Samåkning i Lund

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ooops skrev:
2160990 FAN!!! Säg inte att jag missade ett tillfälle att se på när PGH klotar!!!! :pannkyss

Kan bara säga som Dr Alban, STABILT på dagens körning :tungan på er som väntade att se den här pojken i lecahavet.

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
svart sebeärr 600
Swish skrev:
2162560 Ingen som vill köra en sväng idag?

Jo jag är på väg ut nu :)
Tänkte ner till lockarp och titta lite på dirtbikez och en runda på nåra mil sen :) 0708-859788

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
chukabowa skrev:
2162613 näää. blir inte lika kul när man kör till o från jobbet på hojen varje dag :3freak

Neej, håller med. Ska ju sälja min. Funderar allvarligt på att köpa en bil i stället för en hoj sen.

Ljunghusen skrev:
2162564 skulle inte du sluta slita på däcken ? :tungan

Jo,, men har köpt ett nytt som medföljer vid försäljning, så det är ju skitsamma.. :p

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Swish skrev:
2162706 Neej, håller med. Ska ju sälja min. Funderar allvarligt på att köpa en bil i stället för en hoj sen.

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESS!!!!! :tuttar

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eddi skrev:
2164398 MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESS!!!!! :tuttar

Jepp. Är nog lite fin i kanten för att köra mc.. Skulle aldrig få för mej att köra om det kan börja regna, och är det det minsta för kallt så vill jag inte. Men får se hur det blir, ska ju på Lelleträffen så jag måste ju ha en hoj då i vilket fall... Men det ska vara en jag trivs jävligt bra med för att jag ska behålla den en längre tid.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Swish skrev:
2164456 Jepp. Är nog lite fin i kanten för att köra mc.. Skulle aldrig få för mej att köra om det kan börja regna, och är det det minsta för kallt så vill jag inte. Men får se hur det blir, ska ju på Lelleträffen så jag måste ju ha en hoj då i vilket fall... Men det ska vara en jag trivs jävligt bra med för att jag ska behålla den en längre tid.

ja klart du e lite fin av dig.. har vi märkt. Men hoj måste man ha. Jag kör aldrig heller när det regnar. var ligger nöjet i det?

Jag vill med till lelleträffen. Vem ska du dit med?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eddi skrev:
2164545 ja klart du e lite fin av dig.. har vi märkt. Men hoj måste man ha. Jag kör aldrig heller när det regnar. var ligger nöjet i det?

Jag vill med till lelleträffen. Vem ska du dit med?

Mjae, måste måste man inte.. :p

Jag ska dit med en tjejkompis som heter Sofie, som ska åka med mej, och med HumAnyt här på forumet. Kolla om det finns båtplats den 14 å, så kan du ju köra med oss!

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
träffas på sparta garaget 3 vån 17:20 idag eller ??

hojar i bling bling för bomber magasin ska komma.. jag har vaxat min hehe

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Jag har kommit över en väldigt sjukt bra bild på några Polacker som står i ösregn och ser allmänt fulla ut. Ser ut som dom står med en vakt på ett karnevalsområde.

Ska jag lägga upp denna tycker ni ? :banana

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
svart sebeärr 600
Eddi skrev:
2180091 Jag har kommit över en väldigt sjukt bra bild på några Polacker som står i ösregn och ser allmänt fulla ut. Ser ut som dom står med en vakt på ett karnevalsområde.

Ska jag lägga upp denna tycker ni ? :banana

Såvidare du inte har något ännu bättre typ PGH i string så släng upp skiten!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Nu tycker jag ni skall vara snälla :mad: Annars kommer jag höra så in i h-vete långsamt på Nat.rundan. Och hur kul är det va va va

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Swish skrev:
2164456 Jepp. Är nog lite fin i kanten för att köra mc.. Skulle aldrig få för mej att köra om det kan börja regna, och är det det minsta för kallt så vill jag inte. Men får se hur det blir, ska ju på Lelleträffen så jag måste ju ha en hoj då i vilket fall... Men det ska vara en jag trivs jävligt bra med för att jag ska behålla den en längre tid.

damit woman, köp enduro

HbgQ

Guest
PGH skrev:
2181557 Nu tycker jag ni skall vara snälla :mad: Annars kommer jag höra så in i h-vete långsamt på Nat.rundan. Och hur kul är det va va va

Kör inte i din grupp.... :hihi

Det skulle vara roligt att se en bild på dig i string.... :pannkyss

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2181595 Kör inte i din grupp.... :hihi

Det skulle vara roligt att se en bild på dig i string.... :pannkyss

Ja, det hade varit va. Årets garv, PGH till fullt åtlöje. Hm, jag får fundera till den 6:e.

HbgQ

Guest
PGH skrev:
2181601 Ja, det hade varit va. Årets garv, PGH till fullt åtlöje. Hm, jag får fundera till den 6:e.

Fundera???

Du skulle ju servera kaffe & bullar i blå/gula string....

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...