chukabowa
Håårdcåår
äh! skit i fotbollen. då sitter ju alla poliser o koolla så man kan köra som man vill-Rosen- skrev:2257972beror på var, sen är det match idag också så det får bli efter isf.
äh! skit i fotbollen. då sitter ju alla poliser o koolla så man kan köra som man vill-Rosen- skrev:2257972beror på var, sen är det match idag också så det får bli efter isf.
hehe kanske det, men det är en viktig matchchukabowa skrev:2258017äh! skit i fotbollen. då sitter ju alla poliser o koolla så man kan köra som man vill
dom kör ensamma för dom vet att antinger regnar det när man bestämer nått eller så kan inte en käfft.Eddi skrev:2259318inte många som skriver i vår älskade tråd.... var är alla lundabor???
chukabowa skrev:2259377dom kör ensamma för dom vet att antinger regnar det när man bestämer nått eller så kan inte en käfft.
verkar så.. hade du inte kört redan så hade jag hängt på nuEddi skrev:2260143får ta en runda själv kankse idag då
freon skrev:2260706Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.
Fläktar inte ett skit. Borde haft Ac på bågen eller kylklampar i jackan.
freon skrev:2260706Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.
Fläktar inte ett skit. Borde haft Ac på bågen eller kylklampar i jackan.
Eddi skrev:2262991synd kunde vi kört tillsammasn.....
tycker vi bestämmer en träff snart och då kommer alla.. typ en lugn runda runt lund eller så bara..... säger ni som bor i lund eller ja annart folk är välkommna med.?????
PGH skrev:2262998Ja, det hade varit kul. Lite bling bling runda med obligatorisk glass, typ i Bjärred. Själv så tar jag nog en runda senare ikväll, typ 20-2030.
jag e på .. men inte ikväll.. e ju plaskblött och så kommer flickvännen strax.Eddi skrev:2263009ja precis så jag tänkte.... ingen sådär super planerat liksom.. bar avi har ett fint stopp med glass eller pizza eller något.... men inte ikväll.. satan vtten pölar och bajs ute
Swish skrev:2263713Alla som kör förbi olycksplatsen, där Dr F.o.D förolyckades, på vägen mellan Veberöd och Harlösa kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?
bjorasen skrev:2263731Jag tycker det låter som en jättebra idé.. utgå från Lund och sedan ut till Harlösa via Genarp eller nåt och sedan därifrån till Bjärred för lite glass..
chukabowa skrev:2263066jag e på .. men inte ikväll.. e ju plaskblött och så kommer flickvännen strax.
EDIT: Kan väll tillägga att jag gärna kör efter kl 1900 på kvällarna.. lagom o hinna äta lite efter jobb å sådär inna man kör iväg.
gött... bara vänta på bättre väder då oxå.Eddi skrev:2264245äker gärna när som tidigast 1800 typ... så träffas 1900 är bra för mig.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari