2447378 tror att det e min bror..altså han som e inloggad nu för att jag kan inte vara ninloggad samtidgt...går inte och lågga ut...fan vad det slöddras
börjar visst bli full efter bara typ 3 öl..shit happens
men vafan..vi måste köra nästa helg igen..har korridorsfest nästa fredag..alla e välkomna...bara kom o våldgästa mig...sen så får vi ju ta det lugnt om det ska gazzas på lördag...men det e fan givet...
eddi..varför ska du inte med ut ikväll..hur mycket måste man tjata...
tack allesamman för världens goaste runda idag..hoppas att jag inte missledde er för mycket...grusvägar e sjukt roliga
kimmse..fan du lyckades följa med hayden där vid perstorp...värsta rossi-stylen....får bli massa mer sånt sen
riktigt kul o se kawa7an få fart oxå
sjukt impad
hoppas alla är på nästa vecka igen...då tar vi dem vägarna som var roliga av dagens gazz.....fan vad svårt det var o hitta...måste fan omprogrammera gps:en...
cheuabaka (hur fan stavas det
) jävlar vad du kan wheeeeeeeelaaaa låååååååååångt
nä fan..nu e det dax o snart gå ut......men vi hörs o ses iallfall senast på onsdag allesammans...då med radical förvisso...kanske att vi kan köra innan i asmountain...det rockar fan fett!
over and out
/Majoon - han som har så sjukt snygg o har världens coolaste hoj som han ständigt kör skiten ur....men på ett bra sätt