Don Danielsan skrev:2452197FAN VAD KUL DET VAR IDAG!!!
riktigt roligt eftersnack oxå....eller hur EDDI hoppas vi inte mobba dig för mycket )
Längtar bara till nästa gång! Vill fan bara köra varje dag nu o skita i plugg o andra fjantgrejer
/Majoon
Swish skrev:2452210Haha ja, vissa har det ju så bra (för tillfället....)
Ska fan ut i morgon också, om det är väder till det
Zenit skrev:2452222jag vill med...
ta o titta förbi om du känner för de så kan du ju lugna mig när jag nog meckar så...du vet blir lite som när nån annan plockar av sin dämpare
ääh.. du borde ju kommit ifatt mej ju.. min gick bara i 150 sen tokwobbla det så man nästan flög av ju.kowal skrev:2452326Min lilla resumé...
Köpte hojen som sagt iförrgår... Tänker "kommer de acceptera mig? En liten GS500"... Åker hem, tittar i garderoben... hittar mina slitna alpinestars endurokängor som är helt totalt nergäggade. Kan inte ens peta in tvåan för stålhettan går emot men men..
Taggningen är magisk då jag aldrig kört snabbare än 140 med en hoj tidigare typ. Mina tidigare enstånkor hade bara bottenvridet.
Kommer till Sparta, leendet på läpparna var som på en unge som precis fått en 20lapp av morsan till lördagsgodiset. Förstår inte hur vissa har råd med såna fina hojar som vissar har (studenter) men jag antar att det handlar om prioritering i livet. Jag försöker klämma med allt så det blev en enklare hoj som man kan ta sig fram på.
Vi kommer ut mot Häckeberga. Jag tar ansvaret som sisteman (de såg min hoj o sa helt enkelt du kör längst bak). Jag hade inget att säga emot. Ser varvräknarn gå mot 7000 varv och man börjar glida bakåt av kraften (Obs skratta inte nu men det är sant) haha kan inte själv hålla mig längre... Mina förra hojar gick ju inte till 7000 ens...
Rätt som om det är så kommer det en raksträcka. En lång maddah, min största fruktan eftersom jag visste att min hoj inte går snabbare än 170 och ni kör som tokar! Helt plötsligt ser man inte ett JÄVLASTE rödljus på horisonten. Men det är bara att facea att den som skrattar bäst skrattar sist. Min hoj drar endast 0.4 blandad körning! Tack för en rolig kväll! Tjejen som hade BITCH som regnr... Du äger!
Bifogar en mobilbild
chukabowa skrev:2452443ääh.. du borde ju kommit ifatt mej ju.. min gick bara i 150 sen tokwobbla det så man nästan flög av ju.
vafan...vi får nästan ta o köra imorrn....jag e nog på..fast mot kvällningen kazta skrev:Fick undan det mesta igår så jag e gärna på ikväll, typ 18. Passar det??
/Kazta
Glidar-Glans skrev:2452008Här kommer dom efterlängtade bilderna från mini turen i söndags.
Tack för rundan ikväll / Glidar Glans
kowal skrev:2452326Tack för en rolig kväll! Tjejen som hade BITCH som regnr... Du äger!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|