Samåkning i Lund

Zinzi

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2007
Ort
skåne
Hoj
Yamaha XJR 1300
tja alla jag bor i kävlinge lödde trakten tänkte bara säga att ifall ni ska ut imorrn så har jag för mig att suzuki i landskrona ska ha öppethus imorrn! bara att tips hehe
 

Zinzi

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2007
Ort
skåne
Hoj
Yamaha XJR 1300
hörbergs fixade mina pilot road 2 fram och bak + jobbet och allt gick på 3500 pix vette fan ifall det är billigt eller dyrt men..
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Klart du får va med, avrostningrunda för min del.


Ha, jag med, är helt värdelös på att wheela nu fast man har väl adrig varit riktigt bra.

så som det ser ut nu så bör jag kunna vara med. blev inte så lång utekväll som planerat :huvet därför bör jag vara körbar lördagkväll så jag kan köra tillbaka till lundområdet.

Men wheela kan jag inte alls. Kan dock några knep om hur man inte ska göra.:gnissla
 

Solid snake

Guest
hörbergs tar 500 per hjul om du inte köpt däcket där.
250 per hjul, har aldrig köpt ett däck av dem och de har tagit 500 för ett set av mig, fast de kanske har ändrat... :va

Nähä. Är det så jävla illa? Jag har inte lust o pröjsa såna summor för 1 timmes arbete! :gnissla
Har du inte ens möjlighet att plocka av ett hjul på hojen? Har du det så är det ju bara att sticka till närmaste gummiverkstad, betydligt billigare än en mc firma oftast.

Krängde mina däck hos vanlig gummiverkstad igår, 300 spänn för båda hjulen och trevligt bemötande för en gångs skull.

så som det ser ut nu så bör jag kunna vara med. blev inte så lång utekväll som planerat :huvet därför bör jag vara körbar lördagkväll så jag kan köra tillbaka till lundområdet.

Men wheela kan jag inte alls. Kan dock några knep om hur man inte ska göra.:gnissla
Det blir ingen körning för mig ikväll, 18m/s lockar inte direkt. :gnissla
 
Last edited:

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Har du inte ens möjlighet att plocka av ett hjul på hojen? Har du det så är det ju bara att sticka till närmaste gummiverkstad, betydligt billigare än en mc firma oftast.

Krängde mina däck hos vanlig gummiverkstad igår, 300 spänn för båda hjulen och trevligt bemötande för en gångs skull.

Jo det blir väl att köpa depåstöd så man får fixa skiten själv.. suck.
 

Solid snake

Guest
Jag vet inte var vi ska samlas imorn, saffranstorp kanske och köra häckeberga eller kräklinge och köra söderåsen?
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top