chukabowa
Håårdcåår
joorå då va hojen nere
Behöver byta framhjulslager på hojen, e de nån som har prylar för att lyfta framdelen på hojen som man kan låna, o lite verktyg ???
spännband o nått stabilt i taket
joorå då va hojen nere
Behöver byta framhjulslager på hojen, e de nån som har prylar för att lyfta framdelen på hojen som man kan låna, o lite verktyg ???
Nån från Kämnärs eller Delphi som ska åka på vilseturen imorgon som vill ha sällskap till Eslöv???
Beklagar )=
Där bor ju jag! Brukar alltid dra ur motorn en sista gång innan det är dags att svänga in.
Borde du inte kunnat se dem där?
Ja för fan! Det ska ju åka ett gäng från vattentornet (se vilse-tråden). Vi kan ses vid delphikorset och köra dit ihop =)
Beklagar )=
Där bor ju jag! Brukar alltid dra ur motorn en sista gång innan det är dags att svänga in.
Borde du inte kunnat se dem där?
De va faan snabba ryck...
Supernice, Delfikorset imorgon då. Vilken tid??
Tänkte på det idag när jag körde förbi ( i prick 50), och polisbilen stod ju på en parkering skymd inne i kämnärs och alla hundratals träd där gjorde ju att ställningen inte syntes... Så se upp, enligt han så kunde de stå där ibland.
Vilket de har all rätt till med tanke på vad som hände där för inte så längesen.
8.25? 8.40 åker de från tornet.. Skriv upp dig på min lista i vilsetråden vettja =)
Ska kolla upp detta vattentorn. Antar att det inte ska behöva ta spec länge att komma dit?
Tänkte på det idag när jag körde förbi ( i prick 50), och polisbilen stod ju på en parkering skymd inne i kämnärs och alla hundratals träd där gjorde ju att ställningen inte utmärkte sig... Så se upp, enligt han så kunde de stå där ibland.
Vilket de har all rätt till med tanke på vad som hände där för inte så längesen.
OK 8.25 imorgon då.. Syns då
Vad var det som hände där???
Har inte alla detaljer, men har för mig att det var en bil som körde för fort och klippte en kille med barnvagn på övergångsstället vid Willys. Bilen missade barnvagnen precis men det gick inte lika bra för killen som avled.
Onödigt som fan.
Och angående vattentornet så ligger det väl vid sony ericsson? Är ju bara 2 min från delphi om ajg inte missminner mig...
Har inte alla detaljer, men har för mig att det var en bil som körde för fort och klippte en kille med barnvagn på övergångsstället vid Willys. Bilen missade barnvagnen precis men det gick inte lika bra för killen som avled.
Onödigt som fan.
Och angående vattentornet så ligger det väl vid sony ericsson? Är ju bara 2 min från delphi om ajg inte missminner mig...
Fy faan så jävla meningslöst...
Har dem plockat bort övergångsstället där nu eller, verkar ju i så fall väldigt korkat, vart ska folk då gå över någonstans??? Nere vid delfikorset eller???
Japp, 2400 kr i böter idag på vägen utanför Willys i Lund... Trevlig farbror konstapel, men surt som inihelvete i plånboken!!!
A fy fan!
Sicket öde...
Jag tänkte köra från PREEM i Kävlinge kl 8.15 för att kunna inta matbeställningsbordsplatsen 3freak jävla ord) och sitta där när alla deltagarna anländer. Ha JÄMNA stålar med så går det fortare.
När alla som kommit betalt och blivit avprickade så ropas överbliven mat ut för huggsexa!
Prick 8.15 kör jag. Vill ni hänga på då....så är ni välkomna!
Det idiotiska är att ränderna fortfarande syns ganska tydligt i asfalten men att skyltarna är borta..
Fan vad surt. Hur fort körde du när de klockade dig för att få 2400:- i böter?
Jag brukar köra där också, och har sett polisen där flera gånger, så jag kör alltid EXAKT 50 där. I förrigår stod dom där igen, och det var så gött att bara prutta förbi i laglig hastighet, med ett smajl innanför hjälmen!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |