Samåkning i Lund

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Hur går det med bakhjulsåkandet i 2an? :tuttar

Har inte praktiserat så seriöst än, men kroppen sätter sina begränsningar och jag vill inte äventyra, så jag tar det piano. =) Men jag märkte ju att den stack fint även på tvåan, så har slutat tvivla på aprilia. :tummenupp

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Har inte praktiserat så seriöst än, men kroppen sätter sina begränsningar och jag vill inte äventyra, så jag tar det piano. =) Men jag märkte ju att den stack fint även på tvåan, så har slutat tvivla på aprilia. :tummenupp

Najs.. Öva, öva, öva så sitter det tillslut. Jag är duktigt frustrerad för att jag inte kan bättre innu =(

kurre3

Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Najs.. Öva, öva, öva så sitter det tillslut. Jag är duktigt frustrerad för att jag inte kan bättre innu =(

Jag kände mig jäkligt bekväm på radfyra, och blev lite paff när det inte gick lättare än vad det gjorde med twinnen. Nu har jag dock fattat omskolningen som ska till förutom nyuppkomna komplikationer med armbåge och fötter osv. Skam den som ger sig, kul är det.. =)

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Hoj
Fireblade -00
Upptäcksfärd i helgen

Några som e sugna på att ta en lite längre runda i helgen för att utforska lite okända vägar runt om i skåne, finns ju rätt gott om små okända småvägar kan jag tänka mig.
Är gräsänkling helgen så det finns hur mycket tid som helst att göra precis vad man vill med utan att nån tjatar.....

Tänkte kolla lite intresse först innan man spikar plats och tid, men dem som är intresserade kan väl skriva när i helgen dem kan åka

Kanske avsluta med grillning och bärs på kämnärs om det e varmt nog.:yoparty

1. CeeJay När: Any day any time

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Några som e sugna på att ta en lite längre runda i helgen för att utforska lite okända vägar runt om i skåne, finns ju rätt gott om små okända småvägar kan jag tänka mig.
Är gräsänkling helgen så det finns hur mycket tid som helst att göra precis vad man vill med utan att nån tjatar.....

Tänkte kolla lite intresse först innan man spikar plats och tid, men dem som är intresserade kan väl skriva när i helgen dem kan åka

Kanske avsluta med grillning och bärs på kämnärs om det e varmt nog.:yoparty

1. CeeJay När: Any day any time

Kan ni inte skjuta på det till jag får tillbaka kortet. :huvet

kurre3

Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Du kan ju inte bli av med det två gånger, har du inget så kan du ju inte bli av med nåt.... Bra logik eller hur:tummenupp

Inte uppmuntra till dumheter nu! :mad: Önska jag kunde hänga med, eller åtminstone skriva upp mig på listan. Skriver dock hemtenta till tis så det beror helt på hur det gått..

Bra initiativ! :tummenupp

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Hoj
Fireblade -00
Inte uppmuntra till dumheter nu! :mad: Önska jag kunde hänga med, eller åtminstone skriva upp mig på listan. Skriver dock hemtenta till tis så det beror helt på hur det gått..

Bra initiativ! :tummenupp

Var inte riktigt menat som en seriös uppmuntran men det framgick nog...:gnissla
Skriv gärnet på hemtentan nu så du kan haka på i helgen, dygnet har ju 24 timmar så det klarar du nog.:tungan

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Skriver antagligen papper på en CBR 600 imorrn. Men får inte hem den på 1-2 veckor. Sen är jag sugen på att köra iväg på lite längre körningar, kan typ alla vägar häromkring nu eftersom det inte går att köra så långt med motarden så har tänkt prova sporthoj.

Så om nån vecka eller två är jag grymt sugen på att köra om det blir så jag skaffar hojen. :) :)

Panda

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
929-00
Jag gjorde en tenta idag så nu e ja värd en mc tur!! Ja tänkte köra en runda via häckeberga idag vid 18 tiden. Ngn som är sugen? Jag utgår från Kämnärsrätten

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Skriver antagligen papper på en CBR 600 imorrn. Men får inte hem den på 1-2 veckor. Sen är jag sugen på att köra iväg på lite längre körningar, kan typ alla vägar häromkring nu eftersom det inte går att köra så långt med motarden så har tänkt prova sporthoj.

Så om nån vecka eller två är jag grymt sugen på att köra om det blir så jag skaffar hojen. :) :)

köra långt på motard är ju inga problem.

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
kanonväder i morron
ska ut o gasa efter 11
någon som e sugen på gas med lite lek

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
vart lite utgång idag men e eventuellt lite sugen på en runda lite senare imorrn...alternativt söndag kanske blir bättre...

hade varit gött o få ihop lite samkörningar, var ju ett tag sen vi verkligen hade regelbundna gemensamma körningar ... !

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
vart lite utgång idag men e eventuellt lite sugen på en runda lite senare imorrn...alternativt söndag kanske blir bättre...

hade varit gött o få ihop lite samkörningar, var ju ett tag sen vi verkligen hade regelbundna gemensamma körningar ... !

hänger på om de blir nån söndagstur!!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...