chukabowa skrev:2273684skiter nog i det
vekling aja ha skoj iaf..du kör ju ändå så så du får
chukabowa skrev:2273684skiter nog i det
vekling.. ja kanske..skoj brukar jag ha när jag kör. men fatta inte resten av det du skrevZenit skrev:2273700vekling aja ha skoj iaf..du kör ju ändå så så du får
chukabowa skrev:2273728vekling.. ja kanske..skoj brukar jag ha när jag kör. men fatta inte resten av det du skrev
TouchMan65 skrev:2278370Hade gärna velat, men hojen och jag gillar INTE värme och kvavheten.
jo jag e nog på.. men måste få ordning på förgasaren först... någon som e expert på det området får gärna hjälpa tillKimmse skrev:2278375läs nogrannare ikväll.... då är det ju helt ok o köra ju.... eller är det bara jag som tycker det är skönare o köra hoj på sommaren än på vintern???? hettar det lite får man gassa på så det blåser lite extra....
Kimmse skrev:2279001eftersom de flesta verkar helt torra ida så tänkte jag höra om det är någon som har lust o sticka o svalka sig i dalby stenbrott imorn vid 6 tiden? samlas vid gemensam mötesplats.
1. Kimmse
2. bjorasen
3.
4.
5.
6.
7.
NTV janne skrev:2279077I morgon är det MC träff i löddeköping som vanligt kl 18.00 i vikinga byn...
Om man ej tycker om att bada i Dalby.
Swish skrev:2281355Om hojen är ihop i tid tar jag mig nog ut till Dalby. Kör dit själv, hinner inte till nån mötesplats till 18....
har ju bara en blinkersKimmse skrev:2281360blir nog inget iaf.. alla är helt döda här ju..... får ta det en annan gång då...
det är ju det som är det roliga ( ) fast jag har backspegel och min skylt är inte inflyttadchukabowa skrev:2281379har ju bara en blinkers
går i nödfall att köra utan men åker man motard så drar Politzen fram puffran när dom stannar en ju.
Mmm, det var väl ingen nyhet..Min hoj är ihop nu i alla fall, drar nog till Lomma lite senare och tar ett kvällsbadKimmse skrev:2281360blir nog inget iaf.. alla är helt döda här ju..... får ta det en annan gång då...
när då?Swish skrev:2281521Mmm, det var väl ingen nyhet..Min hoj är ihop nu i alla fall, drar nog till Lomma lite senare och tar ett kvällsbad
Eddi skrev:2280432är där mc träffar i löddeköpinge med?? bara jag som är helt borta eller fler som inte visste detta
ja. det är lite halare. e nån sorts vax på det. slits bort fort. jag är på att köra imorron. måste lufta mit nya helsystemGlidar-Glans skrev:2281756E sugen på en runda i morgon kväll. får tillbaks hojen från en jätte stor sevic
E det något speciellt man ska tänka på om man har ett nytt bakdäck?
/ Glans
köra till sjöbo kanske?chukabowa skrev:2281789ja. det är lite halare. e nån sorts vax på det. slits bort fort. jag är på att köra imorron. måste lufta mit nya helsystem
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|