Min hönda funkar.3215832Flera stycken, min ktm är snabbare än din hönda, min hönda är snabbare än din hönda.
Min hönda funkar.3215832Flera stycken, min ktm är snabbare än din hönda, min hönda är snabbare än din hönda.
Flera stycken, min ktm är snabbare än din hönda,
de va inte nån av er som körde igenom klippan igår.. kom ett gäng sporthojar o brände förbi när jag satt o käka pizza
Jag blev avhängd av solids ktm i toppfart..3215861Då hans honda hänger av flera 660 i topp och acc är det ytterst tveksamt.
Fast ja, vem vet, nån större skillnad på dom flesta av dom motarderna är det ju inte.
Jag blev avhängd av solids ktm i toppfart..
Jag blev avhängd av solids ktm i toppfart..
Den varvstoppa vid 170 ungefär. Solid hade 176 på mätaren tror jag. :moppefukcosmiley3216047Seriöst?
Isf måste det vara drevningen som inte stämmer på den hojen. Behövde aldrig byta drivpaket så kollade inte om där satt original. För den har ju bättre respons på gasen än många KTM´s jag körde med (640, 625, 660), toppfart mätte jag dock typ aldrig. Många trudde ju där satt högkompskolv elr annan kam elr liknande som man körde med pga att den var så rapp.
Fast ja, skulle jag vatt dig skulle jag aldrig drevat om den ändå. Köra fort är ju inget jätte kul me motard.
blev ca 3gb film.. ska klippa lite så får vi se.. men jag sux på o klippa film... nån som e bra kan få göra det =)
Nä, samma här.. Har inte direkt gjort det någon gång.3216114Asså! Ja, jag är inte heller någon hejare på det. Men det finns kanske någon annan vänlig själ som är duktig på det?
Ta dig tid och prova lite olika grejer så brukar det bli hyfsat till slut.3216120Nä, samma här.. Har inte direkt gjort det någon gång.
Men eftersom man bara letar jobb på dagarna hade man ju kunnat pilla lite med det
Kan dock inte garantera att det blir bra direkt
Precis, har ändå inget annat att göra på dagarna.3216128Ta dig tid och prova lite olika grejer så brukar det bli hyfsat till slut.
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.
Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut.
Men aaah.. Sista desperat försök... Någon som vill ha lilla mej där bak? (Men ni får inte köra och välta med mej..... )
Du skulle ha ringt! Som nån sa, jag hade inte kastat av dig i farten
Havererat? Nej den startade ju hela tiden efter att den hade stannat, inte som din att den inte startade alls.3216154Hahahahaahahaaa.. Den har havererat! Köp min den funkar!
hur har det gått med hojen... ??? förgasaren som klyddat eller?Havererat? Nej den startade ju hela tiden efter att den hade stannat, inte som din att den inte startade alls.
Och den bankar inte i motorn som din gör, behåll du ditt skit, din kamkedja smäller nog snart av ändå.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|