Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
chukabowa skrev:
2271475 blev det nått idag eller? jag gasa runt lite i lund o snacka med Swish. kl 8 drog jag hem igen för jag insåg att jag inte skulle hitta nån o köra med. lite weelies här hemma o sen in med skiten i garaget :wiggle

var fan var du?? vi satt som vi sa på mårtenstorget 19.00 opch åt kebab säker i 30 min och snackade och väntade.... DÅLIGT!! :banana

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
chukabowa skrev:
2271475 blev det nått idag eller? jag gasa runt lite i lund o snacka med Swish. kl 8 drog jag hem igen för jag insåg att jag inte skulle hitta nån o köra med. lite weelies här hemma o sen in med skiten i garaget :wiggle
Vi träffades på statiol vid halv sex och insåg ganska snart att du inte skulle komma..
däremot så var vi på mårtenstorget kl 19.00, utsatt tid för de som inte ville eller kunne köra tidigare, men där kom inte en käft, inte äns du....

Får ta igen det nästa gång.

Ps: Tack för en skön liten tur boys! :pannkyss

Eddi skrev:
2271601 var fan var du?? vi satt som vi sa på mårtenstorget 19.00 opch åt kebab säker i 30 min och snackade och väntade.... DÅLIGT!! :banana

Sover inte du än, eller det gick så fort på revingerakan att du inte kan stänga ögonlocken nu!
:hihi

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Tack grabbar för ett riktigt najsigt gazz ikväll!

Synd bara att vi inte hittade några kurviga vägar efter kebaben :huvet

Om det är någon som är sugen så ska jag och junior antagligen gazza på lördag igen så är det någon som är sugen på att hänga med så hojta till :tummenupp

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
bjorasen skrev:
2271676 Tack grabbar för ett riktigt najsigt gazz ikväll!

Om det är någon som är sugen så ska jag och junior antagligen gazza på lördag igen så är det någon som är sugen på att hänga med så hojta till :tummenupp

Vet ni ungefär när och var ni ska köra?!?
Revingerakan tur&retur 20 gånger?!? :7peta

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
freon skrev:
2271716 Vet ni ungefär när och var ni ska köra?!?
Revingerakan tur&retur 20 gånger?!? :7peta

Junior jobbar på förmiddagen så det blir väl runt lunch snåret skulle jag tro.. Vi tänkte ta onsdagsrundan från eslöv, ska vara riktigt roliga vägar sägs det.. Det är bara att hänga på!

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
bjorasen skrev:
2271818 Junior jobbar på förmiddagen så det blir väl runt lunch snåret skulle jag tro.. Vi tänkte ta onsdagsrundan från eslöv, ska vara riktigt roliga vägar sägs det.. Det är bara att hänga på!

Hojtar till om jag hänger på.. jobbar länge i morgon och på söndag, å tantan ska väll ha sitt.... synd hon inte får tummarna loss och tar sitt kort nångång.. :tuttar

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2270829
vill bara säga om det är någon som har 125 eller mindre motorcykel som tvekar att hänga på för dom tror dom inte hänger med vårt tempo..

Så hänga gärna med. För när bjorasen är med och kör hänger 125 ja moppeder också på LÄTTT :banana :banana

men va jag visste har bjorasen kört bana o knäskrapat men inte du..din lilla fegis :7peta

bjorasen skrev:
2271818 Junior jobbar på förmiddagen så det blir väl runt lunch snåret skulle jag tro.. Vi tänkte ta onsdagsrundan från eslöv, ska vara riktigt roliga vägar sägs det.. Det är bara att hänga på!

lördag, då ska ni snällt komma ner till trelle för att hjälpa oss dra igår TGR :fatta! :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Zenit skrev:
2272127 men va jag visste har bjorasen kört bana o knäskrapat men inte du..din lilla fegis :7peta

knäskrapa kan väl för fan vem som helst göra... men att köra på bakhjulet längre än 2 cm och ha hjulet upp en halv cm (nämner inga namn) verkar det som att personer har väldigt svårt för :arsele

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2272367 knäskrapa kan väl för fan vem som helst göra... men att köra på bakhjulet längre än 2 cm och ha hjulet upp en halv cm (nämner inga namn) verkar det som att personer har väldigt svårt för :arsele

slog de igår..dock bara 1-1,5m o 0,5-1m upp..o så inga vittnen :( lättare med varvräknare så nu e jag på g :hihi

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
bjorasen skrev:
2271676 Tack grabbar för ett riktigt najsigt gazz ikväll!

sugen på o ta trellegazzet på lörd??? imorn då vill säga, ska vara en riktigt skön runda smling i trelle 12:00 eller statoil svedala 12:30.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Zenit skrev:
2272493 slog de igår..dock bara 1-1,5m o 0,5-1m upp..o så inga vittnen :( lättare med varvräknare så nu e jag på g :hihi

slog ner min sopm fan igår.. .trodde något skulle gå isönder.. men den höll

kankse ska sluta stegra? NEJ aldrig =)

fick min hjälm sååå jäävla snygg och sitter såå jäävla bra!! :=):=)

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Jag ska höra med junior vad han säger om TGR men idag blev det sagt att vi skulle ut o köra lite senare på eftermiddagen.

men va jag visste har bjorasen kört bana o knäskrapat men inte du..din lilla fegis

HAHAHA klockrent Zenit :tummenupp :hihi

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
nån som ska köra imorron... kanske lite senare för att det inte ska va så j***a varmt. har bränt mej rätt rejält i nacken idag så solen får gärna vara påväg ner när jag kör.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
chukabowa skrev:
2273574 nån som ska köra imorron... kanske lite senare för att det inte ska va så j***a varmt. har bränt mej rätt rejält i nacken idag så solen får gärna vara påväg ner när jag kör.
varför inte joina TGR?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2273189 slog ner min sopm fan igår.. .trodde något skulle gå isönder.. men den höll

kankse ska sluta stegra? NEJ aldrig =)

fick min hjälm sååå jäävla snygg och sitter såå jäävla bra!! :=):=)

sluta slå ner hårt dummer..för wobbel o nu en gång till..håll i grejerna o ge lite gas innan den tar i marken.. :fatta! eller håll hjulet uppe bara :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!