Samåkning i Lund

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Söndag 10/9

Någon som ska ut och köra i morgon (sön 10/9)?

tänkte själv att jag skulle ta en runda i morgon (om vädret tillåter)

Häckeberga eller någe.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
men att åka på mig är inget toppen ide. Mest för att jag inte är van vid ha folk där bak så jag får typ hålla mig i långsam grupp då.... men det finns många bra som är med och kör som är duktiga på har folk där bak. Tror det är bäst om du åker på dom faktiskt..

jente skrev:
2447363 Min kille ha inget och vara svartsjuk över att han är karln i mitt liv :yoparty

Och det är inte frågan om vad man sitter på utan vem man har mellan bena:tummenupp

Men allvar lite nu va...vill veta om man kan följa med nästa gång eller inte juu:)

JKay skrev:
2447362 Ragg på hög nivå... :hihi (ironi)

tag sen jag såg dig. Har själv inte varit på många onsdagagazz på senaste. Men på onsdag då jäklar..

Last edited:

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
jente skrev:
2447303 Fick höra av pojken min att det hade varit bättre att jag åker med någon annan, någon som kör visst bra....

Nå vem är det då:tungan

Hoppa man få åka med...annars blir det tråkigt att köra i slö grupp....du vet eddi jag och fart :D :D :D :D :D

tror att det e min bror..altså han som e inloggad nu för att jag kan inte vara ninloggad samtidgt...går inte och lågga ut...fan vad det slöddras
börjar visst bli full efter bara typ 3 öl..shit happens

men vafan..vi måste köra nästa helg igen..har korridorsfest nästa fredag..alla e välkomna...bara kom o våldgästa mig...sen så får vi ju ta det lugnt om det ska gazzas på lördag...men det e fan givet...

eddi..varför ska du inte med ut ikväll..hur mycket måste man tjata...

tack allesamman för världens goaste runda idag..hoppas att jag inte missledde er för mycket...grusvägar e sjukt roliga :yoparty

kimmse..fan du lyckades följa med hayden där vid perstorp...värsta rossi-stylen....får bli massa mer sånt sen

riktigt kul o se kawa7an få fart oxå :tummenupp sjukt impad

hoppas alla är på nästa vecka igen...då tar vi dem vägarna som var roliga av dagens gazz.....fan vad svårt det var o hitta...måste fan omprogrammera gps:en...

cheuabaka (hur fan stavas det :)) jävlar vad du kan wheeeeeeeelaaaa låååååååååångt

nä fan..nu e det dax o snart gå ut......men vi hörs o ses iallfall senast på onsdag allesammans...då med radical förvisso...kanske att vi kan köra innan i asmountain...det rockar fan fett!

over and out
/Majoon - han som har så sjukt snygg o har världens coolaste hoj som han ständigt kör skiten ur....men på ett bra sätt :tummenupp

jente

Guest
Eddi skrev:
2447370 men att åka på mig är inget toppen ide. Mest för att jag inte är van vid ha folk där bak så jag får typ hålla mig i långsam grupp då.... men det finns många bra som är med och kör som är duktiga på har folk där bak. Tror det är bäst om du åker på dom faktiskt..

Men det va ju det jag menade:huvet

Eftersom du åker med människorna så kanske man kan få veta vem man ska "ragga" upp :tungan

Okej vi gör så här då

Sökes:

Någon som kan tänka sig ha en tjej där bak och åka???

Don Danielsan skrev:
2447378 tror att det e min bror..altså han som e inloggad nu för att jag kan inte vara ninloggad samtidgt...går inte och lågga ut...fan vad det slöddras

Nå hur får man lättas tag på honom :va
eftersom du är inloggad och kommer nog läsa allt man skriver till honom :tungan

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Don Danielsan skrev:
2447378 tror att det e min bror..altså han som e inloggad nu för att jag kan inte vara ninloggad samtidgt...går inte och lågga ut...fan vad det slöddras

men vafan..vi måste köra nästa helg igen..har korridorsfest nästa fredag..alla e välkomna...bara kom o våldgästa mig...sen så får vi ju ta det lugnt om det ska gazzas på lördag...men det e fan givet...

eddi..varför ska du inte med ut ikväll..hur mycket måste man tjata...

tack allesamman för världens goaste runda idag..hoppas att jag inte missledde er för mycket...grusvägar e sjukt roliga :yoparty

kimmse..fan du lyckades följa med hayden där vid perstorp...värsta rossi-stylen....får bli massa mer sånt sen

riktigt kul o se kawa7an få fart oxå :tummenupp sjukt impad

hoppas alla är på nästa vecka igen...då tar vi dem vägarna som var roliga av dagens gazz.....fan vad svårt det var o hitta...måste fan omprogrammera gps:en...

cheuabaka (hur fan stavas det :)) jävlar vad du kan wheeeeeeeelaaaa låååååååååångt

nä fan..nu e det dax o snart gå ut......men vi hörs o ses iallfall senast på onsdag allesammans...då med radical förvisso...kanske att vi kan köra innan i asmountain...det rockar fan fett!

over and out
/Majoon - han som har så sjukt snygg o har världens coolaste hoj som han ständigt kör skiten ur....men på ett bra sätt :tummenupp

3 öl?? hmmm :)

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
jente skrev:
2447397 Ja tre öl allså...jag drack trippelt så mycket i fredags och blev inte ens full...:(

ibland är det dåligt att vara halv finsk :tungan :D :D :D

moi moi mukulat

för faaaan..jag har ju varit ute heeeela dan nu ju o kört litegrann...vart har du hållt hus..???

e du den däringa zx7an flickvän eller? har hört nåt om något sådan.....
fan kan inte tåla att man e polackk..då tål man mindre än medelsnittet???

Eddi skrev:
2447391 3 öl?? hmmm :)

aaa faaaen sluta gnäll nu o kom hit!!!!!!!!!!!!!
din jävla polack!

Last edited:

padan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Yamaha r6 -03
jag är på

Tja jag är med bor i malmö så det ar ju inte så långt säg bara tid och plats

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
tja nu e jag här.. altså den riktiga don danielsan .... vafaen.. e bönpallen ledig kan vem som helst åka... om ni vill vågar o kan... jeje bingolotto på det men vafaen...

iaf... nu ska vi festa sig litegrann... ha de gett!!!!

Eddie.. för he¤#"tes jä#¤ar kom nu o festa med oss...

ammario

Upp med blicken......
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Honda CBR 600F
=(

Verkar som ni hade kul idag på rundan :) Synd att man missat :(
men men det kommer flera tillfälle ju (om vädret håller)
Jag e med på nästa gång, säkert!
vi ses på onsdag!!

Malin L

different
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Kommer en ny om några år..
Tack så hemskt mycket för rundan igår..
Det va grymt kul!:tummenupp
Öm i hela kroppen, men jag hade lätt gjort om det..:D
Trevligt att lära känna nytt folk!

Tack för ni körde den lilla (LÄS JÄTTE) omvägen för att jag skulle komma till Sjöbo, underbart :hej

Tack för åkturen Daniel:tummenupp :kiss

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Måste bara säga att gårdagen var sjukt lyckad!! (trots grusvägskörning med förvånade bondeblickar, och två vändningar! Riktigt roligt var det!

Håller givetvis med Isengrim om vårt lilla avslut också, helt perfa och få gasa på lite med en likvärdig på motorvägen! ;)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!