Benny skrev:2356855Tjena!
Är ni ngr som e ute o kör i Lund me omnejd? =)
Ska nämligen flytta neråt snart (Revinge) o nån som kan visa ngr roliga vägar e ju alltid uppskattat...=)
MVH Benny
Swish skrev:2356816Här blir det inte mycket körningar nu för tiden..
Swish skrev:2356860Jag bor i Harlösa, 3 km från revinge, så det ska nog gå att lösa!
om du inte har nått imot ett jävla oväsen samt kan tänka dej o köra lite långsammare så e vi några motarder som åker oxå. körde med glans o swish ikväll o jag tror inte dom har nått emot tempotBenny skrev:2357098Här i Halmstad har vi ett ställe vi samlas på en gång i veckan vid en viss tid, har ni inget sånt där? För då e det bara o komma o alla vet vilken tid o plats som gäller...=)
Ok, kanon... Det låter ju nära o bra! =)
Du som bor där, hur långt utanför Lund ligger Revinge?
Vet du var man kan leta boende om ja inte får bo på skolan, hur e det där du bor?
Benny skrev:2357098
Vet du var man kan leta boende om ja inte får bo på skolan, hur e det där du bor?
Benny skrev:2357098Här i Halmstad har vi ett ställe vi samlas på en gång i veckan vid en viss tid, har ni inget sånt där? För då e det bara o komma o alla vet vilken tid o plats som gäller...=)
Eddi skrev:2357565jag visar gärna.. bor i norra lund.. bara hänga på drar vi ut någon dag
blueblade skrev:2358220Vad skall du visa han
Annars bra med dig
kstina skrev:2358740Ni som kör i Lund - vad brukar ni ses?
Nexor skrev:2358763Måttard måttard! Är det någon som är sugen på att köra en runda med mig idag så erbjuder jag mycket... eeh... roliga vägar! Vore skitkul om vi blev några stycken. Plats och tidpunkt är av mindre betydelse
Benny skrev:2357098Här i Halmstad har vi ett ställe vi samlas på en gång i veckan vid en viss tid, har ni inget sånt där? För då e det bara o komma o alla vet vilken tid o plats som gäller...=)
Swish skrev:2358988Jo, vi har sådana grejjer också för oss..!
Revinge ligger strax under 2 mil öster om Lund. Harlösa strax över då. Det är billigare att bo i Harlösa, för det ligger i Eslövs kommun.. hehe.. Men Revinge är finare..!
Eddi skrev:2358912hejsan ja då vi brukar köra.. ska köra imorgon på onsdags träffen i staffanstorp. Vill du följa med kan vi träffas vid mc donals i norra lund. Sen köra dit tillsammans. Vi kommer nog vara några som ska träffas där först..
din sida funkar inte så bra på min dator
Nexor skrev:2359066Min sida är inte min sida, den var en sida och nu har den förmultnat
Glidar-Glans skrev:2357950Tackar vännerna för en trevlig rundan i eftermiddags, ganska mycket glass och snack, men det e ju viktigt med ses kanske i veckan / Glans
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|