tripleGUBBEN
Ny medlem
Lite körning idag i NV-skåne/ Lund?? några som är sugna? det är fint väder i HBG.
Jag är på! fint väder ju
Lite körning idag i NV-skåne/ Lund?? några som är sugna? det är fint väder i HBG.
Har man aldrig varit med är det en upplevelse att se så många på samma ställe. Det är inget Onsdagsgazz utan en social tillställning där hojåkandet är i centrum med samkväm, trivsel och i lite lugnare former.
i lund regnar det så nej, tror tyvär inte det...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah fan också. Men det slutar nog snart. Men om inget annat så kan ni ju titta förbi här i HBG
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah fan också. Men det slutar nog snart. Men om inget annat så kan ni ju titta förbi här i HBG
i lund är det fortfarande lite småblött efter att ha regnat så nej, tror tyvär inte det... det där vitgråa där uppe ser inte snällt ut...
jo, 77 pers på listan nu så... sicket jefla tåg det kommer bli ok, men det låter helt klart trevligt hoppas att vi ses där
Läser du listan lite nogrannare så¨ser du att det är en bit över 80. Vissa har + 5 o +2 och so on. Brukar ofta bli fasligt många. Delade i 4-5 grupper med olika tempo så hinner alla med...även jag!
uppehåll nu tydligen (hade inte varit ute på en timme eller två så... gick ut och verifierade mitt påstående) men det ser som sagt inte fint ut... hoppas på bättre väder imorgon så kanske vi kan ta en tur då?
Blir det nån motardgrupp?
Läser du listan lite nogrannare så¨ser du att det är en bit över 80. Vissa har + 5 o +2 och so on. Brukar ofta bli fasligt många. Delade i 4-5 grupper med olika tempo så hinner alla med...även jag!
Intresset bland slangåkare är ju inte så stort så jag tror inte vi får ihop en grupp enbart med motarder. Sen har vi ingen reisleiter som kör motard.
hmm.. lite svårare i veckorna p.g.a alla aktiviteter, dock inte omöjligt om det är sol och vindstilla.
visst fan, alla andra är ju inte lediga imorgon... jag har ledigt från skolan så
Jaså du är skolpojke önskar att jag också var det.
jaja, jag är iallafall ensam om nummer 77 kan tänka mig att det är en upplevelse med så många... jag har bara kört i grupper om typ 7 som mest så... du har iallafall en tung hoj, du kan ju gasa på om du vill om jag skulle halka efter beror det snarare på att min motor helt enkelt inte orkar... ok, det där lät jävligt självsäkert och jag påstår absolut inte att jag är nån form av racerförare men jag hoppas att du fattar vad jag menar iallafall...
japp, bara 17 (i två månader till) vettu själv önskar jag att jag gick en annan linje... naturtvåan är hård
okej. Nä de flesta kör väl spothojjar. Jag kan vara reisleiter (not)
Sugen som fan, men vet inte om jag vågar med mitt däck.
Sugen som fan, men vet inte om jag vågar med mitt däck.
Nja, det är rätt varierat med hojmodeller. Men sportigare hojar är ju klart överrepresenterade. Men vi ber MER än gärna om underhållning i form av slangåkning, stoppiesar och annat stunt där det finns läge att göra det.
Som på stora gatan utanför matstället.....
...om vi nu hamnar där. Verkar vara en svår uppgift att fixa ett prisvärt menyförslag av dem.
Jag och min kompis kommer. Hoppas även att det kommer MÅNGA motarder. Vi ses
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |