Ooops skrev:2160990FAN!!! Säg inte att jag missade ett tillfälle att se på när PGH klotar!!!!
Kan bara säga som Dr Alban, STABILT på dagens körning på er som väntade att se den här pojken i lecahavet.
Ooops skrev:2160990FAN!!! Säg inte att jag missade ett tillfälle att se på när PGH klotar!!!!
Swish skrev:2162560Ingen som vill köra en sväng idag?
Swish skrev:2162560Ingen som vill köra en sväng idag?
näää. blir inte lika kul när man kör till o från jobbet på hojen varje dagSwish skrev:2162560Ingen som vill köra en sväng idag?
chukabowa skrev:2162613näää. blir inte lika kul när man kör till o från jobbet på hojen varje dag
Ljunghusen skrev:2162564skulle inte du sluta slita på däcken ?
Swish skrev:2162706Neej, håller med. Ska ju sälja min. Funderar allvarligt på att köpa en bil i stället för en hoj sen.
Swish skrev:2162706Neej, håller med. Ska ju sälja min. Funderar allvarligt på att köpa en bil i stället för en hoj sen.
Eddi skrev:2164398MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESS!!!!!
Swish skrev:2164456Jepp. Är nog lite fin i kanten för att köra mc.. Skulle aldrig få för mej att köra om det kan börja regna, och är det det minsta för kallt så vill jag inte. Men får se hur det blir, ska ju på Lelleträffen så jag måste ju ha en hoj då i vilket fall... Men det ska vara en jag trivs jävligt bra med för att jag ska behålla den en längre tid.
Eddi skrev:2164545ja klart du e lite fin av dig.. har vi märkt. Men hoj måste man ha. Jag kör aldrig heller när det regnar. var ligger nöjet i det?
Jag vill med till lelleträffen. Vem ska du dit med?
Eddi skrev:2180091Jag har kommit över en väldigt sjukt bra bild på några Polacker som står i ösregn och ser allmänt fulla ut. Ser ut som dom står med en vakt på ett karnevalsområde.
Ska jag lägga upp denna tycker ni ?
Ooops skrev:2180152Såvidare du inte har något ännu bättre typ PGH i string så släng upp skiten!
Swish skrev:2164456Jepp. Är nog lite fin i kanten för att köra mc.. Skulle aldrig få för mej att köra om det kan börja regna, och är det det minsta för kallt så vill jag inte. Men får se hur det blir, ska ju på Lelleträffen så jag måste ju ha en hoj då i vilket fall... Men det ska vara en jag trivs jävligt bra med för att jag ska behålla den en längre tid.
PGH skrev:2181557Nu tycker jag ni skall vara snälla Annars kommer jag höra så in i h-vete långsamt på Nat.rundan. Och hur kul är det va va va
HbgQ skrev:2181595Kör inte i din grupp....
Det skulle vara roligt att se en bild på dig i string....
PGH skrev:2181601Ja, det hade varit va. Årets garv, PGH till fullt åtlöje. Hm, jag får fundera till den 6:e.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |