Samåkning i Lund

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ingen som vill?

jag vill, men det finns fyra anledningar till att jag låter bli:
1: hojen är trasig.
2: även om hojen vore hel är den iallafall inte hemma.
3: även om hojen vore hel och hemma skulle den fortfarande vara en 125:a vilket du kanske inte vill köra med då den är ganska slö.
4: du tycker inte om mig och kanske inte vill köra med mig av den anledningen.

så vi får ta en raincheck på det:tungan

Solid snake

Guest
jag vill, men det finns fyra anledningar till att jag låter bli:
1: hojen är trasig.
2: även om hojen vore hel är den iallafall inte hemma.
3: även om hojen vore hel och hemma skulle den fortfarande vara en 125:a vilket du kanske inte vill köra med då den är ganska slö.
4: du tycker inte om mig och kanske inte vill köra med mig av den anledningen.

så vi får ta en raincheck på det:tungan
Du lär inte ha några svårigheter att hänga med om jag kör hondan, är inte van vid den än så det går ju inte skitfort i svängarna. :gnissla

Jag vill köra men är upptagen. Imorgon vilken tid som helst? Ja om jag får hänga på alltså....
Kan hela dagen imorgon också, ska se om man kan få med fler folk.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du lär inte ha några svårigheter att hänga med om jag kör hondan, är inte van vid den än så det går ju inte skitfort i svängarna. :gnissla

Kan hela dagen imorgon också, ska se om man kan få med fler folk.

ok, får väl se till att fixa "bajken" då så får vi väl se om vi inte kan ta en tur sen:tungan men jag varnar dig, räkna med marschhastighet runt 80...:huvet :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Kanske borde ta motarden om vi ska köra, den kör jag helst inte i över 100 med. :tungan

hehe, key:tummenupp aja, vi får väl se vad det kan bli av det:D jag kommer nog ändå hamna efter, min hoj är seeeg:rodnar

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
jag kan nog vara på imorn om du skriver en skvätt här inne imorn om vilken tid vi ska ses, slutar 14:00 kan nog vara klar till 15:00. Så skriv en rad här om var och när som kommer jag nog....

Solid snake

Guest
Köp min hoj så kommer du brassa ifrån Solid Snake alla dagar i veckan! :fakta
Hahaha, han lär få skruva alla dagar i veckan snarare.

jag kan nog vara på imorn om du skriver en skvätt här inne imorn om vilken tid vi ska ses, slutar 14:00 kan nog vara klar till 15:00. Så skriv en rad här om var och när som kommer jag nog....
Ju fler desto bättre, när slutar drufus?

Last edited:

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
kollade läget med honom precis och han slutar inte förän 16:00 men han kunde kanske haka på senare... men jag ör mig redo för en tur vid tre tiden imorn

Solid snake

Guest
Hahaha. Du ska ju inte säga något, din havererade senast, av våra två! :tungan
Nej, havererar den så måste man plocka ner motorn, alltså har min aldrig havererat, din har dock havererat såpass så du fick ta av kopplingskorgen och grejer.

:FU

kollade läget med honom precis och han slutar inte förän 16:00 men han kunde kanske haka på senare... men jag ör mig redo för en tur vid tre tiden imorn
Okej, ska jag köra KTM eller Honda imorgon? Svårt val.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Men du är ju "mini-ghostrider" så det jämnar väl ut sig;)
jamenvisstfan, detvarsåsant!!! behöver ju bara brassa satan i helvet så drar jag förbi varenda jefla r1tta på slangen i 250, minst!!!:yoparty och tänk då på att jag bara håller i mig med händerna, idag, 2007! man blir förbannad!:mad:

Köp min hoj så kommer du brassa ifrån Solid Snake alla dagar i veckan! :fakta

för att du har 15 kubik mer då eller?:hihi nejförfan, jag ska ha en riktig mc och inte jefla supermotard!:yoparty :gnissla

Last edited:

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
får du välja själv... :va det går nog vilket som gillar inte att köra så snabba i denna kylan som vi har nu. Men ja vi ses imorn... du får sätta tid & plats.

Solid snake

Guest
får du välja själv... :va det går nog vilket som gillar inte att köra så snabba i denna kylan som vi har nu. Men ja vi ses imorn... du får sätta tid & plats.
Kan väl säga 15:00 på preem då, eller om nån har ett annat förslag på samlingsplats? Kanske ska ta i Lund istället?

Körde på åsen idag, mycket skit överallt där tyckte jag, Häckeberga kanske är bättre...

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Kan väl säga 15:00 på preem då, eller om nån har ett annat förslag på samlingsplats? Kanske ska ta i Lund istället?

Körde på åsen idag, mycket skit överallt där tyckte jag, Häckeberga kanske är bättre...

häckeberga e' bättre för mig om ja ska haka på, för ja kör nog till jobb på morgonkvisten såfall.. jobbar i svedala, så vid 4 kan ni lotsa rätt mig så e' ja me å leker lite... :tuttar :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring