Samåkning i Lund

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
Nån som ska med ut på lite motardåkning med mig och en kompis imårn?
Vi har inga probs me att köra till lund, Bara det inte snöar!
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
vafan.. kör alla motard eller?? helvete.. jaja jag får väl byta dåååå :)

Ändå sugen på något nytt :tummenupp
 

tjille

Guest
Ah... fan vad gött o se ett snöfritt lund när det varit vitt utanför fönstret hela vägen med tåget från 08-land.

Först till kvarn får även en halvfattig CatEye styrändspegel för diameter på 18.6-20 mm.
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Snö snö snö snö... ÅÅååååå nu är den borta....

kör sugen och grill sugen är man.... kommer ihåg när man körde anus bakis i häckeberga.... nej det var inte den gången jag körde av ;)
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Var ute och körde idag....första gången för i år samt första gången som cykeln sitter ihop!:tummenupp

Körde till jobbet i morse samt en liten runda därefter. Frös dock tasken av mig och insåg att jag inte ska ut om tempen understiger 4+ fler gånger.

Inte nog med det så körde jag soppatorsk och fick ringa in en polare som kom lagom road med en dunk. (har nog vänt kranen fel, eller fi-at till det på något annat sätt då när jag vände över till reserv så var det tomt)

Jaja, glad är man nu i.a.f. Ska väl lyfta av ventilkåpan och justera spelet innan jag lägger på all plast igen.

Kör ni något till helgen så är jag lätt med och rostar av mig lite om man får (och om vädret är kalas) :D
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Nästa helg är det öppet hus på MChuset..... några som är sugan om det är bra väder och inte helt för kallt att träffas och köra dit?

Vi är två från helsingborg som ska dit... om det är helt för jävla kallt kör vi bil =)


Kan ju träffas i lund eller något så fall.
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Nästa helg är det öppet hus på MChuset..... några som är sugan om det är bra väder och inte helt för kallt att träffas och köra dit?

Vi är två från helsingborg som ska dit... om det är helt för jävla kallt kör vi bil =)


Kan ju träffas i lund eller något så fall.

jag är på. e det denna helgen som kommer eller nästa igen?
 

tjille

Guest
är nog på med... hojen blir servad på tisdag och har hört rykten om eventuella 15+ i temp nästa vecka :tuttar

Så det kommer bli köra sig öm i röfva perkele!

Edit: om det gäller helgen efter denna that is... promhillehalt kommer icke bli nådig denna helg
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
ute å tog mig en svängom idag.. blev bara 10 mil men fan så härligt å gaasa lite.. nu e' de snart sommar, så jävla gott... massa köra sig lite..
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
jag är på. e det denna helgen som kommer eller nästa igen?

det är det 4 har jag för mig... så det är denna helgen som kommer. =) pajade en liten sak på hjälmen sist jag var ute så ska köpa en sån grejs i alla fall.. hoppas på 50% rabbat.. så kostar den väl 10 istället för 20 spänn hehe
 

tjille

Guest
4-6:e april är det. Försöker nog dra dit på lördagen om tiden inte räcker till på fredag...
 

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
Såg en blåvis gixxer med färgglatt skinn igår ovanför mårtenstorget..:tummenupp Kände nästan för att hälsa, trots min cyckel..

Nästa torsdag hämtar jag bågen!:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top