Don Danielsan
Ny medlem
Eddi skrev:2197220denna tråden börjar dör ur. alla bara skriver i trelleborgs tråden.... vad e det för jävla stil
För jäkligt... då får vi skriva lite mer i denna....
... ska fundera ut nåt vi kan skriva
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Eddi skrev:2197220denna tråden börjar dör ur. alla bara skriver i trelleborgs tråden.... vad e det för jävla stil
majoon skrev:2197248ligger ju fortfarande 500 inlägg före trelleborgarna![]()
Don Danielsan skrev:2197342spam spam....
nu har vi ett inlägg till tjohooo
förresten, tänkte det att vi får ju möta varann i motogp 3...
fast får vänta lite tills tentorna är över...
sitter o spöar majoon nu, perfekt uppladdning inför tentan kl 14...
chukabowa skrev:2198410kan ju va så att så fort det bestäms tid för körning i denna tråden så börjar det ösegna ca 5 min innan.....
Don Danielsan skrev:2197342spam spam....
nu har vi ett inlägg till tjohooo
förresten, tänkte det att vi får ju möta varann i motogp 3...
fast får vänta lite tills tentorna är över...
sitter o spöar majoon nu, perfekt uppladdning inför tentan kl 14...
chukabowa skrev:2198410kan ju va så att så fort det bestäms tid för körning i denna tråden så börjar det ösegna ca 5 min innan.....
Eddi skrev:2199627jag är skit grym i motogp 3 .. jag kommer gärna över och spöar skiten av er!!!!!
mmmm skumt nog är det så![]()
Längesedan vi bestämmde träff här nu. Ska vi göra ett försök till kankse. Fast har det svårt denna vecka i för sig. Tentor och jobb ush
Är ledig sen hela juni nästan. så då är det körning varje dag!!!
nä säg inte så.. då kommer det regna en hel månad juEddi skrev:2199627Är ledig sen hela juni nästan. så då är det körning varje dag!!!
achooo_prosit skrev:2201161Är det nån som vill me ut på en kvällsrunda, i malmö eller lund...
jag uiiila ner till barsebäck för ca 30m in sedan. hade hoppats på att där var någon o lekte.. men näää.....bara finniga små glin som övningskörde. så jag slanga hem igenEddi skrev:2201272hmmmm ja kankse det kankse.... =) jag e sugen..
chukabowa skrev:2201366jag uiiila ner till barsebäck för ca 30m in sedan. hade hoppats på att där var någon o lekte.. men näää.....bara finniga små glin som övningskörde. så jag slanga hem igen![]()
ja skit i hur risig den är. bara köp så du kan hänga med o köraLjunghusen skrev:2201381hoho nu ska jag och kolla på hoj så te helgen kanske?![]()
Eddi skrev:2201272hmmmm ja kankse det kankse.... =) jag e sugen..
achooo_prosit skrev:2201482e du fortfarande sugen
Eddi skrev:2201544nja e lite sent ska upp tidigt imorgon... sorry
men imorgon då jävlar.. kankse ska på "vill leva" grejset elelr så drar vi ett gäng till barsebäck och uuuiiiillla tränar och filmar!!!!
häng på alla!!
bjorasen skrev:2202053Jag hänger lätt på till barsebäck och uuuuiiiiiiillllaaaaarrrr![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |