chukabowa
Håårdcåår
Ok, en viss skillnad mellan 400-500 och 1000! Får ringa och kolla med dem, tack för tipset!
hörbergs tar 500 per hjul om du inte köpt däcket där.
Ok, en viss skillnad mellan 400-500 och 1000! Får ringa och kolla med dem, tack för tipset!
Klart du får va med, avrostningrunda för min del.
Ha, jag med, är helt värdelös på att wheela nu fast man har väl adrig varit riktigt bra.
250 per hjul, har aldrig köpt ett däck av dem och de har tagit 500 för ett set av mig, fast de kanske har ändrat...hörbergs tar 500 per hjul om du inte köpt däcket där.
Har du inte ens möjlighet att plocka av ett hjul på hojen? Har du det så är det ju bara att sticka till närmaste gummiverkstad, betydligt billigare än en mc firma oftast.Nähä. Är det så jävla illa? Jag har inte lust o pröjsa såna summor för 1 timmes arbete!![]()
Det blir ingen körning för mig ikväll, 18m/s lockar inte direkt.så som det ser ut nu så bör jag kunna vara med. blev inte så lång utekväll som planeratdärför bör jag vara körbar lördagkväll så jag kan köra tillbaka till lundområdet.
Men wheela kan jag inte alls. Kan dock några knep om hur man inte ska göra.![]()
Har du inte ens möjlighet att plocka av ett hjul på hojen? Har du det så är det ju bara att sticka till närmaste gummiverkstad, betydligt billigare än en mc firma oftast.
Krängde mina däck hos vanlig gummiverkstad igår, 300 spänn för båda hjulen och trevligt bemötande för en gångs skull.
Jag vet inte var vi ska samlas imorn, saffranstorp kanske och köra häckeberga eller kräklinge och köra söderåsen?
Du kommer ha corden framme imorgon isf.bara där e' raka fina vägar på vägen dit.. vill ju öva lite ja me ju...![]()
Jag vet inte var vi ska samlas imorn, saffranstorp kanske och köra häckeberga eller kräklinge och köra söderåsen?
Okej, jag tror att det är mycket grus och lera i häckeberga, bönderna har nog börjat med sitt skit där nu.Är med på vilket som
Du kommer ha corden framme imorgon isf.
Körning rakt fram är knappast aktivt om man som du, inte kan wheela.va gör de.. bara ett tecken på aktiv körning ju..![]()
så får ja en anledning å köpa nytt däck i veckan me sen ju...
Ses på preem....![]()
Vart ligger preem?![]()
Körning rakt fram är knappast aktivt om man som du, inte kan wheela.![]()
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy