Samåkning i Lund

The Stiffmeister

Master of disaster!
Gick med
11 Dec 2007
Ort
Revinge
Hoj
B-King
den som klarar av att titta på hela filmen utan att spy eller kisa lite é fan sjuk i huvet... jag har sett mycket döda ting och tagit ryggmärgsprover på kor som é så jästa och ruttna så det är inget mer än en grön skinnpåse med massa ben i, men inte fan klarar jag av att se den sviniga filmen....

:va :fyllisar :öl
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Hitintills har jag kört varje dag denna veckan och ska om några minuter sätta mig på hojen igen. :yoparty Ser ut som att det kommer bli hela nästa vecka med. :yoparty
Visserligen är det ju bara till och från jobbet för att bilen inte startar så jag har ju inte så mycket att välja på. :rolleyes: :huvet
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
allsmäktige hojgud, låt kommande helg skina på det vis du förgyllde gårdagen och jag ska prisa dig i en evighet.
amen

vill brumma ju :yoparty
 

tjille

Guest
Det har nog blivit hojåkning varje dag nu, bakfylledagar borträknade. Cykeldäcket small och promenad är för pussies...
 

Solid snake

Guest
Körning på söndag runt 12 tiden, var vi samlas vet jag inte än, hur vädret blir återstår att se, annars blir det fan imorn om vädret är NAJS!

1. Solid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
666.
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Körning på söndag runt 12 tiden, var vi samlas vet jag inte än, hur vädret blir återstår att se, annars blir det fan imorn om vädret är NAJS!

1. Solid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
666.


Får man vara med fast man inte varit med innan :)
Måste man isf skriva upp sig. Vet inte om jag kan förrän söndag morgon.
 

tjille

Guest
fan, träning kl 13 på söndag... :huvet

Är på imorgon om det är bra väder.
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
jag kan nog också vara på imorrn, men söndag sticker jag ti sthlm så då får jag skippa...
 

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
jag ska fan med....

Körning på söndag runt 12 tiden, var vi samlas vet jag inte än, hur vädret blir återstår att se, annars blir det fan imorn om vädret är NAJS!

1. Solid
2. Drufus
3. Mj00dmixer
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
666.
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
vädret ser kass ut imorgon.. regn å skit.. söndag verkar bättre, sol å så, men blåsa 13 m/s men dock sol.. :arsele

När ska ja få hyra igen mjood....
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Nu behöver jag era tips alltså. Vart fanken lämnar jag in hojen för att få mina däck monterade? Fixade ett set för bra pris i vinter och vill ha dem monterade nu. Ringde till MXXXXXX-racing i Lomma idag och fick höra att de skulle ha 1000 spänn för det :dummer . Allvarligt talat?! Jag har inget depåstöd så jag kan inte kränga av hjulen själv.. Vart får ni era däck monterade?? Pris??
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Nu behöver jag era tips alltså. Vart fanken lämnar jag in hojen för att få mina däck monterade? Fixade ett set för bra pris i vinter och vill ha dem monterade nu. Ringde till MXXXXXX-racing i Lomma idag och fick höra att de skulle ha 1000 spänn för det :dummer . Allvarligt talat?! Jag har inget depåstöd så jag kan inte kränga av hjulen själv.. Vart får ni era däck monterade?? Pris??

tror faktiskt att hörbergs i lödde e' ganska billiga.. 200-250 per däck om de ska kränga av de.. annars 150 per däck tror ja.. men e' inte helt säke men ja tror de har bra prisr... ring dit å hör,,,
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
tror faktiskt att hörbergs i lödde e' ganska billiga.. 200-250 per däck om de ska kränga av de.. annars 150 per däck tror ja.. men e' inte helt säke men ja tror de har bra prisr... ring dit å hör,,,

Ok, en viss skillnad mellan 400-500 och 1000! Får ringa och kolla med dem, tack för tipset!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top