Samåkning i Lund

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Eddi skrev:
2358510 hehhe :tungan

jo då det är gott. Tag sen man körde nu så det blir onsdagsgazz på onsdag.
Allt bra med dig sedan avkörningen?

Tja man skall inte klaga det kunde varit värre:näsblod

Nu saknar man att köra hoj med er:yoparty
Så ta det försiktigt o njut av sommaren:)

Benny

Gold Member
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
GSX-R 750
PGH skrev:
2357987 Välkommen till gasmecka:tummenupp Bor i S Sandby, 2 minuter ifrån med en gixxer. Kolla annars in Radical Riders-delen. Körning varje onsdag från Staffanstorp. Grymt kul med många tokar där:D

Ok, man tackar, gasmecka låter ju nice d! :tummenupp
Så fort man e på plats så e jag lätt me o åker, har inget emot om d låter mkt, o motarder kan väl framföras ganska snabbt dem också har jag sett...=D
Är ju ingen Rossi själv direkt...:)

Lite OT men fasen va svårt o hitta lägenheter där nere. Vet ni nån bra sida man kan kika på? Letar i och kring Revinge alltså, vet ju inte riktigt va allt heter där omkring men är inte så kräsen! :)

Swish skrev:
2358988 Jo, vi har sådana grejjer också för oss..! ;)

Revinge ligger strax under 2 mil öster om Lund. Harlösa strax över då. Det är billigare att bo i Harlösa, för det ligger i Eslövs kommun.. hehe.. Men Revinge är finare..! :)

Är inte så jäkla kräsen av mig :), men verkar inte va så lätt o hitta lägenheter nånstans där nere. Hittade 4 lediga lägenheter i hela skåne på nån sida! :confused: Nåt tips om vart man kan vända sig? :va

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
chukabowa skrev:
2360095 baaah! trode du hade lagt av med hojåkat :arsele

hehe har inte blivit mycket nu på ett tag.. varit en del i småland med hojen. Sen när Christoffer körde av 5 meter framför mig och låg på sjukhuset tappade man suget. Men nu har jag varit ute en del. Ikväll är det onsdags gazz. Du hänger väl på???

Vi kan ju träffas i lund och köra dit.

Ha de gottans

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
känns osm det e läge o köra så fort vädret blir lite stabilt. ger man sej ut nu så börjar det garanterat regna så fort man paserat ica :huvet

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
chukabowa skrev:
2366425 känns osm det e läge o köra så fort vädret blir lite stabilt. ger man sej ut nu så börjar det garanterat regna så fort man paserat ica :huvet

ja nu kommer det där jävla regnet igen...... hoppas fan det inte regnar imorgon ska jag bnog ut på en liten runda

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eddi skrev:
2377208 jäävla regn alltså.... fan vad trist det är .... vill bada :tummenupp

Bada? HAlv fem på morgonen?

Alltså, Eddi lilla... Jag börjar tre kvart tidigare än dej, men DU är uppe en timme före mej! Hur hänger detta ihop?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Swish skrev:
2377265 Bada? HAlv fem på morgonen?

Alltså, Eddi lilla... Jag börjar tre kvart tidigare än dej, men DU är uppe en timme före mej! Hur hänger detta ihop?

halv sex :tummenupp o du e lite slö på morgonen kanske :näsblod

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Swish skrev:
2377265 Bada? HAlv fem på morgonen?

jag måste ta tåget hur tidigt som helst annars kommer jag inte till jobbet triiist

undrar om det finns något intresse av att börja flyga Radiostyrd helikopter?

själv har jag precvis sålt min elhelikopter som jag har någon vecka nu och börjar lära mig hovra. Ska nu när lönen kommer köpa en riktigt stor fet sak som går på metanol.

Ha de varit skit kul om fler folk hade velat hänga på hobbyn så man har någon att flyga med och dricka öl. Kankse inte så bra blandning hehe...

Man kan få en elhelikopter för 1300 men rekomenderar inte det. Bättre börja med en riktigt som håller för lite mer smällar.

Sugen?

skicka på msn så fall....

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Finns en kille här i trelle som e duktig på heli rc har inte hållt på så länge men lärt sig fort..du kan ju komma ner o flyga med honom vet ja...

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Zenit skrev:
2378028 Finns en kille här i trelle som e duktig på heli rc har inte hållt på så länge men lärt sig fort..du kan ju komma ner o flyga med honom vet ja...

okej jag tänkte mer folk runt lund helst i lund. Är 10 gånger max i trelleborg om året och det är undersommar och jul hehe.

vet massa folk som flyger redan men ingen som är min ålder

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...