Samåkning i Lund

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
chukabowa skrev:
2268561 inser väll att det kommer regna nu när vi bestämt oss för o köra :tomten

Nee.. det blir grymt väder i morgon..*hoppas på*

Var ska vi samlas?!

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
bjorasen skrev:
2269311 Mårtenstorget kanske? Kan man kolla på lite fina damer under tiden man väntar in alla 4 styckn som ska komma :hihi

hahhhahahah

hoppas alla kommer 19.00 nu, för jag kan bara köra max så jag är hemma vid 20.00. Ska köra till småland på fredag direkt efter jobb så måste få massa sömn i mig.

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2269752 hahhhahahah

hoppas alla kommer 19.00 nu, för jag kan bara köra max så jag är hemma vid 20.00. Ska köra till småland på fredag direkt efter jobb så måste få massa sömn i mig.

kommer om jag hinner pilla ihopa hojen o de nya delarna..vart ska jag komma bara hittar som en kratta i lund

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Zenit skrev:
2270295 kommer om jag hinner pilla ihopa hojen o de nya delarna..vart ska jag komma bara hittar som en kratta i lund

Det hinner du nog, jag slutar inte förrän 12 i natt! :p

Du ska komma till Ok Q8, vid MAX :) Sök på eniro ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Zenit skrev:
2270299 haha jag skiter väll i vart du jobbar jag vill ju köra :hihi

(jag tittar in sen :) )

Sitter och funderar på om jag ska ta en sväng nu, innna jobbet, men vet redan nu att jag säkerligen är ute för länge då, så att jag missar jobbet.. Och det är INTE bra...!

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
Eddi skrev:
2269752 hahhhahahah

för det första vad gör du uppe 5 på natten???? :va och för det andra sluta mesa dig kan iaf köra till 21:00 :D
kankse kan ändra tiden så vi startar lite tidigare om alla kan det vid 18:00 kanske???

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Kimmse skrev:
2270567 för det första vad gör du uppe 5 på natten???? :va och för det andra sluta mesa dig kan iaf köra till 21:00 :D
kankse kan ändra tiden så vi startar lite tidigare om alla kan det vid 18:00 kanske???

folk jobbar faktiskt om du inte märkt det.... :hihi

vi ska starta redan halv 6.. jag och bjorasen..... så jag får köra lite längre..

Eddi skrev:
2270705 folk jobbar faktiskt om du inte märkt det.... :hihi

vi ska starta redan halv 6.. jag och bjorasen..... så jag får köra lite längre..

kom till statoil södra halv 6 om ni vill köra tidigare.. jag kjör till max halv 8 idag tror jag

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Eddi skrev:
2269752 hahhhahahah

Ääässch, din lilla mes, vila kan du göra när du dör!! Du ska köra till minst kl 21! Du jobbar ju ändå inte hårt på jobbet, jag har haft ögonen på dig :hihi

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
bjorasen skrev:
2270808 Ääässch, din lilla mes, vila kan du göra när du dör!! Du ska köra till minst kl 21! Du jobbar ju ändå inte hårt på jobbet, jag har haft ögonen på dig :hihi

fan vad alla är på mig då.... måste jag vara med för ni ska kunna köra. Vi är ju en hel del nu.. Jag har en del att göra hemma så kan tyvärr inte längre. Men vadå halv 6 till 8 är för fan 2 timmar.. räcker gott för mig

ni andra kan ju köra hela natten! (blev lite arg nu :4skrika )

Hatar tjatare!! :fatta!

vill bara säga om det är någon som har 125 eller mindre motorcykel som tvekar att hänga på för dom tror dom inte hänger med vårt tempo..

Så hänga gärna med. För när bjorasen är med och kör hänger 125 ja moppeder också på LÄTTT :banana :banana

Last edited:

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
Eddi skrev:
2270705 folk jobbar faktiskt om du inte märkt det.... :hihi

kom till statoil södra halv 6 om ni vill köra tidigare.. jag kjör till max halv 8 idag tror jag

Slutade äntligen i tid, första dagen i denna veckan.
Kommer ner till södra vid halv sex!!

Ses där boys! :rock :rock :rock :rock

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
ska försöka va där halv 6.. men om man inte hinner var träffas vi då?

o halv sex gäller macken vid max eller?

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
chukabowa skrev:
2270920 ska försöka va där halv 6.. men om man inte hinner var träffas vi då?

o halv sex gäller macken vid max eller?

Ne, Macken vid max är en ok/q8.

Vi samlas på lunds södra Statoilmacken där, hette mango för, vet inte om den gör det fortfarande.

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
freon skrev:
2270961 Ne, Macken vid max är en ok/q8.

Vi samlas på lunds södra Statoilmacken där, hette mango för, vet inte om den gör det fortfarande.

är det macken vif de dubbla rondellerna????

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
freon skrev:
2270961 Ne, Macken vid max är en ok/q8.

jasja.. inte en chans att jag hinner dit till halv.. meten e snart klar o sen drar jag ... var möter jag er?

edit.. käkar nu.. ska försöka hinna.. men det e nästan omöjligt :tomten

Last edited:

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
blev det nått idag eller? jag gasa runt lite i lund o snacka med Swish. kl 8 drog jag hem igen för jag insåg att jag inte skulle hitta nån o köra med. lite weelies här hemma o sen in med skiten i garaget :wiggle

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!