Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
inte många som skriver i vår älskade tråd.... var är alla lundabor???

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
chukabowa skrev:
2259377 dom kör ensamma för dom vet att antinger regnar det när man bestämer nått eller så kan inte en käfft. :4skrika

skit sant!! var ute och körde för ett tag sen blev 3 stycken.. sen för ännu längre sedan sdkulel 15 komma som hade skrivit upp sig.. vi var 3 stycken igen... sååå trist

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.
:död
Fläktar inte ett skit. Borde haft Ac på bågen eller kylklampar i jackan. :Bugar :Bugar

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
freon skrev:
2260706 Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.
Fläktar inte ett skit. Borde haft Ac på bågen eller kylklampar i jackan. :Bugar :Bugar

hmm..en sv650 med folk där bak..de råkar inte va en blå sv650?

tror de va en sv jag hamna bakom nu iaf minns inte längre helt 100 :3freak hamna bakom nån över börringen in i anderslöv blå hoj, ljust ställ.. nån som känner sig träffad ? :D

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
freon skrev:
2260706 Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.

synd kunde vi kört tillsammasn.....

tycker vi bestämmer en träff snart och då kommer alla.. typ en lugn runda runt lund eller så bara..... säger ni som bor i lund eller ja annart folk är välkommna med.?????

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Eddi skrev:
2262991 synd kunde vi kört tillsammasn.....

tycker vi bestämmer en träff snart och då kommer alla.. typ en lugn runda runt lund eller så bara..... säger ni som bor i lund eller ja annart folk är välkommna med.?????

Ja, det hade varit kul. Lite bling bling runda med obligatorisk glass, typ i Bjärred. Själv så tar jag nog en runda senare ikväll, typ 20-2030.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
PGH skrev:
2262998 Ja, det hade varit kul. Lite bling bling runda med obligatorisk glass, typ i Bjärred. Själv så tar jag nog en runda senare ikväll, typ 20-2030.

ja precis så jag tänkte.... ingen sådär super planerat liksom.. bar avi har ett fint stopp med glass eller pizza eller något.... men inte ikväll.. satan vtten pölar och bajs ute :hihi

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Eddi skrev:
2263009 ja precis så jag tänkte.... ingen sådär super planerat liksom.. bar avi har ett fint stopp med glass eller pizza eller något.... men inte ikväll.. satan vtten pölar och bajs ute :hihi
jag e på .. men inte ikväll.. e ju plaskblött och så kommer flickvännen strax. :tomten

EDIT: Kan väll tillägga att jag gärna kör efter kl 1900 på kvällarna.. lagom o hinna äta lite efter jobb å sådär inna man kör iväg.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alla som kör förbi olycksplatsen, där Dr F.o.D förolyckades, på vägen mellan Veberöd och Harlösa kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Swish skrev:
2263713 Alla som kör förbi olycksplatsen, där Dr F.o.D förolyckades, på vägen mellan Veberöd och Harlösa kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?

Jag tycker det låter som en jättebra idé.. utgå från Lund och sedan ut till Harlösa via Genarp eller nåt och sedan därifrån till Bjärred för lite glass..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
bjorasen skrev:
2263731 Jag tycker det låter som en jättebra idé.. utgå från Lund och sedan ut till Harlösa via Genarp eller nåt och sedan därifrån till Bjärred för lite glass..

ja, precis, att man kör en runda, och stannar till där för att visa att man bryr sej. Sedan behöver man ju inte deppa ner sej helt, det vill ju ingen att man ska göra, så då kan man köra vidare och gör något trevligare efteråt.

Dennis the Dude

Dennis the Dude
Gick med
25 Oct 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 600 Corona Replica
Samåkning i Lund!!

Tjenare läget allihopa!?

Håller på och fixar hojen, är tvungen att byta reflektor innan jag kan besiktiga den igen.
Men sen är jag lätt på och köra lita grann, jag bor i Lund på Klostergården, var brukar ni träffas när ni kör?

Ha det bra vi hörs och ses
Dennis the Dude :banana

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
chukabowa skrev:
2263066 jag e på .. men inte ikväll.. e ju plaskblött och så kommer flickvännen strax. :tomten

EDIT: Kan väll tillägga att jag gärna kör efter kl 1900 på kvällarna.. lagom o hinna äta lite efter jobb å sådär inna man kör iväg.

äker gärna när som tidigast 1800 typ... så träffas 1900 är bra för mig.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...