chukabowa skrev:2292369ja.. när ska du köra... jag ska äta nu.. har inte ätit frukost än. men e väll klar 1230 tidigast..
Jag ska ta mig in till Kävlinge också, så ska vi säga kvart i 1 då? Du kan ju sms:a om du är klar tidigare!
chukabowa skrev:2292369ja.. när ska du köra... jag ska äta nu.. har inte ätit frukost än. men e väll klar 1230 tidigast..
ja kan jag göra. denna gången ska jag ha propparSwish skrev:2292375Jag ska ta mig in till Kävlinge också, så ska vi säga kvart i 1 då? Du kan ju sms:a om du är klar tidigare!
chukabowa skrev:2292380ja kan jag göra. denna gången ska jag ha proppar
Eddi skrev:2297670så nu var man i lund igen......
Zenit skrev:2297702din dummer när ska du inse att trelle e bättre o sluta med pendlandet o bli här
Eddi skrev:2297790hahha.... insåg när jag fyllde 10 år att trelleborg suger röv
Zenit skrev:2298004haha..tog de så lång tid..
Eddi skrev:2298077heheh...... kommer ihåg det som igår.. var sista gången jag var as-packad... i trelleborg då
chukabowa skrev:2305942blir det nått kört i helgen då?
Dennis the Dude skrev:2316193Hallå ja
Är det nån som kan nästa vecka då, torsdag eller fredag?
Ha det gött!
Dennis the Dude skrev:2316193Hallå ja
Är det nån som kan nästa vecka då, torsdag eller fredag?
Ha det gött!
C.Persson skrev:2317428Jag är nog tillgänglig för lite körning
NTV janne skrev:2319590Ni "unga" sportiga hoj lirare, är det ingen som vill göra en längre tur som upp till Torekov, hovshallar etc.
Ta alla småvägar via Skäralid Klippan sen ut till kusten och ta en korv eller två, sen tar man kustvägen ner tillbaka till lunda trakten.
Detta är en lagom söndags utflykt om vädret där blir till. En gammal stofid med sin lilla NTV 650 och som ej kör som de värsta racerförare med sporthojar frågar om det passar med en söndagsutflykt.
"obs jag var runt i sjöbotrakten i onsdags och det vimlade av hojar på alla små och stora vägar runt omkring. Såg vissa som raced om vid omkörningar som det var såm att om pappa polis stått där vet man ej hur det gått.
Gammal man gör så gott han kan men kör ej med huvudet under armen.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|