BlöjRäsern
Gränsfall
Är det Preem i Kävlinge som är skiten då? Hur hittar jag dit då om jag kommer från lund på 108an? Och tiden?
Är det Preem i Kävlinge som är skiten då? Hur hittar jag dit då om jag kommer från lund på 108an? Och tiden?
Tar nog min KTM nästa gång vi ska köra...
Inte nu längre, nu har jag kört fort, dvs jag har kört av mig den där känslan av att vilja köra fort.Var inte fajjörblejden rolig?
Inte nu längre, nu har jag kört fort, dvs jag har kört av mig den där känslan av att vilja köra fort.
Nu vill jag wheela istället, det är roligare.
Du är så kass i huvudet...
är det någon som vill med ut o köra en runda?
Inte nu längre, nu har jag kört fort, dvs jag har kört av mig den där känslan av att vilja köra fort.
Nu vill jag wheela istället, det är roligare.
Jag kan lära dig! Du måste högre upp om du ska växla genom lådan.håller med, tycker me de e' skojsigare, synd man inte är någon kung på de än.. men ja jobbar, är fortfarande liten glytt på hojjen än så.. Får se om ni duktiga motard åkare kan lära mig ´lite sen så.. händer i helgen då folk??
Jag kan lära dig! Du måste högre upp om du ska växla genom lådan.
Ska köra imorgon kanske, om jag orkar, själv då?
Hehe, har inte blivit nån körning för mig idag och det lär det inte bli heller, det ser ut att bli regn tycker jag.
ja råka hamna uppe i höör inatt så de blir ingen körning idag, men söndag kanske... får ut å träna lite till då, i värsta fall får man skaffa motard...
Hehe, har inte blivit nån körning för mig idag och det lär det inte bli heller, det ser ut att bli regn tycker jag.
Ser ju knappt använt ut.perfekt för en dag i garaget med andra ord..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|