerom häckeberga sen när du dratt me sen.. hoppas du får rätt på den, tack för rundan iaf.. ses...
Flera stycken, min ktm är snabbare än din hönda, min hönda är snabbare än din hönda.3215828Ktm suuuuger! :fu
Blev det många mil?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |