Solid snake
Guest
Nya, det vita vid SonyEricsson.Ett lidet tips, skriv vad det är för storlek i annonsen
Vilket vattentorn är det ni snackar om (ang. samåkningen på lörd.)?
Nya, det vita vid SonyEricsson.Ett lidet tips, skriv vad det är för storlek i annonsen
Vilket vattentorn är det ni snackar om (ang. samåkningen på lörd.)?
Nya, det vita vid SonyEricsson.
....Blev precis av med kortet på inre ringvägen i Malmö....
Tack men det är inte aktuellt för mig längre. Blev precis av med kortet på inre ringvägen i Malmö. Nu ska jag slänga mig i bingen och sticka nålar i min polis-voodoo-docka.
Ett lidet tips, skriv vad det är för storlek i annonsen
Men va fan.....får du ta om det eller får du tillbaks det? Hur snabbt körde du?
(Lider med dig)
Ingen aning om jag får ta om det.. Men sannolikheten är nog ganska stor. De klockade mig i 165, alltså 162 med deras rabatt. Såg inte dem överhuvudtaget.. Det kom en mc-snut på påfarten och jag bromsade rejält. Han vinkade in mig och tog mitt körkort och bad mig följa efter honom upp på bron. Och där uppe hade de riggat ställning med laser osv. Det var vid Valdemarsro, Krisse.
Moget, även om det känns surt som fan att bli av med körkortet så får man stå för vad man har gjort.Lider hårt me dig...fan va surt...har ingen polis-voodoo docka än men ska genast skapa en o sticka nålar i jävelns puung!
Tack men det är inte aktuellt för mig längre. Blev precis av med kortet på inre ringvägen i Malmö. Nu ska jag slänga mig i bingen och sticka nålar i min polis-voodoo-docka.
Japp, 2400 kr i böter idag på vägen utanför Willys i Lund... Trevlig farbror konstapel, men surt som inihelvete i plånboken!!!
Åfan? Kämnärs då alltså?
hallå bikers!
då har man fått tummen ur röven o fått ner hojen!
e det nån som tänkte köra onsdagsgazz idag eller ? tänkte försöka ta mig dit, tror brorsan oxå e på, hade vatt kul o träffa lite folk där!
...tradigt me lappen boffe
jaså fått ner hojen nu!! NICE! bara 2 dagar kvar nu sen bränner vi lite gummi!!
Funderar med på onsdagsgazz varje onsdag men väntar på bättre väder. Är ju en bit att köra från HBG.
jepp ska bli kul som faen
du får väl ta o bränna lite me r.o.h på tisdagar istället...närmre o tokkul de me!
joorå då va hojen nere
Behöver byta framhjulslager på hojen, e de nån som har prylar för att lyfta framdelen på hojen som man kan låna, o lite verktyg ???
Stämmer bra det, en liten oskyldig acceleration direkt efter delphikrysset.. och där blev man skjuten.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |