Edvardsson skrev:20539601. JKay med Solid Snake på pallen
2. Ljunghusen
3. Edvardsson. Men just nu småregnar det.... piss
4.
Kom igen nu gott folk! kommer bli skit skoj.... slutar snart regna =) Är kör sugen
Swish övertala nu den där andre
Swish skrev:2053971Jag försöker! Att han ska få köra min hoj lockar nog en del, han provade den igår och fastnade tydligen rejält..! Jag ska ringa honom igen!
Edvardsson skrev:2053973Heheh okej har han en rolig hoj du kan få köra då? annars är det inte så skoj.. han kankse har en såndär eu-moppe... fast dom går och trimma satan
Edvardsson skrev:2053985Föresten någon som vet var vi ska köra?
Jag har bott i Lund i 2 år men mest dryckit fin öl och dyrt vin så jag vet knappt hur lund ser ut
Edvardsson skrev:2053997fan dumt väder....
Solid snake skrev:2054008Jag säger mot harlösa! Där är fina vägar (vet själv för jag har bott där och kört där.)
Swish skrev:2054001jag sa ju det innan, att det alltid blir dåligt väder framemot kvällen/eftermiddagen!
Fast här är, som sagt, ingen tendens till regn.
Edvardsson skrev:2054012Då träffas vi lundare här och kör till dig. SÅ bjuder du på tårta och glass
eller vad säger ni? fast klart vi ska hem med och då regnar det väl här.... maby baby
Solid snake skrev:2054042Nu är man fullt utrustad, och det är bara småstänk här nu, verkar somd et lägger sig faktiskt.
JKay ringde mig för kanske en kvart sen ungefär, han sa att han sticker och hämtar hojen och sånt, så det blir av, jag antar att vi samlas där han har sagt i inlägget som rör dagens körning, jag ska se om jag kan övertala honom om att dra mot revinge/harlösa.Edvardsson skrev:2054044Men vad bestämms? Är inte Jkay här?
måste gå till garaget halv om jag ska hinna fixa allt... Jag är med på vad som.
Solid snake skrev:2054052JKay ringde mig för kanske en kvart sen ungefär, han sa att han sticker och hämtar hojen och sånt, så det blir av, jag antar att vi samlas där han har sagt i inlägget som rör dagens körning, jag ska se om jag kan övertala honom om att dra mot revinge/harlösa.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|