Samåkning i Lund

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Men va fan.....får du ta om det eller får du tillbaks det? Hur snabbt körde du?

(Lider med dig)

Ingen aning om jag får ta om det.. Men sannolikheten är nog ganska stor. De klockade mig i 165, alltså 162 med deras rabatt. Såg inte dem överhuvudtaget.. Det kom en mc-snut på påfarten och jag bromsade rejält. Han vinkade in mig och tog mitt körkort och bad mig följa efter honom upp på bron. Och där uppe hade de riggat ställning med laser osv. Det var vid Valdemarsro, Krisse.
 

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Malmö
Hoj
ingen
har en kollega som blev av med lappen i 2 månader just där, med bil iofs, är just där och innan rondellen vid lindängen/söderkulla som dom brukar stå,

hoppas det löser sig
 

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Ge fan i mig så ger jag fan i dig
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Ingen aning om jag får ta om det.. Men sannolikheten är nog ganska stor. De klockade mig i 165, alltså 162 med deras rabatt. Såg inte dem överhuvudtaget.. Det kom en mc-snut på påfarten och jag bromsade rejält. Han vinkade in mig och tog mitt körkort och bad mig följa efter honom upp på bron. Och där uppe hade de riggat ställning med laser osv. Det var vid Valdemarsro, Krisse.

Lider hårt me dig...fan va surt...har ingen polis-voodoo docka än men ska genast skapa en o sticka nålar i jävelns puung!
 

Solid snake

Guest
Lider hårt me dig...fan va surt...har ingen polis-voodoo docka än men ska genast skapa en o sticka nålar i jävelns puung!
Moget, även om det känns surt som fan att bli av med körkortet så får man stå för vad man har gjort.
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
hallå bikers!

då har man fått tummen ur röven o fått ner hojen!

e det nån som tänkte köra onsdagsgazz idag eller ? tänkte försöka ta mig dit, tror brorsan oxå e på, hade vatt kul o träffa lite folk där!



...tradigt me lappen boffe :(
 

tjille

Guest
Japp, 2400 kr i böter idag på vägen utanför Willys i Lund... Trevlig farbror konstapel, men surt som inihelvete i plånboken!!!

:huvet :huvet :huvet :huvet
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
hallå bikers!

då har man fått tummen ur röven o fått ner hojen!

e det nån som tänkte köra onsdagsgazz idag eller ? tänkte försöka ta mig dit, tror brorsan oxå e på, hade vatt kul o träffa lite folk där!



...tradigt me lappen boffe :(

jaså fått ner hojen nu!! NICE! bara 2 dagar kvar nu sen bränner vi lite gummi!!


Funderar med på onsdagsgazz varje onsdag men väntar på bättre väder. Är ju en bit att köra från HBG.
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
jaså fått ner hojen nu!! NICE! bara 2 dagar kvar nu sen bränner vi lite gummi!!


Funderar med på onsdagsgazz varje onsdag men väntar på bättre väder. Är ju en bit att köra från HBG.

jepp ska bli kul som faen :)

du får väl ta o bränna lite me r.o.h på tisdagar istället...närmre o tokkul de me!
 

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Höganäs /Lund
Hoj
Ducati 749s
joorå då va hojen nere :D

Behöver byta framhjulslager på hojen, e de nån som har prylar för att lyfta framdelen på hojen som man kan låna, o lite verktyg :gnissla ???
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
jepp ska bli kul som faen :)

du får väl ta o bränna lite me r.o.h på tisdagar istället...närmre o tokkul de me!

ja jag har tänkt på det med... men inget slår onsdagsgazzen... =) vilka tider det var

joorå då va hojen nere :D

Behöver byta framhjulslager på hojen, e de nån som har prylar för att lyfta framdelen på hojen som man kan låna, o lite verktyg :gnissla ???

wiiii nice!!
använd martin ;)
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top