achooo_prosit skrev:2053263hehe men du kan ju komma ner till malmö inte så långt
om det inte är långt till malmö för mej är det ju inte långt till harlösa för er heller.. Här finns riktigt många fina vägar här omkring..
achooo_prosit skrev:2053263hehe men du kan ju komma ner till malmö inte så långt
Swish skrev:2053269om det inte är långt till malmö för mej är det ju inte långt till harlösa för er heller.. Här finns riktigt många fina vägar här omkring..
achooo_prosit skrev:2053275hehe, men ska du med ikväll vi ska ju träffas lite folk vid statoil maken vid 18:00 tiden alltid kul med fler
Swish skrev:2053282njae... det brukar alltid börja regna framåt kvällen.. körde hem i ösregn i går.. ska ni inte ut nu då?
Swish skrev:2053289Vi kan mötas mitt emellan.. Staffanstorp..
achooo_prosit skrev:2053298vet inte riktigt får höra med min polare, men du kan ju ge mig dit nummer så kan jag ringa dig om vi pallar köra till staffanstorp, för vi ska till race hous här i malmö sen och kolla på när dem kör motard
Swish skrev:2053299jaha...
0707-364023
Swish skrev:2053402Var ute en kort, kort runda nyss, med nya skinnstället på.. Aldrig mer.. Ska fan lämna tillbaka det.. Kunde knappt få upp fötterna på fotpinnarna och än mindre svänga helt, med fullt styrutslag...
PGH skrev:2053405Det skall sitta tajt, gå in i duschen och gå sedan med det Men det e ju klart, det finns gränser för allt...
Swish skrev:2053402Var ute en kort, kort runda nyss, med nya skinnstället på.. Aldrig mer.. Ska fan lämna tillbaka det.. Kunde knappt få upp fötterna på fotpinnarna och än mindre svänga helt, med fullt styrutslag...
JKay skrev:2053458Det SKA sitta tajt, nästan så att du har svårt att andas. Det töjer sig...då till rätt passform.
BAH! Läste nyss på DMI att det ska bli fint väder, sluta häda!JKay skrev:2053475Dagens väder från 13-18. Ju gråare fält desstom mer nederbörd.
19-00
JKay skrev:205370118.00 samling på Statoil N Fäladen i Lund. Vem ska med?
1. JKay med Solid Snake på pallen
2.
3.
4.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |