Samåkning i Lund

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vädret ser inte riktigt så roligt ur att man blir direkt sugen... nån som hört nåt om hur det blir imorgon?
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
körde hbg till malmö och gick på mchuset igår med en polare. Var skit fint väder dit men helvete vad det regnade hem =) Men det hör till..

Hoppas alla här skrivit upp sig den 19. Ska bli kul att få träffa alla gamla "polack racing"-folk och nytt folk!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
körde hbg till malmö och gick på mchuset igår med en polare. Var skit fint väder dit men helvete vad det regnade hem =) Men det hör till..

Hoppas alla här skrivit upp sig den 19. Ska bli kul att få träffa alla gamla "polack racing"-folk och nytt folk!

vad händer den 19:e?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Malmö
Hoj
ingen
klart du ska med, jag tror inte det ska va några större problem, 80 pers alla är inte GR's

förresten blev en runda på ca 15 mil idag, vädret i malmö va mulet så jag tänkte vafan så länge det inte regnar, raka vägen mot häckeberga börjar dugga lite smått, ahh va fan bara till att köra det slutar nog snart, pluddrar på ner till något liten håla raby eller något sånt,
ser en trevlig väg längre fram svänger av och efter ca 20 meter in på vägen så gick det över till en jävla grus/lerväg well well bara till att ta det lugnt o bromsa med baken, lerig, blöt och frusen kör man vidare, tillslut kom jag till blentarp tänker "nej nu får det vara nog" raka vägen till päronen för dom bor vid lund, vägen till lund har nog aldrig varit så lång i hela mitt liv,

väl framme hos päronen så undrar farsan varför jag va så svettig, man blir väl svettig efter 10 mil i regn antar jag.
 
Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
sveriges television?:va :hihi



jadu, det har vi helt missat... låter väldans trevligt och allting men... tror du att jag hinner med?:va verkade vara idel snabba grupper där...:hihi




INGA PROBLEM ALLS ATT HÄNGA PÅ!! Har varit många 125 med där som inte haft några problem alls. Bara inte lägga sig i den snabbaste gruppen även jag tror du hänger med där med om du ligger långt bak i gruppen.

Man kör ju aldrig sist. Man har alltid en sistaman i gruppen som håller koll så ingen kommer efter eller bort. Så du behöver verkligen inte oroa dig. Du kommer hänga med galant!!!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
INGA PROBLEM ALLS ATT HÄNGA PÅ!! Har varit många 125 med där som inte haft några problem alls. Bara inte lägga sig i den snabbaste gruppen även jag tror du hänger med där med om du ligger långt bak i gruppen.

Man kör ju aldrig sist. Man har alltid en sistaman i gruppen som håller koll så ingen kommer efter eller bort. Så du behöver verkligen inte oroa dig. Du kommer hänga med galant!!!

ok, men det låter ju hoppfullt då då:) får väl ta och skriva upp mig och hoppas på bra väder:tummenupp

ok, jag förstår! det låter ju bra då isåfall:) men då ses vi väl förhoppningsvis där:tummenupp
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Har man aldrig varit med är det en upplevelse att se så många på samma ställe. Det är inget Onsdagsgazz utan en social tillställning där hojåkandet är i centrum med samkväm, trivsel och i lite lugnare former.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top