Samåkning i Lund

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
majoon skrev:
2448446 hehe...visst blev den grymmare än två grymma....tippar på att den fick ca 18.7364223 hästar mer o gick en bra bit över 370 med dem på :D

åfan du fick dem o styra undan luften så bra då coolt :D

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Zenit skrev:
2448465 åfan du fick dem o styra undan luften så bra då coolt :D

japp...jag lyckades skapa ett vakum framför hojen som sög mig framåt..

...nån annan än mig som har tradigt??? jag måste lida av damp eller nåt...
så kan man inte köra för att min bror ville låna mitt skinnställ....suck....

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
majoon skrev:
2448478 japp...jag lyckades skapa ett vakum framför hojen som sög mig framåt..

samma här...du kan ju köra in mitt skinställ åt mig annars :tungan

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
majoon skrev:
2448478 japp...jag lyckades skapa ett vakum framför hojen som sög mig framåt..

har han inte eget ställ? jävla polacker snor allt

jente

Guest
Don Danielsan skrev:
2447405 moi moi mukulat

för faaaan..jag har ju varit ute heeeela dan nu ju o kört litegrann...vart har du hållt hus..???

e du den däringa zx7an flickvän eller? har hört nåt om något sådan.....
fan kan inte tåla att man e polackk..då tål man mindre än medelsnittet???

aaa faaaen sluta gnäll nu o kom hit!!!!!!!!!!!!!
din jävla polack!

Terve kaveri...:)

Jag är uppe i "lappland" ska komma hem på måndag, så det ska bli massor med åkade....:yoparty :yoparty :yoparty

Ados tjej ja, thats meeeeee :) :) :) :) :)

Don Danielsan skrev:
2447448 tja nu e jag här.. altså den riktiga don danielsan .... vafaen.. e bönpallen ledig kan vem som helst åka... om ni vill vågar o kan... jeje bingolotto på det men vafaen...

iaf... nu ska vi festa sig litegrann... ha de gett!!!!

Eddie.. för he¤#"tes jä#¤ar kom nu o festa med oss...

Skulle man kunna få åka med dig, har ju hört talas så mycket om dig

please:rolleyes:

:tungan

Last edited:

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
chukabowa skrev:
2448933 kom igen nu glans.. jag vill se bilderna :tuttar

Var det dig och en annan jag mötte strax innan Hörby (om man kommer från Malmö) på 23:an alldeles innan motorvägen börjar söderut??
Tyckte jag kände igen dig, jag vinkade men ni såg nog inte....

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Eddi skrev:
2447276

Fy fan mange du är riktigt motogp kille.. helvete det gick fort hehe :tummenupp

Är duktigt dålig på namn. Menar du mig, eller fanns det en till kille so hete magnus med i lördags? Jag är ju oxå moto gp wannabe, så du kanske menade mig.

TACK SÅ HEMSKT MYCKET för ett underbart gazz i lördags. Ett fint sommarminne blev det. JAg stressade som ett as hem. Låg sällan under ***. Det gick undan om jag säger så. Fyra helljusblink från bilar jag körde om och två pensionärer som hytte med sina nävar. Men va FAN, jag har ju en rossi hjälm, och då måste man leva upp till det.

Väl hemma bjöd min nyss 88år fyllda farmor på prinsesstårta. Undrar om rossi får det när han kommer i mål? Eddi, kolla upp det!

Jag skulle vilja föreslå att nästa tur går uppåt nordväst, mot mina hemtrakter. Posör runda i Ängelholm och båstad, underbara vägar mellan västersjön-klippan. Vi får inte glömma krönet i kattvik, vid båstad.

Tack "da polish twins" för garageplats.

Väl mött!

Magnus

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Magoozi skrev:
2449110 Är duktigt dålig på namn. Menar du mig, eller fanns det en till kille so hete magnus med i lördags? Jag är ju oxå moto gp wannabe, så du kanske menade mig.

TACK SÅ HEMSKT MYCKET för ett underbart gazz i lördags. Ett fint sommarminne blev det. JAg stressade som ett as hem. Låg sällan under ***. Det gick undan om jag säger så. Fyra helljusblink från bilar jag körde om och två pensionärer som hytte med sina nävar. Men va FAN, jag har ju en rossi hjälm, och då måste man leva upp till det.

Väl hemma bjöd min nyss 88år fyllda farmor på prinsesstårta. Undrar om rossi får det när han kommer i mål? Eddi, kolla upp det!

Jag skulle vilja föreslå att nästa tur går uppåt nordväst, mot mina hemtrakter. Posör runda i Ängelholm och båstad, underbara vägar mellan västersjön-klippan. Vi får inte glömma krönet i kattvik, vid båstad.

Tack "da polish twins" för garageplats.

Väl mött!

Magnus

Syftade mer på PUNG MANGE när vi körde hem. 9 mil på 38 minuter. Vi körde aldrig på motorvägen då utan bara i skogen. Det gick fort. (ljög lite där)

Rosse är en bra kille alltså men om man jämför han med oss som har riktigt rossi hjälm så är vi fan bättre. (hur det nu går ihopp:confused: )

Vad säger ni om att ta den där rundan nästa helg?????

JAG ÄR SÅÅ PÅÅÅ!

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Isengrim skrev:
2449025 Var det dig och en annan jag mötte strax innan Hörby (om man kommer från Malmö) på 23:an alldeles innan motorvägen börjar söderut??
om jag mötte dej när jag låg på bakhjulet så kan jag ju inte vinka.. men jag tror jag missa dej..

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Såja det blev vist en liten tur idag men med lite varierande bilder :)
två sånna kanondagar på samma helg e ju fan inte sant. :)

dom kommer i morn allt klyddar nu ikväll/ natti natti

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det var nog han och Glans du mötte! Vi hade varit i de trakterna, sen hade Glans plötsligt bråttom hem för att han skulle träna..! Haha.. Så han och Chukabowa tog väl första bästa, närmsta väg hem, medan Jag och Tazadar gled runt lite till....!

IDag ska jag också ut och köra, kanonväder idag med! :D

Isengrim skrev:
2449025 Var det dig och en annan jag mötte strax innan Hörby (om man kommer från Malmö) på 23:an alldeles innan motorvägen börjar söderut??

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Eddi skrev:
2448525 har han inte eget ställ? jävla polacker snor allt

klart att man har ett EGENKÖPT ställ :yoparty
bara att mitt svin till bror var tvungen att skjutsa en :tuttar på sin korridor...o jag fick förståss ställa upp med kit ...

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jente skrev:
Terve kaveri...:)

Jag är uppe i "lappland" ska komma hem på måndag, så det ska bli massor med åkade....:yoparty :yoparty :yoparty

Ados tjej ja, thats meeeeee :) :) :) :) :)

Skulle man kunna få åka med dig, har ju hört talas så mycket om dig

please:rolleyes:

vafan...varför vill alla :tuttar åka med min bror o inte med mig?? ahaaa...måste bero på att jag inte har skjutsmöjlighet :D

SÖNDAGSGAZZ nästa helg (har fan korridorsfest på fredan så söndagen passar bättre för mig o tycker alla ska komma på fredan)!

Nu när vi hittat så sjukt mycket goa vägar så kanske vi kan göra om helgens spektakel, fast denna gång riktar vi in oss på nordvästra skåne samt en sedvanlig inledande körning i asmountain.

Kör samling vid Spartagaraget vid kl 10 för att sedan ta oss till Staffanstorp där resten kan samlas vid halv 11!

Vad sägs??

1. SNABBARE - ÄN - EDDI -Majoon
2.
3
4
5
6

nån som ska köra ikväll??? vid 5-6 tiden kanske i häckeberga???

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
majoon skrev:
2450271 vafan...varför vill alla :tuttar åka med min bror o inte med mig?? ahaaa...måste bero på att jag inte har skjutsmöjlighet :D

SÖNDAGSGAZZ nästa helg (har fan korridorsfest på fredan så söndagen passar bättre för mig o tycker alla ska komma på fredan)!

Nu när vi hittat så sjukt mycket goa vägar så kanske vi kan göra om helgens spektakel, fast denna gång riktar vi in oss på nordvästra skåne samt en sedvanlig inledande körning i asmountain.

Kör samling vid Spartagaraget vid kl 10 för att sedan ta oss till Staffanstorp där resten kan samlas vid halv 11!

Vad sägs??

2.
3
4
5
6

Jag är med på söndag, kan vara med i kväll också! Helt överlycklig nu när jag äntligen kan köra igen, så varje tillfälle ska utnyttjas!

jente

Guest
majoon skrev:
2450271 vafan...varför vill alla :tuttar åka med min bror o inte med mig?? ahaaa...måste bero på att jag inte har skjutsmöjlighet :D

Det är mer att pojkvännen sa att jag skulle åka me honom för han är duktig förare...

:näsblod

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Tja alla.....har inte hunnit lägga in min åsikt om alla inlägg som kommit upp sen sist.
1 - Eddi! Sluta hålla på med kvinnan i mitt liv. Speciellt nu när ja vet varför in tjej inte åker me...för hon vet att hojen, föraren o ljudet e bättre på andra sidan staketet (Majoon - först innan Eddi).
2 - måste tacka DonDanielsan igen för tippsen :tummenupp - fan va mycket lättare de va att hänga me er nu - dock fortfarande inte tillräckligt säker för att våga skjutsa Jente =========> VÄRDEFULL LAST
3 - Ni som bröt tidigare. Synd! Ni missa en sjuhelvetes åktur - jävlar va vägarna va fina - surt att min hoj inte pallar trycket på rakorna.:mad:
4 - Majoon visst fan ska man försöka komma till festen även om man jobbar hela helgen 10-18. (Så ingen söndagskörning för mig!!!:-:)-:)-:)-:)-:)-:)-(-:(-:( ) Bara ge mig ditt nr så man hittar dit!:yoparty :yoparty :yoparty
5 - Chukabowa deep respect för wheelisen......jävlar va långa de va....blir själv lite sugen på en som din :bow :bow :bow

Tills på onsdag - tid,plats?`

Ha de!!!!

//ADO

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
majoon skrev:

Vad sägs??

2.
3
4
5
6

Vad sägs??

2. POLACK - NR 3 - Eddi
3
4
5
6

JAG VILL MED IKVÄLL! 1800 på sparta garaget

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
ska vi säga halv 6 i spartagaraget eller kl 6 i staffanstorp???
blir ju mörkt snabbt

Kvällens körning!!!!

1. Majoon
2. Swisharn
3. Majoon
4.
5.

/majoon

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...